Cumitatu d'Investigativu principià un casu nantu à a perdita di soldi Jeanne Friske

U Cumitatu Investigativu di a Federazione Russa accede à una declarazione da l'organizzazzioni caritativa Rusfond cù una dumanda di inizià una investigazione criminali nantu à u secuestu di i fondi recultu per u trattamentu di Zhanna Friske.

L'avutru di u funziu assume chì i soldi puderia esse trasferitu da u cuntinuariu di u cantantu à i contatti di terzu. Dopu chì l'urganizazione hà appellu à i parenti di Zhanna cù una dumanda di furnisce ducumentazioni chì custituiscinu à 21 millioni, ùn hè statu pruvucatu evidenza di l'ammonti impunità.

Rusfond ùn avia nudda scelta ma per appellu à l'autorità investigate cù un affirmazioni annantu à u rouge di fondi caritatiu. A dichjarazione, chì era statu mandata à u Ritu, dici:
À quellu tempu di a morte di Zhanna Friske, circa 21 millioni di rublime stavanu ancu in u so cuntu. Ma sicondu l'infurmazioni avemu avemu, i soldi puderia esse trasferitu à i contatti di terzu. In questu casu, senza documenti ufficiale chì u soldi gastru, Rusfond ùn riceve, ma ùn avia solu avutu u dirittu, ma era ancu obligatu d'accettà cù un cuntrattu cù Zhanna Friske, ancu u so morte