Comu ci prutezza di mentri à u zitellu. Tips per i genitori

A veces hè chì i genitori avìanu avutu una minzogna à parlà cù u zitellu. Ma vale a pena per pannicà? Chì ci hè a qualificazione di una farfantarìa? U ghjuvane di i zitelli sò diventati in parechje tipi.

Chì ci sò e cose di e mentri di u zitellu?
Ci hè parechji. Se un zitellu hè culpitu in una gravitazioni excessiva, ellu certamenti amagaricci u so misdeeds, scantannusi di scantu gravidenti. Quarchi cosa hè aghju: traschendu a culpa à l'altri populi. À esse digià in l'adultu, sta persona pò facilmente difendariosa altra persona.

Ancu i zitelli di i ghjovani, per ùn avè ùn abbià i so parenti favuriti. Sta situazione spessu sviluppa induve l'adulti "dispunibule nantu à i sentimenti" di u zitellu, manipulanu e so emozioni.

I paisani, chì i figlioli sò capaci di vultà cun stori incredibbili è inexistenzi nantu à a famiglia, devenu sempre pensà. Forsi un zitellu criscinu cun cumerci di inferiorità. Dopu, sarà a vergogna da i so parenti. I ragiò ponu esse diffirenti: a miseria, a ignuranza o l'urigine di i genitori. Per quessa, u desideriu di u zitellu per supponiate àutru avissiru avertì immediatamente à i genitori.

È se un zitellu ghjittimu à spite, hè ghjuntu un prublema seria è psicologica. Pudete esse diventatu in una malatìa. Eppo, forsi, u to figliolu hà una reputazione pocu affidata o diventenu sociopatane.

Chì deve fà? Cumu pattu?
Se un zitellu hè assai teme da a punizioni è si trova solu di teme, pensate micca di voi s'ellu ùn esce micca u bastone. Dopu tuttu, pudete cultivà un coward, un perdedor apennatu o una persona debbuli è depressata. In a vita più tardiva, ùn hà micca pussutu risponde à e so azzioni è ùn mancu ùn puderà ricunnosce.

Sì u zitellu principia à embellevà a realtà esistenti, pensa à a benedizzioni di a vita realista, pruvate d'insignà per apprezzà ciò chì hè in u mumentu. Pruvata assai cuncurrente è pensativamente a ghjustificazione di l'attitudini è l'attitudini di l'altri à u zitellu È se ùn hè micca prusperu, pudete avè principiatu cù sè stessu. Creà un ambiente favorevule è benevolentu in a relazione cù u zitellu è in a casa.

Se u vostru figliolu hè un sònnore è si trova à u so piacè, pudete amparà in a so anima una gran creatività. Dirigiu tutta a so energia in a direzione ghjusta. Cumprate un notebook bellu quadru di scriviri e di scrive sònnii è fantasìi. Dienti divutu i so fantasies per voi. E di colpu, hè statu un scrittore famoso o artista? Tuttu hè pussibule!

Sì a menza di u to babbu ci hè attaccata cù l'aggressione, spessu accede à una realtà imaginariu, da questu più tempu, pacienza. E, sicuru, andate à una cunsultazione cun un psicologu. Hè pussibule chì questu hè micca solu l'imaginazione di u zitellu, ma a manifestazioni di i primi signali di un disorder psicologicu. Hè statu longu deve sapendu chì u zitellu acquè tutti i malati mentali, cum'è i piacè fate, cum'è un zitellu. E quantu i paisani avviani nunda, u più prubabilmente serebanu per correggiate e difetti in l'upbringing di u so ziteddu è ancu a prutezzione di una malatìa periculosa.