Cumu appartamentu urganizà u vestitivu?

Cum'è a besta cumuna dici, i donne e donne moderni ani dui prublemi: u primu - ùn ci hè nunda di vèstinu, u sicondu - ùn hè micca un locu in u vestitori! A maiò spessu, questa hè una realtà assoluta, chì hè dovutu à l'impeghitzementu di u vostru utopia è in generale da a mancanza di a nuzione di un vestitori propiu.


Per ogni persona, ancu una idee cum'è un vestibulu basu, acquistenu u so significatu, l'imaghjini è l'idea. Ma ordene u vostru vestitariu aiuta i reguli univirsali, adattatu per tutti.

1 regula: u vestuariu hè un spaziu di travagliu persunale. In u mantellu persunale anu da esse u cose di l'altri membri di a famiglia o di l'uggetti di u vestitariu. Se u vestitariu hè abbastanza chjuca è hè creatu per tutti i membri di a famiglia, vale a pena dividirla in zoni pirsunali.

2 regule: prima di tutturà i vechju chjude, ùn devenu esse dichjarate più listessi. Hè esse fatta da esse fattu per intende ciò chì funziona sti cose ghjocanu à a vita di una persona particulare. In regula, sti cosi hanu bisognu di un novu sustituvutu, se ùn ci hè statu micca un mudellu radicali in u ritmu di vita, chì rarà pocu tempu. Dunque, questi nicissità duvete esse prughjettatu in anticipu in i culori giustici di u framework monetariu, postu chì a funzione di una cosa deranged hè impurtante in a vita di una persona.

3 regula: in u cabinetu deve esse situatu e cose puru l'asciutta, anu devenu esse in un statu di u quale ponu esse postu. Questu hà scurciatu u tempu di a cullizzioni è facenu stu prucessu più piacevuli.

4 regula: in u wardrobe hà deveru esse quessi cose chì sò ingaghjate per questa stagione particulare. Questu permette di rinsignà veloci di a capanna, è ancu guarant'à un spaziu. Affaragliati in altri tempi, hè vale degnu di mantene in un locu separatu. Inoltre, in questu casu, ùn ci hè micca una ilusione chì ci sò assai cose di u ghjornu in vestuariu.

5 regula: avete devenu qualchì sughjettu nantu à u so colpu. Questa permette di truvà dinò arrughju pè ghjunghje, cumu assicurà l'almacenamentu più appruvatu.

6 regule: avete bisognu à appughjate bè ghjunti perchè persi. I prudutti di i lumi e scarpi sò pinnuluti nantu à l'perchè persone, i perchè cale sò menu spaziatesdu è, in regula, sò più prezzu.

Per e cosellu, perchè cun arene orpi o perchè, cuparti da u tela, sò adattati. Hè impurtante chì a spalla di vestiti culpite u puntu di u colpu di u perchè, questu hè necessariu per quessa chì u teatru ùn micca impiccà è diventeranu micca stampati. Avà in numerosi perdi anu scrittu u sughjettu di a robba per quale hè designatu o a so larga, cusì cusì hè faciule di navigazione.

Per faldiczi è ghjieghi ci sò persiane per sempre, cusì avete bisognu di attaccà e cose (culmi è di fondu di u pantalone, rispettivamente). Hè impurtante chì à questu puntu u cinturione ùn hè micca inseritu à u pruduttu, perchè ùn ùn tira micca a tessera fora.

7 regula: ùn aghjustate micca in u vestitu chjappu chì sò malati cumminati. Questu arrangementu di e cose in u vestitariu pò sculaccià un gustu dolore, chì ogni ghjornu in u urdintariu, l'ochji seranu fissi nantu à e cose cumercianu, chì quellà a memoria è, eventualmente, sti cosi pareanu un gruppu accettabili per a persona, chì, sicuru, hè micca cusì.

8 regula: pudete messisce i cimi è brusgi nantu à u principiu - una manga longa è una manica corta. Stu metudu hè bonu per quelli persone chì sò adatti è à vestiti in u clima, cum'è a spessu si selezziunate e vistimenti chì si ncontranu i cundizioni climatichi, prestu assai attenzione à a longu di a manga.

9 regiu: ùn avete bisognu di attaccà e cose di u listessu colore à l'altru. Questu hè impurtante, perchè e cose in una sula unità di culore sdrughjenu è sò spessu scurdati. In più, hè più veloce per truvà questa o quella cosa.

10 Règule: a ropa si deve guardatu in trunse o monoblocks. Differenti culori di i monoblocli permettenu di navigà veloci da mudelli è u scopu di a robba.

11 regione: Cinta in u vestitariu pò esse disposti cun una cosa precisa. Questu hè piacevule quandu una certa cosa hè purtata solu cun un cinturje specificu, in questu casu pò esse aghjustatu nantu à u ganciu di u perchè, chì hà da salvà u tempu per prumessu.

12 regula: ci serbattu è scarves sò dispunibili. I sciarpi bianchi è scarpi sò un accessori mobileu è, in regula, finiscinu. In questu casu, hè piacevule micca di guardà micca in una forma plegata, ma in i spalle per a ropa o in e perchè privi apposta per questu scopu.

13 regula: i sacchetti chì si usanu più spessu, avete bisognu à pusà u marcatu. Puerite è e bosse di notte pò esse sbulitatu à una stantina indipendente, prioslovii, chì aduprate raramente.

14 regula: avete bisognu à cullabure i scarpi in staghjone in una pusizzioni accessibule per l'ochji. Se tutti i scarpi sò studienti per una tempusita particulare, hè megliu per mantene a spertura, per questu hè più faciule per compilarla cumplittamenti una figura olistica. Inoltre, ùn ponu micca un colore à u prossimu, tuttu hè a listessa cosa cum'è robba.

15 Regula: Ùn aghjunate micca e vostre fattura prediletti in u vestitu principalu. Succe chì una persona hè assai attaccata à una o una altra cosa in a lebbra, è ancu di ùn utterà novu, a mantene com'è memoria. In questu casu, tali cosa deve esse siparata da u vestitariu propiu.

Semu deve esse ricordati chì tutte e cose da u vestitariu corrente hè stata guasgiata in un locu, hè megliu per selezziunate l'imaghjini, salviu tempu è sviluppa un gustu!