Envy - hè un sensu speciali di justizzia


"Oh, n'intiddu, inveci! Cume bile! ... - cum'è esse pricisu. Eppuru, in questa topic, assai donne rieggianu diferenze. Qualchissimu crede chì l'envejia hè un vici, qualchissia vi dicerà chì l'invidiera hè un sensu spéciale di ghjustizia, è qualchissia vi sinceramente dumandà parechje cunsiglii cumu di scaricamentu. Hè pussibule à fà i celosa d'altri sentimenti constructivi? Cumplicità! A cosa principale - per vogliu.

U primu in a cumparaison di vita si trova in spià in u spitali di maternità: "Wow, è a nostra ragazza era più grande!" U seguente nantu à a lista hè una scola, un institutu, un postu, una famiglia. U cumpurtamentu è successu di a ghjente chì tocca à noi stà indirizzu una stensula per noi, induve noi pruvucamu a spedemu è sò assai affettati quandu ùn pudemu micca fà.

In vista di un ghjornu, truvate chì un amicu di a stessa età hè cunghjunta più successu, si move più rapidamente à a scola di a carriera è a cintura hè cinque cinquanta. Un analisi pormenorali di a so strada di a vita ùn mancu nunda di qualcosa particulari in u so caratteru è u cumpurtamentu. Chì hà degnu tutte questu?

I vechi sò e verde ...

A tentazione per vede in a vita di qualc'à l'altru si sviluppau quandu e cose sò micca bè per noi. Ci hè un sensu spéciale, hè prestu faciule più faciule sè si vedi assicuranza chì ùn sò micca tutti in arcu rosa. E si non? Allora ci hè inzitatu. L'autoestimu hè rapidamente diminuu, ci sò dubbî è sentenu di insatisfacciallu cun ellu stessu.

Ci hè una altra retazione: per accettà u sfida è di purtàlla per a "vittoria", chì prova chì ùn hè micca peghju di quelli chì sò cun paragunate. Questu hè, vai è cumprà u stessu stilunatu cù un vicinu. Per pitturaru i muri di l'altru in un colore biole viole, cum'è di Nadia. Inoltre, pudete sullivà a bar à un pocu più altu, fretce un pocu più ... è diventenu un felice proprietariu di un dorogusche è un processore alimentariu innecessariu cù a funzione d'accessu à Internet. Amicu, per esempiu, difende a so tesa in l'attu di un ex-cumpagnu di classa cù dui educazioni superiore. U certificatu chì hè un candidatu di scienzi tecnichi, oghje in u so cupboard. Ella stessu cuntinueghja a travagghia cum'è un consultatore in u salone mobili. U sensu di discretizzioni cù a vostra vita si sviluppa cum'è una bola di neve.

Perchè ne necessite un palazzu?

Hè interessante chì e comparaci casi sempre in "a categuria di pesu". L'abitanti di l'anticu "Kruschov" ùn venenu micca in mente in envidiu u Sultan di Brunei, chì stà in u palazzu. Ma hè assai interessatu in a destinazione di Ninochka da l'ingrossu entrata è a via ch'ella hà pussutu tramutà in un locu appartamentu in u centru di a cità, senza avè micca rinu l'armari o ricerchi decentu in l'attivu.

U stessu va per l'apparenza. Ùn ha micca bisognu di custruisce cumparativi cù i mudelli "traslucirti" muderni, prancing in u podju. E perchè ùn paragunate micca cun un cullega à u travagliu chì, cù a stessa preposición à cumpressione, hà una figura finta?

Ci hè chì u fattu assai di comparsa cuntene un suggetu agociutu: se i vostri cumpagnii abbastanti urdinanti, amichi, cunniscenzii puderanu alcunu cosa in a vita, da puderà esse da pudè!

Sempre quarcunu hè megliu

L'Enveja è l'abitudine di paragunarii cù l'altri si pò ghjucà una locura cruel: i persunale persunale serii fighjà davanti à i ricci di l'altri. Si compara cun alga, devalu nostri nostri sforzi, privendu di a motivazione per passà. Chì ghjè u puntu di qualcosa à alcuna si a sposa hè sempri avanti? E pari chì in vita ùn ci hè un locu per a ghjustizia.

Ma ancu se una persona vinciu constantmenti sti comparaison, si mette in una trappa trapatista. Comu rapidamente cuminciò à crede in a so exclusività è a so scelta. Ma a vita hè tali chì ci hè sempre una persona megliu in questu. E si avete fattu paragunà, un capu di sensazione hè assicurata à voi!

Cumu libbirà l'abitudine di paragunà cù l'altri?

• Identificà i vostri interessi è implementate. Quandu ci sò impiegati in un affari favuritu, ùn duvemu micca tempu (è i desiderate) per paragunà caprice di noi cun l'altri.

• Pruvate tuttu ciò chì permette à ottene i vostri miri. A cunniscenza chì avete datu u prugramma sanu vi darà una ragione per esse fieru di voi stessu, ancu s'ellu u risultatu ùn hà micca scuntutu tutte l'expectativa. Inoltre, avete digià vindicatu u cuncorsu più impurtanti - cù a vostra brigante.

• Deve esse imperfetimu. Dopu tuttu, chì hà dettu chì sempre è in ogni locu duvete esse u megliu? Apprendre à cuntrullà cun ellu stessu, serebbe esibiu i ragioni di dubbitu.

• Ùn fà parate micca l'altri persone cù l'altri, o avete rispetu di cairi in un círculo viciosu: quant'omu cuntattate l'altri, più si compara. Pruvene in pratica.

• Quandu a prossima volta tene una tentazione per cumincià à retrocede à qualchissia, pigliate un respiru seriu è cuntene mentale à deci. A cosa principal hè di catturà stessu à u principiu di un impurtativi destruzzione.

E mostra di successu

Perchè avemu datu l'abilità di invezza, fate ci hè un incitantu per l'autore millenamentu. Parrannu di l'invidiusa "questu hè cusì un sensu spéciale di ghjustizia" ùn vi pò aiutà. Ùn ùn abbandunate micca di paragunà è di soffrenu. Hè necessariu d'amparà à pruiecà corre a pussibilità di varianti di cambiamenti in a vita. Un amicu apertu u so studiu di disignu? Ùn ci hè nunda in inveciazione o à pruvà à seguità à i so passi. Hè megliu ricurdà chì occupazione ti attruva per tè. Forsi vi pare un hobby longu o un sònniu? Avete a cura di sta affari, pensate à traversu l'strategia di sviluppu, è u successu vene da ellu stessu.

In casu di sposta, l'aria di e vostre aspirazioni coincide cù ciò chì facia u vostru amicu, mostrà l'intesu sinceru è dumandanu d'ella cum'ellu hà sappiutu a realizà stu successu impressivu. Fate cunsiglii. Oghje chì un tali scambiu di l'experientia stimula à piglià passimi indipendenti è sviluppà i nostri talents.

Per fà scelta di u vostru direzzione, hè vale à pruvà a vita di l'altru, cum'è a vestitu in a buttone. Imparare in u ghjocu: imagine in a "pelle" di qualchissia chì ghjè in ghjilosu. Ùn àbbia paura di scopre, mentale, pruvà a so vita, in modu di famiglia, relazioni personali, travagliu - vi sentete còmpiu, ùn imprima nulla, ùn fracassate micca? Forsi, quale aghjustò, per esaminà appressu, ùn vi pare micca cusì attrattivu. Eppuru, se u ritrattu "da l'internu" avà chì vulete, imbarcate senza prete in u realizazione di u vostru sognu. E ùn guarda micca qualcosa!