Quantu hà bè per lavavvi purpurini

Ogni hostess hè assai diligenti nantu à a prublema di pulizia in l'appartamentu è u lavu grandi chì vene da ella. Spécialement s'ellu hè u lavu più grande di ricerca s'arrifirisci à cose grande è grande. Oghje decisu di parlà in più dittori nantu à e so funziunarii. Per esse più precisa, oghje decisu di parlà di cumu purifiche e cortini in curretta è senza danni à e cose.


Sì u seguitu tutti i reguli, duvete bisognu à lavà i cortini ogni dui à trè mesi.

Lavoru purità in casa

In fronte di u prucessu di lavaturu, hè necessariu di verificà a tela da quale u cortina hè fatta da a fastidenza di u culore. Per questu fiancu, un filu deve esse speditu da u fogliu o d'altri parte pocile di u cortina. Dopu d'avè, deve esse imbullatu in acqua, è poi pospostu entre dui pezzi di drachma bianca è cammie da quì cù un ferru assai in caldu. In casu chì ci hè un rìcciulu mannatu in u tetu, stu significatu chì questi cortini puderanu sse aduprate un prucessu di purificazione secca in u salonu destinatu à questi sughjetti.

Comu regula, i cortini sò sempre stesi lighjeri, arbiati è trasparenti.

Spessu, sti teletili ponnu sfarenti padding, drapery o elementi decorattivi. Oghje, i cortini pò esse truvati in una varietà di sfumature e tonalità, ma a maiò parte di tutti sò sempri bianchi o tutte sogni di lumi. Puderimi sò stampati o perfetta. Ociuti: sintesi, di cuttuni, velvete, di sita.

Tissu sintesi

Sì vi sò cortini sintesi, sò assai furtunati, perchè u so lavatu ùn hà micca bisognu di moltu di u tempu è u sforzu. Prima di eliminà u so torcu da a finestra, avete bisognu di primu di tuttu, per sguassà di u polu, chì hè mudernu nantu à questu è scorri all the hooks or clamps. Prima di vogerà a cortina in l'acqua per lavà, deve avè per pattenezzà currettamente in parechje strata. Se lavate in una lavatrice automàtica, assicuratevi di selezziunà u modellu «lavuratu delicatu» per i tessili finti senza intracchieri.

A machina di Post-stirenu avissi bisognu u cortina è u situate in un bacinu cù l'acqua per lavorà bè da u residwu propiu. Ma prima di aclarà, hè cunsigliu per aghjunghje l'acqua à u zucchinu incompétente di zucchero di cucina. In regula, u salinu devendia necessariamente à i vostri foglie impiegante charm, è di a rigidità spiciale di tela, per quale ellu mantene u voluminu inuttu chì vulete. A strada, una più di salini - cortini cunsigliamente micca attrae u polu à sè stessu. Dopu chì i cortini sò passate u "cursu di rinfriscanti", sguassate di l'acqua è di plegà è pulitamente in una postu chì l'acqua pò pudisce svià. A cortina di vinu hè imprudata ancu a manu. Sè pussibule, u megliu per pudrirà a cortina nantu à u bagnu o in un locu induv'ellu serà piacevule per affaccià un cuntenutu à dintra l'acqua. Quandu avete bisognu chì u to cortu hè diventatu un pozzu mutu, piglialu è u falà. Questu avete aiutu u cortinu per lucere, piglià a forma necessaria è acquistà un apparenza normale. Ricurdà chì u ferru cù u ferru hè pruibitu!

Sì ùn avete micca una lavatu nantu à a splutazioni, ùn deve micca avaricatu. Ogni cortina hè ancu facilmente facilmente lavatu da manu. Per fà questu, avete bisognu à cullà in un grande voluminu di acqua calenta è aghjunghje un pochju in pezzu di stirene per lavà in manu. Dopu quì, smintate a cortina in questu acqua è dà un pocu di tempu per "sia" in questu. Dopu poi, squeeze cù e nostre curtains è ancu di sguibbilmente in u pura di detergentu cù l'acqua. Rinsing the curtains after such treatment in acqua hè necessariu parechji volte, prima in un caldi, è in acqua fredda. Duranti l'ultimi acchianari, aghjunghje l'acqua di novu u zinu di cucina di zhnenyu.

Ci sò situazione chì i cortini, pendu per un momentu nantu à a finestra, perdienna perttiche a so "cumunitati": ponu giallu o grisu da l'effetti di u sulluttu è u fume. In questu casu, ùn pudete fà micca senza un agentu blanjenu suciore especial. Cusì, prevenutu è imminiscendu à u lavu di polludu lavà sottumessu à 2-3 ore à una solu suluzione di "scuraghjanu per i cose bianchi", diluted with water.

Tissu di cotone

Piglia un pocu più forte chì sinteticu, perchè immediatamente dopu u lavurisce i cortini per esse stati stati. Prima di principià u lavà, anu ancu bisognu à esse puliti. Poi jettene in l'acqua per un tempu è lavenu cù a manu o aduprà una lavà utilizendu un pienu adattatu.

Mentre s'incolagna, ponu esse liggimati in un stancu, ma si ponu cunsiglià i purità di un sbagliatu di crema per rinfurzà a crescita di ricchettu in l'acqua, chì devi esse un supplementu aromatizatu cù tè tè impurtante forte. Per ùn esse curling durante u prucessu di secura, deve esse assecatu nantu à un corpu speziale per secà a robba.

Tissu à terre

In fronte à l'internu parechji volte e ricadiendu i nostri cortini è cundite a so lavà. Opissenu u "regule delicatu". A temperature di l'acqua hè stata a 30 gradi. A funzione spinale hè micca cunsigliata. Dopu lavatu, arrassate i purità è i riccheghje cù un pappellate per escemente squeeze.

Sjoccia

I purteri di tela di sita hè cunsigliatu per lavà pè a manu. In u bacinu, racoglia a temperatura di l'acqua à 30 gradi. Utilizammu detergente per u lavare distavulati. Invece di spremà, trasfurmassi in una tela. A strada, hè pruibitu di secreghje purpurini in u sole o vicinu à u calore.

Limpia a drapes

Emprinzammu da u vechje schema: avemu cacciatu da e alivi, agitava, sguassate i anchi. U correctu lavare di cortini faciani è di cuttuni hè fattu in u listessu ordine cum'è u lavare di cortini di cuttuni. Eccu solu per fècime, ci hè bisognu più forte è di ferru un tempu considerable. Ei cortini avotte da i tessuti minimi sò borbuti da simile à i cortini di i sintesi. I puritani di sita o satin sò più bagnati in un "modu delicatu", è dopu chì l'arriccenu da a manu, dopu a siccà, hè assai bellu di vaporizzà cù un ferru. Se trovi spots nantu à e tagliolini da u punteddu, ùn fate micca fughje, ma solu caccià questi spiegliu cù cologne o alcolu.

Avà, gràzia à queste suggerimenti, puderà fà senza facilità senza serviziu di serviziu di serviziu di serviziu di sicqui, è portanu i vostri draperi in allu ordine.