Cumu appressà una donna?

Vulete chì a vostra petitezza di principale per crepà stella, bella è una donna vera. Allora aiuta in questu.

Li picciotti è e donne sò diffirenti d'un altru di u nascitu - è micca solu l'apparenza, ma ancu u caratteru. E ancu s'era realizatu quessa à l'età di circa trè anni, tipicu per i signali sessuale si appartenenu prima. Di sicuru, questu ùn vole micca chì u figliolu è a figliola dumande attitudini assicurati diverse. Tutti i zitelli, senza trattamentu di u genere, necessanu l'amuri di i genitori, tendità è cura. Ma ci sò parechje differenzi in crianza. È avete bisognu di sapè per esse educatu una donna vera.

Unduprà a so rivolta.

Avete avete chì l'adulti sò più critichi di i scarsi malati di a chjina ca di u cumpurtamentu simili di u zitellu? Questu hè perchè sò subconsciously orientati à u fattu chì a zitella serà più ubbidente, tranquilla è modesta. Ci hè una falsa parolla chì l'obstinenza curiosa di i picciotti in fimmineddi ùn hè nunda più chì una educazione malva. Ma i capelli di i dui sessi à l'età di circa duie anni anu avè travagliatu, u periodu di a rivolta. Quandu a to figliola cumencia à risponde à tutti i vostri dumanzii è suggerimenti stubbornly risposta "no", fughjule à l'autru parti dopu chì chjamanu o poce u vostru libru predilettu in u pianu, ùn avete micca in còllera, è ùn pudere micca per castigarla. Ùn ùn pruvà micca di resieczione di a situazione per briunà è aghjustà u numeru di pruibbizzioni. Ricurdà chì a prutesta per u zitellu hè a megghiu modu per dichjarà a vostra persunità. In tale situazione hà bisognu à esse coherente è definite chjaramente i limiti di u permissibile. U zitellu ùn deve sapere in quale ùn avete mai avutu cuncessione.

Ùn seguitate i styrigeti.

Ùn impose restrizioni strette nantu à e regule di cumpurtamentu di a figliola perchè ella hè una picciotta. Parechji parenti fanu inconsciente, cede à u stereotipu chì e zitelli sò devastati è più tendenti. Hè per questa causa chì e donne chì dice chì sentenu frases cum'è "Ùn toccu o quellu chì vene" vene più spessu ch'elli sanu, "Ùn correghjenu, o ùn sarete micca", "Ùn andate micca, hè pirrudu!" Tali cumuzioni pò causà à u zitellu à teme tuttu u novu è scunnisciutu, per disuperta l'interesse à sapè. Perchè a vostra attività hè di stimulerà l'interessu di a picciotta, per avè nottu tutti i so scuperte, per ludà per i più chicchi successi.

Tenete cura di cunsulazione.

E zitelli di i sensi di i zitelli sò megliu sviluppati da i carusi: elli, fintantu, distingenu i culori more sensitivi è sutili. Per quessa, i picculi rapprisintanti di u sessu filu sò menu tolerate da such inconvientenza cum'è un pappagallou umitu è ​​u sonu fora di a finestra. Ma a vostra petitezza di principale hà cunfortte di diventà una musica fantastica tranquilla, un gravure cù u sonu di a natura, u to cantu. Massaggio dopu à l'arripitassi è di l'acchjucchju di gentile prima di vultà à u lettu u piace più di u zitellu.

Attentu e parolle.

In l'educazione di una donna vera, hè impurtante ùn solu l'apparezza è cura ciò chì circundanu a picciotta, ma dinò di e parolle chì l'avete dittu. Formanu a figura di u mondu di a chjesa è fate u so postu in questu, apre u new horizonte o, per contru, limite a percepzione di a realità. Tandu ùn pruvate micca di dichjarà e seguenti phrases: "Nanzi ùn si cumportanu micca cusì", "E ragghioli ùn deve micca". Dopu tuttu, evaluate a cumpurtamentu di u zitellu ùn deve esse senza riguardu à u sessu. Speak as many words of love as possible. Ma ricurdate chì e paroli solu ùn sò micca. Hè necessariu di mostrarà l'amore à a mo figliola cù e mo attività.

  1. Dà i vostri bebboli quantu attinziu quant'è pussibule.
  2. Dopu à u nàscita, parlate cun ella, spessu cuntinuanu nantu à e vostre mani, abbrazzatu, petite.
  3. Assicuratevi per risponde à chianciallu. Sapendu chì a mamma sia ghjuntu in u salvata quandu u zitellu hè malatu à a sicuru è a fiducia.
  4. Ùn fermia indifferente à i so successi. Ùn si significassi à ludà.
  5. Listen to his opinion, rispettu.
  6. U cumpurtamentu bellu prutezzione di currettamente - senza scrive è boffuti.

Ma questu ùn significa micca chì si avete un figliolu, deve esse bellu aspettu diffirenti per affirmà u vostru amore. Tutti i zitelli bisogna averebanu affettu maternali, tenerezza è amore.

Offre esame ghjoculi.

I tendini tendenu prifiri pupi, perchè u core femminile hè programatu per a cura di i zitelli. Ma certi volti si pò ghjucà cù interesse cumercii, ferroviari, uttini di custruzione. Questu ùn ci hè nunda di male. Grazie à i ghjoculi, a picciuttedda pruvae in rolli rolu, aprende una cosa nova, riceve una sperienza impurtante è interessante.

Ùn ghjudice assai.

Ancu in i situazioni più displegianti, pruvate a cuntrollu di sè stessu è ùn diceraghju micca à a to figliola chì hè inept, timida o rude. I paesi piglià l'apprezzamentu di l'altri assai à u core. In particulare se vene da una mamma amata. A riazzioni di i rimettii grossi pò esse diverse complexi, in una età più matura, chì poisonà a vita di una ghjovana. Spiegà cusì cumu si deve cumporte, è cumu per falla degà quella situazione.

Ricurdativi chì a vostra educazione hè una piattaforma solidissima di u vostru cù a so rilazioni in u futuru.