U discursu di u zitellu in u terzu annu di a vita

Trà u seculu è terzu annu, un saltu significativu in u sviluppu di u zitellu hè particularmente notu. U discursu di u zitellu in u terzu annu di a vita cambia significativamente a so orientazione in u mondu circundante, furnisce una adattazione rapida à l'ambienti. Cù l'aiutu di e parolle, u zitellu saperà à analisà u mondu, i so circundante. Per mezu di e parolle chì significate a funzione di u subjecte, u zitellu imparà assai per ellu novu: studia diversi culori, i paroli è sona.

Un rolu especialu hè ghjucatu da un discorsu per u masterizà e reguli basi di cumpurtamentu di u zitellu, perchè l'adulti spressunu tutte e so dumande in i paroli. In u terzu annu di a vita, a parulla diventa u regulatore principalu di cumpurtamentu umanu. I so azzioni scontri à principià per obey orders or prohibitions, espressi verbale. Ammaistrà i reguli è règuli espressi in parolle separati hè di grande impurtanza per u sviluppu di u zitellu di l'autore cuntrollu, volontà è perseveranza.

U zitellu, usando un discursu, faci u cuntattu cù l'altri figlioli cun più facilità, ghjucatu cù elli, chì alsou cuntribuisce à u so sviluppu harmoniu. No menu impurtante per u zitellu sò un cuntattu veru cù l'adulti. U zitellu avissiru interaccettate cun elli, participà à i ghjoculi cumandati in quale l'adultu hè uguali à ellu un partitu in u ghjocu.

Vocabolario

À trè anni, u nùmeru di paroli in un discursu attivu ponu arrivà à mila. Stu creissement di u dizziunariu hè spiegatu da l'arricchimentu di l'esperienza di vita di u zitellu, a cumplimenti di a so attività di u ghjornu, cumunicazione cù u populu circundante. In u parolle urdune, i paroli prevalunu solu in u primu (60%), ma pocu più verbi (27%), aggettivu (12%), ancu pronomi è preposizioni sò include.

U vucabbulariu di u zitellu com'è u sviluppu di u parolle ùn sò micca solu l'arricchimentu, ma diventa più sistematizatu. Quandu era trè, hà cuminciatu à amparà cuncepzioni di parolle (pratiche, vestiti, mobili, etc.) in un discurs passiu. Ancu u fattu chì i zitelli sò dighjà liberi di riaghjà in cagione di i ghjurnati, i so circundante, volenu à confusà i nomi d'objecti similari (cup-mug). Inoltre, i zitelli puderanu aduprà a stessa parola per parechji temi: a parolla "cap" hè di nome per un capu, è un capu, è un caprettu.

Parlate Associatu

In u terzu annu di a vita, u discursu coherentu di u zitellu hè ghjustu da fà. U caprettu crea basa di sentenzi curati, è dopu avè principiatu cumuzioni cumplessi è cumplessi. Solu à a fine di u terzu annu, u zitellu u principiu di maestru di u discursu coherentu situativu. Ùn pò digià dite di ciò chì vanu, chì hà sappiutu quellu chì avia vulutu. U zitellu dopu à dui anni hè digià capace di cumprenderà stori simpatici, contatti di fata, risposta à e dumande nantu à u so cuntenutu. A maiò parte di i zitelli ùn ponu micca fà una paraprazione coherente. À questa età, i zitelli scuprennu i stessi poeti, i cultisti di fàuli è memorizianu i testi dopu esse ripetuti, per avè lettendu da u libru. À u listessu tempu, i zitelli ùn pudemu micca trasmette u testu di a storia in e so parolle. Un anzianu di trè anni pò esse risolvuti incontestabili simplici, anchi si u so testu cuntene infurmazioni in forma di consigli, cunsiglii, onomatopeia.

Pronunciation of speech

In u terzu annu di a vita, a qualità di u sonu di u sonu improvesu. Arcuni figlioli ghjovani da l'annu avianu tutte sse so limpi, ma a più reintegranu a sibilant M, H, H, H, sottuffendu è sonu T '. U numaru di sonu correlativu fattu da u zitellu hè in a cunnessione stretta cù u listinu di i termichi constantemente utilizati. Un zitellu cù un vast supply of words constantement eserciziaticu in pronunziarii sonu, improvisa u so apparatu articulatoriu, sviluppa u so fondu fonèmicu, è sona per via di stu furmazione venite a normalità.

À questu tempu, a funzione principale di ripruzione di u sonu hè un gran numaru di mezidii di sonu. Sona chì pareanu invece di sustituti pigghianu u so postu micca in tutte e parolle è micca immedaneamente. Soni spartuti sò acquistate un mesi, altri - più di trè mesi. Duranti stu piriodu, u sonu accunsentiscenu in a parolla, dà spedizione per u sustitutu.

Una altra característica caratteristica di i zitelli di sta età hè l'interesse in i formi sonu di e parolle - "rhyming". Questa hè a repetizioni ripetuta di e sti paroli, è a manipulazione di e parole mudificà, è a creazione di rimi è ritmi senza significatu. Tali accertzii cù palori sò un stimulus forti di maestru di a forma sonica di paroli, per migliurà a percepzioni fonemica, è per rinfurzà l'aparellu articulatoriu. U zitellu s'integrau in parlendu soni è in usu di significatu.

Audi fonemica

Senza a capacità di distingue per l'ore ogni sonu, u zitellu ùn serà micca putente di maestru sonu puro. A seconda annata di a vita, u zitellu senti tutti i fonemi di a lingua in un discorsu straneru, ellu osserva perfettamenti i sbagli di l'altri abbinimenti in a pronuncia di i paroli, ma ellu ùn faciule micca sbagli in u so discorsu. Un successu impurtanti da a fine di u terzu annu in u sviluppu di una audizione fonèmicu, duveria esse u ricunniscenza di i sbagghi di l'altru stessu in l'uttenzi. Solu in questu modu u zitellu pudarà duminà a maestru di a correctione di sonu.

Risultati di u sviluppu in u terzu annu di a vita