Cumu guadagnà un omu, un lionu à un horoscopiu

U pruprietariu di u capu di capelli più luxurii, u predadoru più formidable, intrejuve è majestuicu, u capu di a so famiglia è u rè di e bèstie - tuttu questu di Leo. Malgradu tutti l'benefizii di a civiltà, di i ghjente circundante è chì ci permettenu sentenu cum'è u sustegnu naturale più sviluppatu, l'instinti interni chì averanani à a jungla urbana. Questu hè particularmente cusì per quelli chì nascinu sott'à a constellazione zodiacu di Leo. Ùn puderebbe regurgite à ciò chì l'astrologi antichi ùn anu micca ricanusciutu à u celu trà l'astreschi di scarabs sacri, rapprisintanti di primati è sirpenti vichini, altri u succorsu averebbe avutu un momentu difficili entre una sta constellazione di caratteri.

U Messaghju Leo hè generusu, ghjinirosu, hà una forza interna è putere, quarchi supranierie. Stu omu guariscutu hè ghjuntu à esse prima è cunnosci u so valore. D 'altri, esige una attitudina pertinenti versu ellu. Hè piace à esse in u centru di l'attenzione è esse adurati. U lionu hè faciule di distinguishà da a folla. Confort è lussu sò i so cumpagnie. Elegance è grazia sò i so funzioni ricunniscianu. Lioni sò invalente, per via, in trinkets i so soldi, chì, per voi, ùn sò micca sempre datu ancu. Impurtante per elli - un status chì hè sustinutu da l'accessori appropritanti, per esempiu, susu, prestu sottumessi à u costu di salsa di a professione di u re.

Cumu cunquistà u lionu? Cumu piace? Cumu interessarlu è cumu si vende un omu, un lionu à un horoscopu?

Ricurdativi: da una età curretta, u mutivu di u luni dumandate di tutte e so famiglia è l'ambienti "di a famiglia" per admetre chì hè un re. È digià in una età più matura, hè ancu impurtante per ellu cunse ancu questu nantu à l'altri. In seguitu avà addiventanu megliurà l'apparenza è ludà u patrone in ogni locu. Sì, sì, hè u patrone, postu chì i Lioni ùn sò micca utilizatu à cuntailu cù l'altri, piglià u restu per i servitori. Amici? Di sicuru, micca senza elli. Ma hè necessariu à l'omu Leone per a fine di dimustrà u so novu attribu di majesty per quessa. Excepzioni di tali Lviv sò, ma viaghjanu in paesi in cità grandi cù a populazione di un milionu di persone, induve l'orgogliu è l'arrogance sò modamente liveddi sutta l'attaccu di "individhii" fortii.

A donna di u Lion l'omu nantu à un horoscopiu hè necessariu una persona brillanti, currispundente à u statu. Per vincere l'omi Leo pò, cum'è una regula, un bonu bonu panni beninutu, chì sapi chì postu hè a bellezza in a so vita. Sì avete vistu in lu specchiu solu in i matinni, quandu bruschendu i vostri denti, è ùn dà pocu tempu per cura di voi stessu - a chanceu d'esse cù Leo cero. Per l'omi, Lviv, hè assai impurtante chì l'amichi parlaranu di a so sposa, cum'è l'altri vanu. A zitella di u Lion hè, cum'è a so cartula pratica di persunale, l'ughjettu di l'admirazione, per quessa, l'omu trattà prestu a so scelta di u so cumpagnu, cum'è un cumpusitore meticuloso di cavallucci di corsa: ellu cuntrollà a ferrazione di più d'una volta, cercati in i denti. Ciò chì pudemu dì à a melone è a cuda, chì deve esse ghjustu, liscia, capelli à i capelli.

Ùn aghju micca Leo com'è un egoisti arroganti chì pensa solu di ellu stessu. Malgradu tutti l'ambizioni esterni, ellu, cum'è qualsiasi omu, hà bisognu di cuncepimentu fiduciale affidante. Ùn pensate micca chì tuttu u tempu quandu vi eseguite esse espunutu per fà spettaculu, cum'è in a finestra di e so virtù, u lionu vi vede in segnu. Eghjeranu raggetti sensuale è gentle chì ùn hanu amutu u so sentimenti: sò capaci di chiancià è di diventà. Quantu piace per a prutezza. Dopu tuttu, cum'è à a natura, Leo hà bisognu à prutezzione di a so famiglia è di a cura di i frutti. A reciprocy hè una donna amica, sensitiva chì avarà adore. Per via, i Lioni Mascioni ùn pò micca tollerà l'ipocrisia, perchè e sole cù sentimenti sinceri sò capaci di diventà a so mòglia. Qualcosa cumpurtaducta atipica per a donna: rudesse, arruganza è grollezza - u lionu ùn pò micca tollerà, è littaralmenti, e tiravanu bè in e donne. Tali cumportamentu non-femininu atti nantu à u Lion Male, cum'è un incendi nantu à Sherkhan.

Ricurdate, per vincite un Leo un omu, ùn hè micca bisognu di diventà un kitty indipendenti. Hè solu per u tempu aggraduratu da u buffu intornu, ma orgogliu fora di u Lion. Indipendente - attrattivi, ma l'scelta di u so un omu in spiegà ancu nantu à a donna fragile, "indefensa". Pò esse, forse ole in lee tutti i pezzi di i principesi è rive u cartulare di Cinderella? Una definitivamente un analfabetismu per l'incantu di l'omi! Cridite à mè, i vostri passi, Leo hà apprezzà in u cumplottu è diventenu un bonne gatito fluffy.