Quali amassi i donne

L'antichi grechi chjaru ntruduveru à a cunnessione entre a vegetazione in u corpu umanu è u so amori, i scientifichi di u nostru tempu passonu è stabilitu una correlazione di temperament cù u culore di i capelli. Scienza anota una cunfortione di a testosterone in u sangue di l'omi cù pienu rifflitu è ​​densu rive, ma questu ùn vole micca chì l'omu "piloso" hà necessariu esse diventate cum'è un amatori passione (sfurtunatamenti, ùn sò micca sempre sapè l'usu di questi qualità da virtù).


In ogni modu, quandu i so mediologi sociologichi anu dimustratu, à sceglienu un sociu, e donne basanu in a so intuizione, è ancu nantu à i stereotipe di l'inconsciente coletti.

Les brunettes . A maiò parte di u sexu giusto admitted that preferite morenate. Forsi a so scelta di l'omi cun questu colore di capelli hè spiegatu da una orientazione subconscious: u genu scuru hè dominante, i capricci in fugliale sò più grande, da questu - sò più fertili, più ricchi in termini intimi. Inoltre, omi di u tipu Mediterraniu (brunettini ardenti italiani, i Spagnoli) sò cunnisciuti per u so temperament violentu. Forsi, perchè e brunettini sò assai attrattivi à e donne.

Blondes . Blondas naturale sò sempre una rariella, un genu chjucu hè ricessu. In questu sensu, a natura hà dotatu a donna di a priori una persona. Forsi li lattini sò assuciati in e donne cù un tipu nordicu altu, (u Norvegiani, i Svedesi), cunnisciutu per un caratteru arsu è determinatu. Inoltre, i capelli bionda hè un indicatore di un livellu di u sangue di l'estrogenu, chì hè rispunsevuli di a fertilità.

Shatens . Genetically, i shatens sò una misura armonìtica di un genu scunziunale scuru è una lumera più veloce. U culore di castagnu di u capeddu ùn hè micca notu chì a luminosu è u bughju brillanti, rispettivamente, i femminili-shatens tendenu à attruvarà una donna cun qualità personali. In parte, e femine entrevista in celebrazione in u salottu u equilibriu di caratteri di caratteristiche è chivalrie.

I calchi . In u quartu locu per attraversà per a femina - omini cu nu cranu naked. Ci hè una parolla chì l'omu caldu è tantu temperamentu è travagliu chì i patroni di i capelli magnificu. Questa affirmazioni hè veru solu se a calvacciu si principia prima è a causa in a crescita di produzzione d'hormona masculina. Certi ghjuvini trovani capiddi di a corona di u capu senza tuteli, l'altri cunsidareghjanu a testa allata com'è signu di curaggiu è extravaganza di u so patrone.

Redheads . I sidori di sta culore di pienu furtuna menu di tutte ciò chì tocca à l'attinzioni da a donna. Forsi questu hè duvuta à l'estereotipu prevalenti: quandu i ghjorni di Shakespeare, u capeddu rossu hè statu assuciatu cù l'ingannimentu, se in una donna a parte di u ciccione vede orgogliu, in un omu chì ripela. Ma questu novu hè assai subjectivativu, cum'è chì i guerrieri cèltici, cum'è nuddu chì diferendu à scatite è furore di caratteru, pussedenu precisamente questu colore di capelli - un capu di focu rossu.

In ogni casu, ùn mancanu micca chì i ricerchii sociologichi ùn sò micca sempre riflettintatu bè a natura di e cose. In spessu, a preferenza per un certu tipu di l'omu hè impositu per noi da a moda. Allora, da u mumentu di a nascita di u cinema, finu à l'anni 80 in cintes romantichi, i brunetti (Greg Peck, Clark Gable, Alain Delon) è fotografiati com'è eroi di l'amatori è i villani seducenti. U tempu novu - un novu tipu d'eroi-amante (blondes Dolph Lundgren, Brad Pitt, David Beckham).

Cume l'ogetti di u so maritu ùn deve micca puntuale nantu à a moda, in fine, ùn anu micca ammirazioni, è dà nascita à i zitelli.

La natura saviorosa urdinatu per chì inevitabbile si basa in un omu di u tipu geneticu oppostu - blondes and fairies per bruneta e shatens, brunettes e donne bruna in blondes e redheads. A più diversa di i genotipi di i genitori, u sughjettu è più persone u zitellu sera.