Educazione forti di i zitelli cun u cinturione

L'educazione forti di i zitelli cun u cinturione hè una pratica cumuni per a maiò parte di famiglie in i paesi post-sovietici. E quella chì deve deve, solu in elli - Europa, Àsia, i Stati - anu longa chì anu abandunatu questi "grandfather" d'educà a generazione ghjovira. Probabilmente, perchè capìanu: ùn ci hè nisuna sensu di stu punizioni: i zitelli sò solu ambitiati è gradualmenti alluntanati da i so genitori, chì spessu usanu a cintura per cunvince u zitellu di u so dirittu.

Cumpigliemu l'apparenza di l'appressu: sò qualsun possu avantaghji à l'educazione forti di i zitelli cun u cinturione, o hè solu una esse aversàvule negativu chì i genitori ùn duveranu micca micca ghjustificà à tuttu, o l'usu raramente.

Parenti, in u primu locu, avete bisognu di una cosa: un cinturallu chì ùn vulerete micca tumbà a verità in u culo di u to figliolu. Truverrìcciu solu cunvucallu novu chì in questu u mondu a forza fisica dita i reguli.

In principiu, sè cunsiderate educazione severa com'è un settore integanu di cumpurtamentu è di azzioni di i genitori - questu questu hè abbastanza normale. Hè per quessa hè educazione per diretta è di cumunu di guidà, per sprime i figlioli à qualcosa cosa, necessariu.

Eppuru, si penserete micca, avemu tutti, parenti, volanu crià i so figlioli in modu chì sò cumu cusì. Questa gianna hè quasi incunsciuta, hè stata dispunibule nantu à u subcorighete è ghjè dittevamu cumu crià un zitellu.

Tutti i nostri pinsamenti è i cumpurtamenti sò stati ghjunti da a zitiddina. Qualchissia - da i genitori, da l'altri - da i missiavi è l'altri abbitri tutti i carattere è i linii di cumpurtamentu di parechji eroe, forsi ancu a fata. L'scelta di i zitelli nantu à quelli chì vulianu eredate, chì vulianu imitanu, dipenda solu in u gradu di l'autorità di questu o questa persona. È s'ellu u genitali di u primariu hè statu assai offisu in a so zitella, hà supresitu è ​​punitatu eccessivamente, hà purtatu in u subconscious mente l'idea chì sta crianza hè a dritta, ancu s'ellu hè ingrore è impietà.

I sicicòtici sunnu sicuri chì quandu i figlioli sò troppu vicinu è acquaghjoli intimuriti cù a strapata, quessu à influene à a so psique è simule simule a so attitudina à a cruelità è a viulenza. E più spessu i vanu chì sta crueltat hè di i genitori, i più vicinu è di l'anima mia, u più faciule per ellu pudè finisce cun ellu. A aggressione diventa un cumpunente integanu di a so vita, portanu a so sementi in l'adultu, è da questu spessu altre persone parcorsa più tardi.

Allora, definiscenu a forma chì sèghje è stretchimentu pò influenzallu a maiò natura di u vostru zitellu.

Option one, aggressivu

I figlioli sò diverse. Qualchì parte di elli silenciamente trinzà tutte e greghje è punizioni, si stendanu in cantu, senza rivuluzioni, è ùn si vede com'è lacrimi quandu sò batuti cù un cinturione. E avutri anu una disposizione più viulente è dispiacu, ùn anu micca d'accordu cù e punizioni, si prutestenu è pruvate, cum'è una, per vende nantu à i genitori chì puniscenu. Per esempiu, run up e hit that there is urine. Comu pudete vede, in a zitella chì manifesta agressione, è questu trait solu sviluppà rapidamenti annantu à l'anni si cuntinueghja u vostru culte di a viulenza fisica constante.

A maiò spessu, l'agressione di sti zitelli hè trasferitu à altri figlioli. Hè difficiuli difficili in u kindergarten è a scola, riaccètenu assai in quelli chì quandu ci hè un prublemu, quandu elli si vulete. I parechji genes sò stati svegliati quì. Se un zitellu, per esempiu, era pruibitu di toccu u settore di l'uttene di u papatu, senza avè micca raghjunamentu per questa banca, ma punizzioni severu cù un cinturione per a so vuluntà, u zitellu traslassi u cumpurtamentu à a so vita. È quandu qualsiasi nimu pruvà di piglià da qualchì ghjocu, ellu risicà lampi veloci è, di più propensità, ghjunghjite o pressu u zitellu.

Dunque, se ti sianu sustinituri di l'educazione dura, prima di piglià u cinturione in tutti i casi, prima di vede u zitellu - forsi era sempre aduprà indicazioni d'agressione da u nascita? Sì cusì - ùn aggravate, ùn aduprate micca stu raffendu di i caratteri, perchè impedisce à u vostru figliolu di seguità a vita.

Option two, revengeful

Questu quì, hè u casu più diffesu di l'influenza di punizioni di i zitelli in a zitiddina. Se in a prima varianti u zitellu sughjettu l'accusamentu aggressivu di i so genitori a più débili o almenu ugguali per questu - quellu, i so cumpagnie, in stu casu tuttu hè un pooppu più complicatu.

Hè assai pessimu è periculoso chjamatu l'inghjulazione di u zitellu à frequenza è, in u so avutu, cundizioni senza mutivu, hè trasferitu à l'abusanti, questu, direttamente à i genitori stessi. Questa pò esse riflette à scorrimenti cuntrolli di l'ingerenza diretta à u babbu o à a mamma, o alli à volta. Tuttu perchè da a zitiddina l'opinione di u zitellu hè furmatu chì a so famiglia sò inimitanti chì constantemente pruvate per fà dolerdu è umiljanu (è quelli sentimenti sò particularmente dolce per i zitelli).

Un ghjornu, un ghjornu, vene un momentu quandu u zitellu aduprà a manu à quelli chì l'hà risuscitu assai. Sugisce à vindicà l'atrocità chì, cum'ellu pensava a so vita, i so genitori li causaru. Pudete piglià vendetta assai sradicamenti, ùn importa micca quella horrible chì sia. E tuttu, perchè i so parenti u purtonu in una atmosfera di miscelane constante è punizioni per qualsiasi, ancu u riautulu più ridottu è piccatu.

Opzione di trè, intelligenza

E anchi tra i zitelli sò quelli chì, anche u trattamentu cruelu di i so genitori, anu sempre a gestione di a ghjuventù difícil u pensamentu chì tutta a viulenza hè malviziu. E furtificonu in stu penseru per una crueltà inutile di i genitori chì ùn cunnoscianu u metudu di una carizza è di una zucca è sò cundottu solu cinture, ghjinùscimu sopruzzi per ogni bretina infanzia. I vostri ragazzi si cuntenenu un pocu dopu chì a mamma è u paternu ùn vulianu micca dannà, perchè elli stàvanu à trasmette a verità, ancu di manera cruel.

Scupraranu l'azzioni di l'adulti è vanu à cunvince chì ùn anu micca mai avè qualchì errore. È a rilazioni cù i paisani anzeddi chì anu da esse bè è lustru, perchè ùn anu impedite à u malu, è solu pruvate truvà una scusa per elli è pruvucari à elle chì era educazione stretta chì li facia cusì un populu solidu.

Eppuru, queste sò solu l'opzioni principali di ciò chì pò esse fattu cù i zitelli cun u cinturione, è u terzu di elli hè summamente raru. Hà statu pruvucatu chì i zitelli chì anu sviluppatu nantu à a violenza constante, cultivate è perpetrate din a viulenza più in a vita, direttamente à tutti l'esferi di a so attività di vita. Solu aquelli parechji chì mai pensanu à u futuru di i so figlioli, annantu à a so rotazione in a società, ponu abusu e cintura com un castigo è aduprà è altre metu di forza quandu u zitellu scorcia un tipu di regula invintata da i genitori, un regnu.

Ricurdativi, solu nantu à noi, dependa di quale sò i nostri figlioli saranu in un futuru vicinu, crede à mè, u futuru. Seranu i filantropichi, chì cercanu aiutà à u so vicinu, o vurianu à u munnu cù l'ochji malati è ferite, è esse cunsideratu assoziale è misantropamentu? Quale avvene avete vulete u vostru zitellu?

No, ùn pò esse dichjaratu chì un cinturore hè sempre dolce, in dosis petite è per certi casi veramente impurtanti, pudete arme à sè stessu s'ellu avete pruvatu tutte tutti i mètge pacìta è metudi di punizzioni u zitellu. Ma in tuttu ciò ch'è avete bisognu di a misura, sapete cumu no solu scute induve si u zitellu trovi cunfusioni, ma dinò da l'anima per elogiaru duv'ellu hà sgiò. Un balaniu di rigoro è tendernità assicurà è una educazione rilivanti, è ùn si fate micca stenderà u zitellu.