Cumu cunciliariò cù u statu di mistress?

Sì u patrone di un omu maritatu? Chì deve fà? Cumu cunciliariè cu stu status? Questu statu hè offensivu à parechje donne chì sò in sta pusizione. E per qualchi donne ùn importa micca.

U vostru omu hà una mugghera chì sempre adupita per ellu in casa. Questu hè u so traseinu, chì hè sempre prontu à calisciu. Una mistressa diventa sessu da un stranieri è un pocu attinzioni. Quale tipu di donne chiuve u statutu di una patrona, micca a so mòglia?

Ci hè un tipu di donne chì caccia da solu per i sposi casciuti. Vulete piglià da a famiglia cù tuttu u so putere è si maritassi. Spécialmente se este omu hè ricchezza è attrattiva. Tali ghjuvelli pruvate di vende nantu à l'altri. Inoltre ch'elli, per piglià u maritu di l'altru, sò assertati, o quali sò qualchì beneficu. Se maneghjanu di piglià u trattatu è si maritassi cun ellu, u matrimoniu ùn durà micca longu.

U sictu tipu incu a donna casera chì si ncontranu cù l'omi maritatu. Sò stati ugguali cù tradimentu. Ela scorri da u so maritu à ellu, è ellu corre da ella à ella. Oghje spessu chì sò amici cù famiglie è e essere sò più amichi. Quì si dìssenu trovanu è ocultanu. Per elli hè cum'è una diversione aventura.

U terzu tipu di e donne sò quelli chì piaceru a so pusizioni, u rolu di u secunnu pianu. Per elli, una tale attesta hè più accettable è ùn ci hè micca obligazione di l'altri. Hanu u sessu senza obligazioni. Sì, quandu u sposu di a so sposa decide decide di elle a so mòglia è si trasfiriu à ella, sta situazione ùn si pò micca suità. Perchè hà da preparà a pusizione di un amatori, micca una donna o cunvivente.

Inoltre ci sò e donne cù cumplicate chì prefessu i mariti casani affettate. Siculi e donne sò qualcosa bè cù l'autoestimu. Hè scantatu di i rilazioni cù l'omi, perchè ella hè teme chì o ellu abbandunarà o invente à u matrimoniu. Una relazione cù un omu cun mariatu vi darà una scusa per l'amichi è l'amici chì ùn devi micca da a so famiglia, è ùn vole micca arruvinà a famiglia.

Ci sò e donne chì amanu un omu, ma ùn sanu micca chì ellu hà una famiglia. Stu casu hè spessu cumuni, chì e donne anu incisu da l'amatu. Omi anu circatu scusi perchè non passanu a notte cù ella. Ma in fattu haiu una mòglia, di quale ellu ùn hà micca dettu. Ancu a so mòglia ùn cunnosci micca chì ellu hà.