Cumu pudianu i paisani aiutanu un zitellu cù difficultà cumunicazione?

Per a prima volta per un gruppu di kindergarten, o in un pezzu ghjucatu, u zitellu sappieghja di fà relazioni incù parechji. No tutti i zitelli senza prublemi pudemu cumunicà cù l'equipa.

In u cullege di u culore di i zitelli, ci hè un zitillù chì sia ghjuntu in a pusizione di "invisibule" o "scarnate". U figliolu chì ùn anu micca amparatu à custruisce cumunicazioni cù l'altri in una età curretta, in u futuru, pò avè difficurtà in ogni casu induve ùn ci hè una interaczione cù u squadra: in studia, sportiu, travagliu, relazioni familiale. I trottu difficili di truvà l'amichi, ghjente sò spessu solu.

In certi casi, i genitori puderanu avè l'avvena di tali affare nant'à anticipu: hè cunnisciutu chì i prublemi à cumunicari è stabilimenti relazioni sociale più frequenti occanu in i zitelli cù "distorsioni" persunali o di comportamentu, è ancu in i zitelli cù difetti di parlatori. Se u zitellu hà tali caratteristiche - ùn aghju aspittatu finu à chì "cumplicati" accumincianu. Ogni lettone di cumunicazione avè bisognu di principià cù l'iniziu l'istituzioni di i zitelli

Cumu pudianu i paisani aiutanu un zitellu cù difficultà cumunicazione cum'è per ùn ferru micca?

Prima di tutti, attentu à a manera chì a relazione trà i membri di a famiglia hè custruita, perchè e primi cumpitenzii di cumunicazione u zitellu riceviu in casa. U tonu chì l'abitanti di parlà à l'altri, cumu si di risolviri di situazione di cunflittu. Cù un stili rilassatu è confidentu di a cumunicazione, i genitori hanu menu possibili di avè difficultà incù a cumunicazione, è una prevezione più favorevule se devandite difficultie risposte.

I parechji spessu refusenu di ricunnosce u fattu chì a ragiunata chì un zitellu ùn hà micca rilazioni cù l'altri hè in ellu, è micca in parenti o tuturi. Umorru e mamma pensanu chì i figlioli di l'altri abbitanti sò micca educati, è l'educatori incompetenti ùn ponu truvà l'appughjatu davanti à u so zitellu. In fatti, ponu turnà chì u zitellu hè rudo à l'altri figlioli, mostra un resentimentu eccessivu, hè cunnisciutu com un calone di slanderer, o, per esempiu, prova di cumportà cum'è un pocu di barchuk: parlendu cù i pari in un tonu ordenatu.

Closure è timidez ancu interferiscenu cù u sviluppu di cumpetenze di cumunicazione. Aiutà u zitellu per custruisce una fiducia in sè stessu, incuragisce à comunicà, ancu cù i straneri. Dàtene à piglià un turnu in a clinica o dumandate à u mercatu quantità chì u cheri valenu. I parechji si ricordanu chì a basa di a fiducia in u zitellu hè l'accitazioni incondiziale di a so mamma è u babbu. Ùn fate micca u labelu ("sì voce", "ùn sia inattendu"), ùn li pateanu micca cù l'altri figlioli, sopratuttu in una desvantavanza ("Avà, Sveta, avà chì avà amparatu à leghje per i Silabali, ma ancu ùn puderebbe aprendu carichi! ").

Se u zitellu hè pruprietariu à u cumpurtamentu aggressivu, ricordate - anu aumentu a voce è applicà un punizioni fìsica hè u modu più effittivu di risolve questu problema. Assicuratevi chì l'aggressività ùn hè micca impurtata da una mancanza di cumunicazione cù i genitori, è ùn hè micca l'ultimu chiancuni di l'anima, in a speranza di l'attenti di mamma. E maiò effettuali per cumbattimentu di u cumpurtamentu aggressivu: per vede cumu fà per sguassà l'agressione (per esempiu - pè tumbà in pezzi petitsi di "anziane" cù un ughjettu dipinciata chì prupone emozioni negativi) è a dimustrazione di cumpurtamentu pacìficu in situ cunflittu (per esempiu, manifesta cumu truvà una cumprenda se u vostru intersezzione cù l'interessi di una altra persona).

U picciriddu sò natura in autocentricu. Hè diffesu per elli à pusà in u locu di una altra persona - questu hè a surgente di una grande quantità di cunflitti. I parechji pò esse solu bisognu di offre à u zitellu per penserà cumu u cumportamentu in quantu una persona particulari: "Avà, se Vasya spizzò u vostru kulichiki - ti piace? E se Masha teased?"

Grandi chances d'esse rifiegati da i peeri in i zitelli cun autoestima inflata inadattu. Hè adupratu per cumandà è cunseite megliu per altri. Stu cumpurtamentu, com'è regula, hè pruvucatu da i parenti: paisani o aviani, persone in u so adorazione, ispiramente u zitellu chì ellu hè megliu in ogni modu, enfatizatu chì l'altri figlioli à ellu "è ùn sò micca bè per una candela". I figlioli ùn li piace micca «dudes». Hè necessariu spiegariò à u zitellu chì i pari ùn sò micca aghjunte, è in certe circustanza pò ancu esse megliu. E questu hè normale.

I paisani chì ricanu chì u so ziteddu avianu prublemi cù a cumunicazione sò tendenu à vede a vuluntà di cooperà cù i prufessiunali - un psicologu, un maestru à u sapè, un maestru di classe. In questu casu, i prufissiunisti dici di manera chì i paisaghjuli aiutanu à un zitellu cù difficultà in cumunicazione

Ma, certi volte, una attitudine negativa à u zitellu in a squadra hè furmata da una sola persona - per esempiu, un maestru chì senti un sentimenti incùniri à i genitori di u zitellu. I zitelli observe cumu trovi difettenu cù u pupulariu, abbiate cunnessini sarcasticu, è u so ànimu si trasmettenu à u gruppu tutale. O un cumpagnu di cumpagnia cù l'autorità trà i zitelli è a lotta cù un zitellu particulare organizza u fastidiu. Se in una situazione cusì venenu à "trattà cun" l'abusanti, quessu spessu porta à un aggravamentu di a situazione - u maestru sarà più sofistichatu in l'oppressioni di u zitellu, è i pari a cunsidaranu un calumniu, è persighjani persecute. Hè necessariu di scopre e ragioni per l'impopularità di u zitellu in l'equipa per pruvà à migliurà a situazione, chì furnisce u zitellu un supportu incondizionale è chì suggerenu cumu currete i so cumpurtamentu, ma micca stimulà à cumpassione per "ellu infullitu". In casu chì a situazione hè stata troppu grande - u zitellu hè regule regularmente batte o umiliatu - hè u tempu per una intervenzione seriosa.

A più chjave chì i genitori sempre si ricùardi solu hè chì ùn ponu micca mostrarà inattendu è esse u prublema di u zitellu, in a speranza chì tuttu "hè struitu". A mamma è a mamma principale piglià a situazione sottu u cuntrollu, u più veloce è più veloce sò risultati di u travagliu currettivu. L'amori è u sustegnu di e pope più vicinu è l'aiutu di i prufessiunali sò a chjave di u successu in risolve i prublemi di cumunicazione.