Sun protective sun cream

Cunsigliari diciunu chì a capa di l'ozone di u nostru pianu hè diventata annu, è cusì aumenta u periculu chì i raghji di u sole pòrtanu cun ella. I medichi anu stati assai ricunnisciuti per u sunscreen solu nantu à a spiaggia, ma ogni ghjornu. Questa crema hà deve trattata tutte e parte di u corpu chì sò in constantemente aperti, questu, armali, collu, culi, spalle è facci. In ogni casu, per l'effettu di a crema per esse efficace, deve sceglie l'aiutu, guidati da certi reguli, è ancu i paràmetri di u vostru corpu, in particulari u tipu di pelle.

U nivellu di protettiva di u sole

Ogni sunscreen havi un paràmetru chjamatu l'indici di a protecció solar. Hè denotatu da i numeri. Ogni crema moderna hà almenu dui indici indici. Unu di elli, SPF mostra u livellu di prutezzione furnitu da a crema da i radichi ultravirsi, l'altru, UVA - u livellu di prutezzione contra u raghji ultraviolet.

A più informativa di elli hè u paràmetru SPF. Se vi vede sta sigurta à u pacchettu crema, pudete esse sicuru chì sta crema hè un filtru solitu. U numaru, chì hè ugualu à SPF, significa quante volte u tempu permissibile di l'esposizione di u sole accumene cù l'applicazione di sta droga.

Per esempiu, se u so pilu, u primu vermigliu pare una ora dopu una esposizione continuu à u sole, in a teoria, cù l'usu attivu di una crema protettiva cù SPF uguali à deci, pò stà in u sole senza danni notevili à a pelle à circa deci ore (ancu i medichi tali tempu di sughjornu sottu u soli ùn hè micca cunsigliatu categuricu). Stu effettu hè rializatu cù l'aiutu di l'additivu especial chì sò parti di a crema, cum'è un polvillo finitu di diossidu di titaniu, chì travaglia in modu di parechji micromirrori chì aiutanu à riflettà i ragi ultraviolet.

Stu paràmetru SPF pò varià da dui à cinquanta. 2 - hè a prutezione più débilna, chì prutege a sola meza di l'ultravviu più dannuu - UV-B. I più cumune sò SPF 10-15, chì sò sceglie per a prutezzione di a pelle normali. U più altu livellu di prutezzione in u SPF 50 - filtrandu à u 98% di a radiazione dannusa.

A maiò parte di i cosmici utilizanu a tavola di Thomas Fitzpatrick per determinar u tipu di u pelle di u pachinu (u fototipu), secondu u gradu di l'attività melanocitea.

In questa scala, ci sò sittà tipi di pelle. L'ultimi dui quì no ùn daremu, perchè e persone cun tale mancu spessu si vanu in Africa è altri paesi cume quali. Trà l'eurupei sò quattru fototipuli. U so tipu ùn hè micca cusì difficiule per stabilisce, quì sò i pruprietà di ognuna di elli.

I fototipu

Prutizza assai bianca cù tinga rosa. Spessu ci sunnu peccati. Di solitu esse blondes blondes (blondes) o rossi cù una pelle fair. A so pelle hè assai difficiule di u bronzu, si sdrughje rapidamente. Spessu chì hè di 10 minuti. Per elli, solu una crema cù alta prutezzione, cù SPF no menu di 30, li suitallu - i fondi restanti ùn prudenu di aiutà.

II u fototipu

U second u fototipu di a pelle hè luminu, i peccatori sò rarissimi, i capelli sò lumi, l'ochji sò verdi, marroni, grisdi. Per elli, u scopu di l'esposizione continuu à u sole ùn hè più di quartu d'una ora, dopu a quale a probabilità di acquistà cremelle simule brusca. Anu aduprà creme cù SPF uguali à 20 o 30 a prima simana da u sole sante, postu chì a crema si deve esse cambiata à l'altru, chì hà un paràmetru inferjuri 2-3 volte.

III u fototipu

Piele scuru, occhi marroni, capelli frizzati in marrone o castagnu. U tempu sicuru in u sole hè di circa una meza ora. I preferanu di usariccillu cù SPF da 15 à 6.

IV fototipu

Brunettes cun pelle scura è occhi scuro. Puderanu à u sole per quasi 40 minuti senza cinque. Per elli, una crema cù SPF da 10 à 6 hè megliu.

Ancu un cronava impurtante per l'eletta scelta di a crema protettiva da u soli hè quale site chì vo serete in u sole per un bellu tempu. Se pensa à rilassate in a muntagna o in i sport di l'acqua, hè megliu fà piglià una crema cun un grandi gradu di prutezzione - SPF30. Hè ancu bè per u pelle di i zitelli.