Preparazione di donne incinta per u partitu

U nostru centru hè un prucessu fisiologicu naturali. È, prima di tuttu, ùn avete micca esse teme da elli. I preparanu e donne incinta per u parturientu in ogni donna passa in modu diffirenti. Qualchissia durante tutta a gravidda attaccò diversi corsi, piscine. Hè certamente micca male. Ma di colpu, in u nostru pezzu, tuttu hè sminticatu, persu, scantu, è poi accumente à culpè tutti è tutti quelli chì suggerinu chì vanu à i corsi è quelli chì anu realitatu. Ma quì hè a mio parolla persunale, è l'esperienza. Ùn aghju micca parte di cursu per preparà e donne incinta per u partitu. L'unicu hè statu una lettura di a cunsultazione di e donne. Ma, anche era interessante, ma picchì assicuta nantu à i lupi stranguli era tantu incùmodu chì ùn puderebbenu micca scurdate di tuttu è mette in tuttu. Hè ciò chì m'arricurdava di sta parola, cusì hè a tecnica di respirazione. Chì, sicuru, è utilizzate durante u partitu. Di sicuru, aghju parechji altra parte di e pregnant women, rummaged through much of information in a preparazione per a traspremimentu. E ora à u puntu.

Ùn era scantatu da u parturientu, cum'è parechji zitelli pregnant. Sapiu chì questu ùn si ne stava, avissi da succede sempre. Ùn aghju micca esse sceltu e storii di nightmarish annunzuri. A maiò parte di i mo amici, cum'è a mo mamma è a sughjera di più, ùn dì micca nunda terribili di a nascita. È aghju avutu chì avete bisognu di un ispìritu. L'umore per ciò chì sarà tuttu. Perchè puderebbe "fàllu".

Quandu i peleziu accuminciaru, caminavanu tranquillamenti à a dutarii, mette in modu. U me maritu mi porta à l'uspidale. In a famiglia, ricurdava a tècnica di respirazione. Eppuru, sapete, ogni donna hà intesa cumu di respira, quantu faciuli. Ma ùn hè micca bisognu di vardà, hè sicuru. U chiane pruteghja solu u prucessu di pieno è feste a matri è u zidanu agisce. Ùn aghju micca chianciatu, respiru, fortu! E sempri pensavvi chì era ancu più dolore. Probabilmente, questu hè ancu aiutatu. Quandu vulete chì u dolore più intensu, u dulore chì sente in u mumentu ùn pare micca intolerable. È quandu u zitellu hè nantu à u vostru pettu, tuttu u dulore hè tutale.

E, sicuru, in anticipu, avete da preparà tuttu ciò chì vi tocca à voi à l'ospitalu. Siccomu u nascita di a maggiorità ùn principia micca à u tempu propiu, chì ùn deve micca mindu a vostra pazita di mente. In anticipazione, scopre in u maternità chì avete sceltu una lista di e cose necessarii per a donna in prucissioni. Suggeri i sacchetti è i mette in più vicinu.

Allora, picciotti, ùn sò micca teme di u cunsigliu! Hè vale à pena un pocu aspittatu è quì hè, a riescita aspittava cù u vostru picciottu! Ùn hè micca ciò chì vulite?

Elena Romanova , in particulari di u situ