Cumu pulisce u fornu

Forsi, una di l'occupazioni più difficiuli di milioni di donne de casa hè a limpiificà u fornu da a terra. A pulitica di u lavu, lavare i macchi di cuscini, cibo, frigorifero è a cucina ùn pò esse paragunatu cù una misura difficili cum'è a limpieza di u furmellu da un incruciante incruciante è una pèssima quantità di grassu, pasta secca è altri ingredienti, in forma di furmagliu seccu, per esempiu. E in fattu assai mistressi in generale pruvate micca per esse micca questu u prucessu più piacevuli. Spessu, si abbandunonu u furmellu perchè dopu, è cusì aghjustanu a situazione. Cusì, u fornu solu pò esse inutilizà. E questu in u megliu - spessu succorsu quan i furnuti senza trattatu, i bagnati sò u focu in casa. Cusì, aduprà u fornitu deve esse regule regularmente. E dopu l'infurmazioni detallati, pudete fà questu facilmente, senza avè passatu assai tempu è mantene a vostra nerva. Prima di riceve aduprà u fornu, avete bisognu di cumprà i prudutti necessarii. Per i ovensi prudutti di purificazione speciale sò venduti. Questa strumenta pò esse truvata in ogni dipartimentu di questi chjuchi. Un detergente simplici di vetuli è sponge hè ancu necessatu.

Ora pudete imaghjate direttamente à a struzzione innicazione
  1. Unu di i ragiuni perchè e donne ùn anu micca piace una tale occupazione cum'è a limpieza di u fornu hè u risicu di risicu in u prucessu di cundivà è tutte ciò chì toccu. Allora prima hè bisognu à vestitu cù a ropa chì ùn avete micca imbrancatu, hè vale à averà u pianu da a terra cù rivistei inchiati o di ghjurnali. Per purgà u furmagliu duvete cumincià à partenza da a càmera interna, sdegnu a fugliale di furna è finisci a limpieza di u pannellu frontal.
  2. Puntatu impurtante - se a superficie di e parete internu di u fornu hè fattu di esmalte, chì pussedi prupietà à l'ombra, pudete simplificà solu amparà e so parolle cù una sponza brutta o una robba nuda. Questu sarà abbastanza, postu chì e restu di l'alimentariu à stu revestimentu ùn si stà. Ma se a superficie di u muru hanu fattu di esmalte inturnoù, sarà difficiule per lavà. In questu casu, una utili per lavà i piatti hè utile. Un pezzu di u pruduttu deve esse dissolute in acqua, verre nantu à una vaca di furmagliu, calienta à u fornu è si apre a mità media. Allora lavoni cun una spugna o una robba nuda.
  3. In u fornu mudellu tradiziunale, cum'è una regula, ùn ci hè micca un revestimentu spiciale. Hanu bisognu di un cleanser spéciale, chì hè spessu poisonous, perchè pò esse usatu cù guanti, è solu quandu u fornu hè friddu.
  4. Furmagliu in u fornu deve esse lavatu cù acqua calda assai (ma micca cun acqua fogera), mentre a rinsegna cù un dishware, u listessu solu s'aprica a ralliezioni. Ùn aduprate pane abruzzivi o sponges di metallu, perchè pò esse aduprate u metalu à a curruzzione è nantu à sta superficia l'alimentariu serà sempre brusgiatu.
  5. U pannellu frontal deve esse squanditatu cun un pappellettu spugled in acqua calda. Eppuru, se pudete eliminà a penna. E manigliuli ponu esse stati in una solu solu solu, è poi scorri alla terra cù un sbagliu.
Riccesi folki per a limpieza di u fornu
Ci hè ancu assai prudutti naturali cù quale puderebbe trattà a poluzioni chjaru di i sustanzi chimichi in casa. Sì belli pi rimette à l'annu vicinu à a Soviets, quandu i nostri mariani è aviani neve e furna di gasificà in e so cascheta. Allora ùn ci era micca e strumenti specializati, ma ùn anu sempre un soda, l'acidu citrinu è l'acitu.

Pulizia di soda. 50 grammi di soda di furmagliu (pudete un ligeramente più) avete bisognu à disolverà in acqua calenta, atezza l'spugna in a suluzione resultante, sta sponta da l'internu, fretu u to furnu. Allora aghju quandu parechji minuti, poi chjinate cù acqua calenta.

Pulizia di limonu. Questa manera ùn solu ùn farà chì u to furnu hè neu, ma dinò l'aromu di un agrumu gustoso. Tali limpieza hè, forsi, ancu a più faciule. Hè abbastanza à fà solu a mità un limonu nantu à i muri è a porta di u forchettu, poi di asciucà cù un mantellu immersi in acqua calenta.

Limpi l'acitu. In una parte di l'acqua calda, hè necessariu di dilucuzà trè parte di l'acitu biancu. Allora, fiscanu cù una spongera morta inundatu in una solu suluzione, fretu i pareti di u fornu, aghjustate parechji minuti finu à chì l'acitu s'accuviera, lavò l'u fornu cù un pappu fissu, poi asciugate u fretu seccu.

Avà ferma esse espertu chì e donne de crescenziu seguitaranu e questi sugetti, è cusì assicurà è e so famiglie da a mutazione di u focu. Sì, è coguanu in un forru limpiu hè più piacevule, perchè l'alimentariu cugliunatu in a limpezza serà sempre savurosu è più utili!