Model-transgénero Andrea Pežić sarà a faccia di una marca cosmetica è ha apparevuta in a Vogue legendariu

Anch'elli ghjurnati di i mudelli muderni muderni attribuitu à i pruduttori di a moda per u fattu chì u scopu di seguità u novu 90-60-90 afecta negativamenti a salute di e donne - i so gustu stessu.

Sì, assai oghji hà sbuliscatu da quella ora, ùn ci hè micca bisognu di rimpruverà qualchissia - ci sò mudelli per ogni gustu - raggioli finti, rampi, puffies da a categuria Plus Size, è ancu parechji androgens è transgenders. Inoltre, l'ultimi sò diventà più populari, perchè e cose si averebbe tunturerà - anu pussutu esse furzatu da u mudellu di cummerciale da i picciotti femini simili Andrej Pejic (Andrej Pejic).

Ancu s'ellu ùn hè più un ghjovanu, à principiu di u 2014 hà sappiutu una operazione per cambià u sessu è issa participà in mostra di u vestitu di a donna nantu à "ragioni cumuni". Ma ancu prima ca, Pežić in u disfintu femminiliu captivò l'audienza cù a gràzia di u show Jean Paul Gaultier è Marc Jacobs.

Avà, u mudellu transegendere Andrea Pežič hà ancu firmatu un cuntrattu di marca, chì hà sunnatatu da u principiu di a so attività. A zitella addivintò a faccia di Make Up For Ever, è - è questu pò esse cunsideratu un successu maiori più grande - hè prisentatu nantu à e pagine di Vogue.

Marches cosmetichi ùn mancanu tracings per a prima volta. Per esempiu, i cosmetti per i capelli hè publicatu in u tempu daveru da a transexuale brasiliana Lea Cherezo, è l'adulescente transgénero Jazz Jennings anu participatu stu participiu (o participatu?) In a campaña publicitaria di cosmichi Clean & Clear. Sì, prestu, attentendu à u glossu di moda o in a pantalla di TV, ùn pò micca capì, l'omu davanti à voi o a donna, è per ùn esse micca sbagghiatu, avarete bisognu di usà u genus generale ...