Cumu scrivite i belli o i fundamenti di u wit

Quandu si spetta superduperu ùn funziona micca, è bellielli di l'altri pensanu à rindiri, ùn sia più ridículu. Spécialmente per voi hè statu sviluppatu un corsi di furmazione "Cumu aprile à accuddà o i principii di l'ingenu" per colpi à l'altri in i zitelli di più funnuta in u mondu di i noodle è sviluppa un sensu d'umuri.

Chì mi facenu.

- Comu riri Ma lu murmuriu di un ruscello di primavera hè un pocu più piacevuli chì u rovere di un cammellu. Allora ci hè bisognu à furmà!
"Rientu per voi". Ùn ci hè nunda più terribili chì i pinsamenti di un omu quandu u so bagnu resu ghjustu fala in l'aria ...
- Per cullà in a cumpagnia di football o di qualsiasi altre amichi è per volu cummunicà, ùn hè micca pensatu per l'ochji in bocca. Nun private micca di questu oportunità!
"Ùn si pò micca riri di elli." A vostra lingua sharp si pò dirighjà à qualchissia è à qualcosa (per esempiu u football è un novu jocu di computer, sicuru), ma micca à u zitellu. Sicondu i psiculoghi, eccu u mumentu inflige perde à i zitelli ancu più ca una mala figura, perchè hè assai impurtante per apprendre bughjate bè!
"Ùn pudite micca belli più belli chì ellu". Trascendere u ghjocu u titulu di u humorista principale in a cumpagnia!

Cumu esse ingenuite:

- deve stabilisce per voi sti zoni chì pudete dinò "giranu" cù a vostra sàtira brutta. Per esempiu, si ùn avete micca interessatu à a pulitica, ùn hè micca bisognu à amuse à qualcunu cù a vostra interpretazione di i risultati di l'elezzioni presidenziale in Kirghizistan - nimu hà gràzzatu u vostru saggiu. Hè stata insincerenza è micca per nunda in ingumevule.
- Hè chjamatu cum'è un omu cun u sensu di l'umuri è pò micca belli in tuttu! Avete bisognu di risponde risultati forti à dumande triviale. Per esempiu, per un simplice "quantu hè a vita?" Pudete risponde "normale", ma puderete "regularmente" o "cum'è Mumu quandu faciani". Pensa à un pocu di sti frasi per e diverse occasioni - l'appruntia di imbriasse hè assai faciule.
- Se l'amici parraneu chì ridia di voi hè più funnier di più di i vostri belli, ùn fate micca! Ùn sò micca di u male, ma da l'stupidità. E un pocu di l'irunia nè micca ferite à nimu.

Regoli di i chjusi:

- ùn scambià un sensu di l'umorità per u sensu di l'umuri è l'accurtu à u locu - l'assulenti di l'ingenu must still be able to know! Ùn ci hè nunda à u piticu di un commentu witful in un tema chjamatu dui oghji fà.
- Prima di sicuru d'avete intesu. Se ùn avete micca senti o capitu, mai ripetiri e spiegà u belli. Hè definitivamente micca aiutà.
- pruvate à dì in seriu - se cumencia cù una voce scena (cum'è "ma iu vogliu per fà riri ora ...") ùn hè nunda.