Vera Glagoleva: una vita brillanti, una maladie terrible è a morte sita di a vostra amata attrice

A notte di aieri annantu à a súbita morte di Vera Glagoleva scunculò l'uparu post-sovieticu. Hè impussibile di crede chì questa bella donna talentosa falle era senza mancu à vivre à l'62 anni anniversariu. Un pocu di più di un mesi ago, hà indurata dancing a l'anziana di a so figliola maiò Anastasia Shubskaya è Alexander Ovechkin, è oghje, i parenti gricchi pricate per pricà per u restu di a so anima brillanti. Cumu Vera Glagoleva vive è chì traccia hè stata in nostri cori?

Pagine mette più impurtante di a biografia di Vera Glagoleva

Vera hè stata nutata è criata in Mosca, à l'Estensi di Patriarchu è hà da passà a so zitiddina à a cumpagnia di u fratellu di Boris è i carusi domestici. A piccula piccola miniatura di una età primiata pussidia un caratteru di ferru, era un capimaggiu di jocu, praticatu à tirà l'aria è ancu planifiche à diventà un campionu Olimpico in questu sport.

Ma una chance meeting cù u direttore Rodion Nakhapetov hà cambiatu a so vita. Una ragazza rara cun u tristi scherzi enormi faciule u direttore, u hà pigliatu in a so film "A u finale di u mondu". Questu travagliu hè u principiu di a so storia creativa è romantica. Malgradu à l'età di 12 anni, un annu dopu si eranu mariti.

A fede ùn era micca sola a donna amata di Rodion, ma ancu a so musa: hà tombu in tutti i so film di quellu tempu. In parallel, hà principiatu à invistiscia altre ghjurnali. In u 1983, Glagoleva starred in a film di "Vitaly Melnikov" di "Mariteu u Capitanu", chì glurificò instantaneamenti à tutta l'Unione Soviètica. Per sta rolu, ella fù chjamatu u best artista di u 1986 cù a versione di a rivista "Pantalla Soviètica".

Dopu qualchì quattrucentu anni di vita sana, l'unione di u direttore è l'attrìzia si desintegraru. Nahapetov hà emigratu à i Stati Uniti, è Vera cù e so figliole, Anna è Masha, si sò stati in Mosca. Hè statu un periudu difficiu in a so vita, ma ùn solu ùn fallia per fallu di Glagolev, ma hà fattu ancu u più forte è indipindentale. In una difficult for the country 90-ies, Vera hà pigliatu dirigendu è prontu sparatifore su prima film "Broken Light". Cu idda, veni à u festival di cinéma in Odessa è quì ci hà cunnisciutu cù u succissore entrepreneur Cyril Shubsky.

Glagolev suggiu chì investisce in a so nova film, è ellu, sbattulata da a so bellezza è l'incantu, chjamava Vera da esse maritata. In love Shubsky ririveri l'attrìzia cù rigali luxurii è bouqueti di rosi è prestentonu amici cù e so fede. Incapaci di risistiri tali a prissioni, Glagoleva risponde à Cyril è reciprochita, è, da u cinéma, per duie anni, andò cun ellu in Svizzera. Ci hè a nascita a so figliola maiò Anastasia, una bellezza è un favuritu di a famiglia sana.

Quandu a famiglia vultò in Russia, Vera cuminciò à fà filusibile novu, affissendu i ritratti "Povere Sasha" è "Ùn sò micca cunsigliatu per offend donna". In ogni modu, l'ambizioni di u dirittore avianu a manu suprani nantu à l'attu, è Glagolev hè statu ultimu in direttamente. Unu unu, u megliu film accabetu nantu à i so scrini - "Ordine" cù Alexander Baluyev, "The Devil's Wheel" incù Alena Babenko è a stunning picture "One War" per u praticu tragicu di e donne chjappi in a mulinu di a Gran Guerra Patriòtica.

L'ultimi mesi di a vita di Vera Glagoleva

Glagolev à l'ultimi ghjorni era immersa in u travagliu è sburdà di pianta creativa. Uni pochi mesi fa, principia à piglià una nova foto "Fossa di l'argilla". Solu a parti russa hè filmata, un veneru creativu à u Kazakhstan era in modu ... Nisunu di i vignaghjoli di Vera Vitalyevna anu suspittatu ancu chì sta bella donna energetica avia statu gravi illu per parechji anni. L'attrìzia hà attentatu cù curazione di u so diagnosticu, ancu di i so cumpagni vicinu, senza vulìri causà ansietà.

À a fine di maghju, l'infurmazioni apparsu nantu à a so deteriorazioni in a salute di Glagoleva, chì denuncia nisà l'attrice è a so famiglia. Pocu dopu à questu incidente, ella, cum'è sempre allegra è energètica, riniscìu novu appena à l'avvene secular, solu chì dispiava in ogni dumanda. 8 di lugliu in Moscu, un grandu anzianu di a so figliola Anastasia cun l'attore di i ghjocu legendariu Alexander Ovechkin. Vera Vitalievna hà vistu magnificu, danced a lot, biddna, riurdaru e crescianu cantastri cun artisti invitati. Ùn mai intrutu in u capu chì sta bella donna hè fatale è ùn anu micca in un mesi.

U mutivu di a morte di Vera Glagoleva

Vera Glagoleva murìu in una di e cliniche di Baden-Baden, specializata in u trattamentu di l'oncologia di l'organi internu. A stu mumentu, u diagnosticamenti exactu è altri ditaglii di a so morte sò ignurati. I parechji maledicati dumandanu à a pressa ùn avè micca moltu à l'interrogazione è anu dedicatu à organizà funeri è traspurtendu u corpu di u mùartu trà l'Alimagna à Moscu. Elli solu dumandà à tutti i persone chì ùn sò micca indifferenti à u so dulori, pricate per a pace di l'anima di u servitore novu prisentatu di a Fede. E so patevanu cù i parenti è amichi di u mortu sò state spressi da u presidente Russu Vladimir Putin, chjamatu a morte di Vera Glagoleva "una perdita insubbiblibile per tuttu a nostra cultura".