U rolu di u babbu in l'upbringing

Cù u divorziu di i genitori di a famiglia, l'omu spessu spessu. E a famiglia diventa in parechje in questu casu. In ogni casu, hè pussibule di fà una perdita minima ancu per un zitellu? Forsi ha parechje alcune simule per quale pudete cumpensà u zitellu per a mancanza di l'attitudinali masculina? Per esempiu, per cunnetta un abuelitu à a so educazione quandu ellu hà o scrive u zitellu in qualchì seccion "maschile" - hockey, football, boxing, etc. Pensemu a situazione in più dittori.

In una famiglia duva esse un pianu è una mamma, ogni unu di i membri realizanu a so funzione psicologica in a criazione di u zitellu, ancu un pruduttu chì capisce cusì. Chì ghjè chì u babbu ùn cede più di a so zitella a stessa attenzione com'è prima?

Se crede trovate dictionaries, a paternità hè una attitudine chì hè relatata à u fattu di l'origine di u zitellu da questu omu, è ancu l'espressione di preoccupazione per a so vita, educazione, salute è educazione.

U rolu di u babbu in l'upbringing

U rolu di l'omu in a famiglia ùn hè unicu in religione è di culturi differenti è dipende à quelli fatturi chì u nùmeru di zitelli è esposi, a prisenza è a quantità di cuntattu cù a moglia è i zitelli, u gradu di putere à i zitelli, quantu hè statu u zitellu di u zitellu à cura di u zitellu, Ritu associate cù a so educazione, è, in più, di participà à a prutezzione è a prestazione di a famiglia cù tuttu ciò chì hè necessariu.

Hè cunsideratu indesevule quandu u pare u spessu cuntattu u zitellu, manifesta bè in u so sentimentu in a maiò parte di e società primitiva, è anche cunnanna di l'etichetta. In a modu mudernu di a famiglia, i specialisti anu osservatu l'acortamentu di i babbi cù i zitelli, però, questu hè accumpagnatu da una gota in l'autorità di u primu masculu. A famiglia moderna hè carattarizata da un incrementu in u percentuale di i zitelli babysitter, a cuncerta educazione di u babbu, o u fattu chì u babbu hè spessu astu di a famiglia. Cusì, a famiglia muderna diventa più matriarcal. In a nostra parere, a famiglia porta pèrdite di sta transformazione.

Avemu vedutu nisun locu per falla cunvince chì u rolu di u babbu in a criazione di u zitellu è in a famiglia sia troppu grande hè assai grande (postu chì tuttu u patri pare abbandunà da a famiglia). Un omu di a famiglia hè digià d'utilità perchè, dopu un divorziu, e donne ùn anu più tempu di penserà di u romantico di e parenti. a nostra rialtà ripiglia un grande quantità di tempu è sforzu.

In ogni casu, a tendenza hà dettu chì, chì u divorziu hè diventatu un affari freti è simplice chì ùn deve micca esaminà un prucessu especial, assai parechji muderni anu impressu chì un cunghjettu com'è "padre" hè diventatu una relazione di u passatu, è in generale, per chì un zitellu averanu?

Tali dumestri ùn sia risposte in mente di i membri di a famiglia patriarcal, è era chjaru à tutti chì u babbu era u capu. U materiali è a pusizione suciale di u patri hà determinatu a via di a famiglia - quantu tempu a mamma dà à i zitelli, duvemu bisognu di travaglià, ci hè una oportunità per i zitelli per piglià una educazione. Prucessu da questu, u statu di u babbu in a famiglia hà sempre avà bastatu solu: dopu fattu, hà fattu tutte e decisioni relative à u benestità di a famiglia, hà definitu a professione per i zitelli, trattatu cuncreti di u matrimoniu è u matrimoniu, chì altrimente anu abolutu o tratatu da una diplomazia femminile. Ma u principale hè chì u babbu determina a strategia, a direzzione di a vita è u sviluppu di a famiglia, è a donna - a tuccanica.

I donne moderni sò cunghjunta di famiglia è duminii prufessiunale, perchè u rolu di l'omi in a famiglia hà diventatu più difughjatu, in cuntrastu à i tempi tempi. Un omu sempre prublemi di ingressu à a famiglia, unu di u so pesu ùn hè micca cusì significativu. È à questu ci hè una imprissione chì u babbu in a famiglia ùn hè micca solu micca assai impurtante, ma ancu micca veramente necessariu. In certi circles psiculoghuli, hà digià de moda di definisce chì un omu hè ùtule solu per a fecundazione, ma cum'è unità suciale hè inùtule.

Nuddu ci induve chì ci hè un bisognu di un omu per procreation, è cum'è un furasteru è protettore di a famiglia, ma quellu di tutti sanu l'impurtanza di a influenza di u babbu nantu à a crianza di a parsunalità di u zitellu. Hè particularmente impurtante di penserà quandu quandu i paisani si abbandunate. Dunque scriviemu chì nè u padellu, nè l'avè, nè l'altru parente rimpiazzarià u paese, independentamente di cumu si a relazione si sviluppà dopu à u colapse di a famiglia. Un babbu pò micca participà à a criazione di u zitellu, ma ellu deve esse.

Avete mai intesa da i zitelli istratti strammi di l'alza, a pesca, diversità di attività cù u vostru babbu, chì ùn hè mai successu, ma chì u zitellu vole vede in un parent indifferente? Questa solu significa una cosa: in l'anima inconsciente di u zitellu ci hè sempre un postu per u babbu. Hè megliu per un zitellu se u sustitutu ùn pò micca piglià questu locu.

Chì ci sò e bisogni spiritichi è suciali di u zitellu, chì ellu riceve da u so babbu?

Prima di tuttu, questa hè a nicissità d'amore è a prutezzione. Una di e fonti di disgrazia nervosa in i zitelli hè a mancanza di prutezzione di u mondu esternu. Ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì i zitelli piace à glurificà di i so parenti cù a forza, a professione di u so babbu, questu hè ancu u statu di u zitellu annantu à l'antichi d'un annu. I volenu chì tutti vanu à vede chì hà prutezzione, chì ùn hè micca solu in stu mondu. In i gruppi di i zitelli cruel, a presenza di u patri dà un statutu più significante da solu a presenza di a mamma. L'attitudine di u zitellu à u mondu è l'altri si deve di a quantità di l'amori ricevuti in a famiglia.

Una altra bisognu hè l'autorità. In a sucità umana, cum'è in a sucità di l'animali, ci hè l'instinctu di u pack, cum'è u famu etologu Konrad Lorenz hà innuratu. Questu significa chì ci vole chì esse un capu - a autorità dominanti. Malgradu l'opinione generale, i zitelli ùn fate micca a libertà è l'indipendenza, perchè ùn sò micca state a so dispusitore per u so propiu benessimu; i zitelli anu bisognu di qualchissia per prutezzione, cura, pò piglià a responsabilità u so benessiri. L'argumenti più forti di l'argumenti ghjuchjuli hè "E mi papà dice!"

Frà altri cose, u zitellu deve avè un patronu di u cumpurtamentu "fimminu" è u cumpurtamentu "valente". Questa hè a so bisognu. Se tenete una zitella, ella prova d'essere as feminine cum'è mamma. Ma u criticu principalu per u successu di a to figliola sarà a valutazione di u babbu, perchè elle hà vistu cumu u babbu trè à a mamma è quantu l'attenzione hà dettu. Questu hè u primu omu impurtante in a vita di a to vita.

Se un figliolu chì faci crescente in a famiglia, ellu viugnava à u so babbu è prova per esse cum'è ellu, è rializeghja dinò l'impurtanza di quantu hè bonu di esse magnanimu è curaghju, per assumisce a responsabilità è per rializà a impurtanza è a cunsiquenza di l'atti. A Masculinity hè di ripiglià i più impurtanti è cumplessi è per capisce questu. È à u listessu tempu u zitellu face a so mamma, u fattu chì una donna pò esse diventa, piglià decizione di u so babbu è ùn a cummattiri pi putere, ubbidì à un omu.

Un altru rolu impurtante di u babbu in a criatura di u zitellu hè chì u babbu pò cunnisciutu u futuru stessu in u patri, a manera chì li piace à a so mamma, è quandu ellu viaghja à a so mamma, ellu ancu cù l'ochji di u babbu. Se un babbu abbandunà a famiglia, u zitellu ùn avarà più un accentu rìppu di u mondu è ellu, cumu pò esse cù u babbu. Questa pò esse paragunata cù un caleidoscope, in quale ci deve esse trè mirco, ma una cosa hè mancante è sò dui parechji. Avà hè sempre divertitu, ma i mudelli seranu più faciuli è micca cusì interessanti.