Dmitry Shepelev hà parlatu u rottu di u dirittu Rusfond da a famiglia di Friske

A semana passata, i media riporta a l'ultima notizia nantu à a decisione di a corte nantu à u fattu di Rusfond à l'eredi di Jeanne Friske. Dopu avè studiatu u materiali di u casu, a corte dicide di cullà 21.633 millioni di rublime da i paisani di Zhanna Friske è u so figliolu Platone.

Una quantità ma era sguassata da i cuntatti di u cantatore pocu prima di a so morte. Da i 25 milioni di catalogati da "Rusfond" pè u trattamentu di Zhanna Friske, i ducumenti sustantivi sò solu per u montu di 4 milioni. A destinazione di u restu di i soldi anu imparu.

Dmitry Shepelev difendarà i diritti di u so figliolu in u tribunale

Unu tempu si truvava ca i soldi da i cunti benedizzione erani tracciati da Olga Borisovna - a mamma di Zhanna Friske. Questu hè fatta pocu prima di a morte di u cantante.

Doppu chì l'eredi diretti di Jeanne sò i so parenti è u solu figliolu, a corte dicenu à ricuperà 21 millioni di i terni tres eredi. A maiò infurmazione nantu à a decisione di u tribunale pò esse truvata nantu à u situ web di u Paese di sovietici. Dmitry Shepelev hè cuntentu ch'eddu hè stata carcu di u segregazioni di carità. À u listessu tempu, u preserveraghju di TV regrava chì a parte di a respunsabilità di u faltante soldi hè attribuita issa à u so ghjovanu figliolu Platonu, perchè u zitellu ùn puderia micca esse implicatu à a rimorca di un grande quantità di soldi:
Di sicuru, nè u mo figliolu ùn tocava questi soldi. Perchè ùn anu micca accessu à e carità

À u listessu tempu, Shepelev hà cuntentu chì in dui anni d'accusatori infinitu di fraudulare è rouge, a so reputazione hè stata restaurada. Dmitry Shepelev, cumannendu à a decisione di u tribunale, hà dettu chì ellu hà cunsideratu u retirazzione di u robbe in modu di caritateu, perchè un grandi quantità ùn puderà esse spentu parechji setti ghjucà nantu à una persona morta:
I Fondi benedizziunati cullucati quarchi settimani prima di a morte di Jeanne hè stata tralata a contu di a mamma per Olga Friske. Evidenza, in pochi ghjorni, ùn hè micca putigenti gastru esse dinari in u trattamentu di una persona malata, mutu mortu. Cumu si spartìanu ùn aghju micca. Paradoxalmenti, a curà ùn hà micca qualificatu l'azzioni, ùn sò micca ciò chì chjamanu altrimente micca di robbe.

Un presentatori di TV populari hè sicuru chì Platonu ùn deve esse micca rispunsevule per l'azzioni di i so aviani. Dmitry Shepelev in u prublemu vicinu avarà da ghjustizia à u tribunale per appellu à a decisione nantu à "Rusfond" in u so rispettu di a so rispunsabilità di u so figliolu.