Cumu settle u cunflittu trà a donna è a so mamma

Hè statu fattu - hà fattu a festa, è a prosa di a vita hà cuminciatu. Appare in a famiglia hè un veru Triangulu di Bermuda. Questu hè u maritu - a donna in lege. Un sacco di sindicati cunjugiani scumparu in un tali triangulu. Cumu risolviri u cunflittu trà a donna è a so mamma? Avemu a sapiri!

A so mamma è a filaria - a relazione trà duie donne ùn sviluppa micca sempre in u megliu modu. Ancu in l'arti pupulari, per esempiu, in proverbii è dichjarazioni, sti relazioni incù a spiaggia sò reflussi (a matrimonia nantu à a stufa, chì u cane hè nantu à una catena, o - da a mamma chì inghjustice si chocanu cù lacrime) induve a fille hè sempre a ferita.

Di solitu à e primu stadiu di a vita di a famiglia di ghjovanu, ci hè un nùmmuru di cunflitti cun i so matri. In ocasioni, i cunflitti ùn si firmanu micca parechji anni. Hè difficiuli per a zia in legu per sopravviu a pressione constante di a so mamma, chì, da l'altura di a so vita, anu cunfirmata possibili d'interferiscenu in a vita di una famiglia ghjovira. Inoltre, i più disposti trà e figlia è sogni sò dovutu à a mancanza di cunvergenza di vede nantu à l'agricultura, a crianza di i zitelli è assai più. È in principiu, avemu bisognu di ricurdari a verità ben cunnisciuta - ùn ci hè micca un populu simili in u mondu, è per quessa, i stessi parienti.

Sì, ùn hè micca cusì faciule per esse un matrimoniu, ma solu quandu ùn finisce micca à esse ghjilosu di un figliolu à a so mòglia. Ma ogni cosa pò esse fine si cambiassi a vostra attitudine in u so fate. Iè, hè difficiule, perchè hai una mistressa è pigliate in casa, in a vostra famiglia una nova persona. Cumu fate a relazione cù u principiu, serà. Pigliate questa donna cum'è quellu chì serà, cum'è quandu averete pè u to figliolu. L'amata - hè bonu cun ellu è hè felice. E chì cosa avà a mamma hà bisognu di felicità, cum'è a realizazione chì u zitellu hè felice. Fate una fille per a figliola, è ùn esse sempre cunuscenza di tutti i manifesti è ùn serebbe mai esse sulitariu. Dopu tuttu, avete digià interessu cumuni - hè a cura di u to figliolu, u so benessiri famigliali.

Cumu risolviri u cunflittu trà a donna è a so mamma? I sicicliani sò sicuri chì i disaccordumenti trà e figlia è a so mamma sò in cunnessione cun una oposición constante - I o ella. Qualunque sia a so filà perchè, a so mamma hè micca cusì. U lavà lavaphè lavora in male, ùn lasta micca, in una parolla tuttu hè male. E figliole è figliola sò ancu sbagliati quand'elli pruvanu di sforzà a so matri, è ancu cun manifestazione di celo. U cumpurtamentu u passatu erroneu hè quandu a mamma è a sughjura di principia cummince à fà scopre à u so figliolu u maritu contr'à l'altri. Ùn serà micca guidatu à qualcosa bè.

Sì l'assezioni à e donne chì anu abitatu per più di quattru anni in un matrimoniu, hè diventatu chjaru chì ùn hè micca impositu avè una ricetta precisa per a vostra rilazione. Avemu bisognu à fà affaccià a so mamma, u rispettu à a so - hè quella chì hà datu u genaru è hà risuscitatu u vostru persona amatu.

U prublema hè cusì complechosa chì ci sò più dumande chì risposti. In ogni famiglia, tuttu hè decisu à u so modu. Hè difficiuli per a sughjura per entra in a famiglia è piglià u so postu, è a so mamma hà avutu difficiule di cuncilià cun questa situazione. È sicuru, idealmentu chistu hè di vive separatamente. Ma ancu cusì, ùn hè micca sempre, si vende, mantene una relazione nurmale. È se una ghjovana famiglia hà da vive cù u stessu canucentu cù i so parenti, ci hè un prublema di duie donni in una cucina. E in una famiglia chì ci hè una quistione di stabbilimentu di e novi reguli di cumpurtamentu, è ùn hè micca cusì faciule.

Probabilmente una situazione familiale. I primi ghjovani viventi separati, è a caccia anziana custatanu sempre contru ogni passu. I so interessi si allargavanu à tuttu - salute, induve si trovanu à reste è à u culore di u wallpaper. E se tali leghje vita cun una ghjovana in a stessa casa, ùn anderà fermu senza impunità in a vostra stanza è di fà cum'ella voli. Limpia a polvara, cogliu u lettu è hè sempre offisu, se nisunu apprezzé. U cunsigliu principalu à a figliola in questa situazione ùn hè micca per andà à fà lagnà in u so maritu annantu à a so mamma. Parlate à ella è voce a vostra opinion.

Un omu ùn hè mai capu per settle un conflictu trà dui donne da a so mamma è a mòglia, questu hè a verità. In questa situazione, hè u ferittu feritu, quellu chì hè statu cun ule sceltu. Iddu sarà nervu, ma ùn ellu micca ellu. E se a scelta diventa inevitabbilità, u matrimoniu si lampassi in spartimentu.

I sicòlogichi dicenu - ùn deve micca avè prublema di prublemi in a famiglia nantu à u principiu di dirittu è culpable. Intendemu di capiscenu, per quellu situazione di a vita, ci sò prublemi in a rilazioni trà a lejia è a so mamma.

I primi - dui donne dividenu un omu è u sicondu - un locu in a famiglia, a distribuzione di rolli, ci hè ghjilosu è un desideriu di eliminà l'avversu. In questa situazione hè necessariu accunsintari è capisce chì postu hè occupatu. Hè difficiule, ma possibbili.

Eccu alcuni tips for mother-in-law, cumu per evitari cunflitti. Rispettate l'scelta di un figliolu, hè felice cù a so sposa è avete bisognu di piglià pè ella quale hè. Pruvate dà u vostru cunsigliu solu quandu site dumandatu à fà. Duna l'uppurtunità à a ghjovana hostessa per aduprà, averà insistendu à a so idee, è u cunflittu serà inevitabbile. Nun mai li làgnanu di a to casa di u to figliolu. Soluvà tuttu cù a filaria, dopu fattu un nivellu cun voi u dirittu di votu in a famiglia. È quandu u netile pare, avete u status di una avanna. Questu hè assai rispunsevule, ma ùn dà micca u drittu per piglià a funzioni di a mamma. Pruvate capisce chì ùn pudete mai rimpiazzate a mamma cun un criaturu. Quandu Marlene Dietrich hà dettu: "Se ti senti l'ali apìarti i vostri spalle, perchè avete una bona matrigna" Hè bella chì u so sughjettu hà avutu a stessa stima.

E cumu avissi l'actu di a fille, perchè e so relazioni cù a so mamma hà tomu forma. Avete bisognu chjaramente chì l'intrata à una famiglia induve ci hè una mistressa, e certu reguli di famiglia, è avete bisognu di sapè cumu rispettà. Durante a disputa, mantene u equilibriu di l'ànima è a durabilità. Ùn ùn si lamenta à u vostru maritu annantu à a vostra sughjette, u solitu guidanu à un aggravatu di a situazione. Solve u cunflittu per voi stessu è ùn implica micca un maritu in questu.

Ùn vi scurdate micca cù a vostra soglie, a rilazioni trà voi è u vostru maritu. Ùn ghjudicheghju à a to mamma per a crescita di a vostra fama. Cumpite a rillazione cù ellu, ellu hà sceltu. Rispetate a sperienza di vita di a vostra sira cù u rispettu. I so cunsiglii di fà una affari pò esse utile à voi. È à u nascita di un zitellu, stabilisci immediatamente u vostru primu locu in a crianza di u zitellu. È ùn si scurdate di u rispettu per a maiò persona.

Cumu risolviri u cunflittu trà a donna è a so mamma? A più impurtante hè micca di scurdà di pardunà è di pede perdone. Quale sanu sanu per fà quì prima. A pace in a casa hè u compitu più impurtante di a felicità di a donna.