Cumu riaccumpientà a critica di a matri nantu à a criazione di u zitellu?

Sò in boni pratiche cù u babbu è a so mamma, ma esse spargugliatu da ellu per a so manera d'interferiscenu cù a vostra vita, stendu dinanz'à u cunsigliu, in particulari à a educazione di u zitellu? Consiglii chì ùn avete micca dumandà à crià i zitelli sò difficult to swallow, ma quandu sò prisentati cum'è critichi di i vostri metudi di crianza, hè faciule simplificatu com'è micca di firmà è dite à i vostri parenti tuttu ciò chì pensate u cunsigliu micca stimatu. Cumu agisce in questa situazione, prupone spiegà o in silurie tolerate?


Hè bisognu di esse prestu per u fattu chì i parenti di u maritu principià per esse l'espressione di l'idee nantu à i metudi di crià u so nipone early or late, è qualsiasi dettu pò esse sujetatu à critica: jucà, razione d'alimentariu, libri, tempu per a caminari. In a maiò parte di i casi, a reazione à a critica hè propensu à tagliere è aspetta, ma pò purtà à fà, chì ghjè cumprinneru, più periculate ch'è a raggiuni. Ci hè parechje tanti tante chì aiutanu à fughje questa situazione cun dignità.

A primu tettica: ùn critica micca u valore

Una di e migliori modi per salvà a pace in a famiglia hè solu per ignurà a critica. In questu casu, a vostra ricerca standard à a critica hè un sorellu amicu, invece d'indignazione o vargogna. Surrisu scherzu è dici chì i so cunsiglii sò valiusu, ma ùn anu micca appiecà ancu à parlà cù u pediatrician. Dopu qualchì cancià u sughjettu à piglià a conversazione à un canali sicuru. Ùn ci hè nisun sentido in pruvucà à cunvince i parenti di u maritu chì avete ragiunate - questu spessu ùn porta à nunda, cum'è tutti seranu quelli nantu à a so opinione, qualse cosa si stanu argumenti.

In u stessu tempu, ricordate chì micca tutta l'infurmazione hè transmisita veramente, chì hè percebia per l'interlocutore. Fighjate i vostri movimenti, espressioni faciale è gestiti - ùn deveranu micca in nudda manera resinzione espressa o insatisfacciu. Serà un grande sbagliu di perseguite i vostri labbra cun un frunellu di vista o un faint glancing of the eyes. Fate i genitali di u maritu cù l'intemperu, perchè sì u missiavu è l'avanna di u vostru zitellu è sanu solu chì vi aiutatimi.

A seconda tattica: rispetta elettu

Sè avete usatu per discutiri cù tutti è ùn maiò a vostra vista, ùn hè micca prublemè chì vi sete silenzienu in risposta à critica. Be Believe. In fatti, l'opinione hè micca cusì impurtante, cum'è in quale forme hè formulatu. Pruvate micca di voce da l'indignazioni da i freni, ma per risponde cù rispettu è cunsigliu. Hè chjaru chì a maiò parte di e donne criticate i so metudi di crianza di u zitellu hè perceivatu per l'hostilità, ma ricurdativi chì a so mamma hè simplificatu solu chì si prisenta in l'affari familiari è utile. Sè sicuru chì, in risposta, vulete fà un scandalu?

Polità pè u cunsigliu sàviu è l'interesse indicatu, è dicenu chì ci hè bisognu di capiri, perchè vi farà invià à a vostra sperienza. Cusì pudete satisfziate u vostru bisognu di parlà fora, ma ùn facenu micca a vostra lege materna u vostru nimicu.

La terza tattica: per truvà una suluzione di cumprumissu

In certi casi, un novu frescu da l'esterniu pò aiutà à vede a situazione da un novu angleu. Ancu s'ellu avete principiatu in a razza, pruvate à firmà è penserate s'ellu ci hè qualchì suggerimentu utili in i cunsiglii propositi. Hè pussibule chì questu questu aiutà à truvà un sensu cumunu in elli è dà una oppurtunità di fà rientà a cunvegazione à u travagliu constructiu.

Quarta tattica: dumandate à u vostru maritu per supportu

Sì capite chì micca in modu senza fà scopre a critica di i vostri metudi d'educazione, puderete pruvate micca à risponde à a vostra sughjura diretta. Sente da a risposta è cuntattate u vostru maritu. Sù accusatori è insulti, dicenu ciò chì pensate nantu à u cunsigliu indelicatu di i so parenti è li dumandà ch'ellu hè un mediatore in a prublema di cunversione cun una soberana, perchè e vostre parolle ùn sò micca perciuti cum'è scusichi o insults.

Finalmente, avete sempre l'oppurtunità di pretendenu chì seguite i cunsiglii è seguite per esse attu comu avete bisognu. Nuddu pò esse forse di fà nunda. Sò a mamma, è solu decide un paese chì vulete educà u vostru zitellu è quale cunsiglii nantu à a so educazione, devi esse listessa è quali ignite.