Ùn ùn penseranu micca di i prublemi altri abbinuti ...

Axioma "Tutte e malatie - da i nervi" ùn hè micca cusì bellu. A realità oghje cumuna - travagliu, affari, vita di u ghjornu, relazione cù l'altri - dà un grande situazione stressanti. Ma questu hè tutte in vista, è avemu digià amparatu cumu avvià e pussìbuli conseaghjii desaggianti di e nostre azzioni in order to avoid "hassle" innecessariu. Ma ci sò i lochi occhiatimi di a nostra nerva per i percepzioni fora, cumpresu a nostra miseria eccessiva è cumplessivu.


A moralità publicita ci enseigne chì avemu aiutu aiutarii à l'altri. Ma quale hè contru? Ma a stessa morale ti obliga à quelli chì sò aiutu, per aghjunghje per questu aiutu ... Questu hè chì avemu trà i nostri amici è parenti per "freeloaders" chì sò pronti per trasfirimentà a suluzione di i so prublemi à i nostri spalle.

Numerosa articuli in i media pò scambià dinò «Per quellu chì ùn pò dì micca NO». Allora custituiscenu i raghji ch'elli ùn sò micca adupratu per un omu chì ricusà è dà cunsiglii per esse di ricusà. Faremu a facemu diferentamente: avemu caputu chì hè periculosu chì hè un "piacè di u piacè", è dopu l'interpretazione alterata di "Hè o ùn hè micca" (in u nostru casu "SÍ o NO") si fate per voi micca un dolore di guai, ma solu una solu (nota, a vostra soluzione!) di a situazione specifica. Solu pudete aduprà qualchi tipu di cuncorsu o scrivite un script urdenti, cù u tempu off di u travagliu o u travagliu; hè di voi, avè un valore "just-only", prestu soldi à l'amici; hè quellu chì facenu ciò chì vi sò furzatu à fà è vai induve ùn vulete micca à tuttu. È hè cumprumble chì u pensamentu à u cervillu scorri: "Avete bisognu di sta?". L'amichi pò significà assai di voi è crede chì, da u vostru accunsentu, tornate à elle a vostra obligazione di amici. Ancu si sospettate chì tutti quelli chì ùn hè micca imegatu hè prestu à pusà nantu à u to collu. Avete bisognu di rimpiazzà a vostra còllera, pruvate micca di "rumpia", è questu si sforzu cun una rupture emocionale forte chì dannà a vostra salute. A fine, l'irritazione chì cresce in ellu pudete sprime è dannu a vostra rilazione cù i cumpagnie.

Una pezzu supplementu per a vostra salute crea un sentimentu sempre presente per una dumanda pocu eseguitu. Ùn deve micca cusì, perchè chì quandu ha fattu quarchi cosa, cumu dicenu "micca da u core", quandu culpete per a diligenza manifesta è anu ingeratu cù l'altru chì pò esse "strain" tu, a prumessa chì fateva micca esse esercitu cum'è avete bisognu. Tali stress pò diri à l'abusu di l'alcohol o "più brusgiate".

Pensate à voi più, ma per piace àutri solu in casu di necessità vera. Un esempiu assai esaggveratu di sta situazione. Una persona borrava venga à voi in a strada è vi dumanda à dà soldi per una sesta. Diciaraghju chì ùn ci hè micca prublemi, venite à quellu panificà, vi cumparaghju un pani. A guaranzia hè u 150%, chì cù una persona insultada un petitione per u pane ricusarà, ellu voli un altru. Fighjule tutte e diversu. Dì "Sì", fate un piacevule à u candidatu. Quandu avete dumandatu di qualcosa, spessu si aghjunghje: "Sì, avissi avutu fattu mè stessu, ma ùn aghju micca u tempu". Cumu si avete u so caru è un carrettu ... U vostru, u tempu, u moverne, e cose à a vostra discrezione ponu solu tù, inikto, chì u rispettu, ùn pò mancu appena. Qualchese chì cresce a sola risposta positiva è hè aggradèvuli in casu di rifiutu - una persona ingrattu. Perchè duvete avete bisognu di ciò chì pensa à voi? In ogni casu, i paroli di rifiuti sò esse disconciliati. Sò ùn ùn sviluppanu i vostri abbitanti di mentre cù trè caseddi, per ùn fà micca ciò chì ùn vulete micca. Assicuratevi. Allora pudete evità parechje situazione pratiche, preparatu per voi pè a vita. Ricurdativi, ùn avete micca bisognu di invintà qualsiasi preghjudizii chì sò appruvati. A vostra sincerità serà apprezzatu, serà trattatu cù rispettu per u fattu chì pò difende i vostri posizione. Inoltre, avete da tù stessu principià per trattà cun rigioni. A più impurtante hè chì tutti ùn anu sapiri - quandu dichjarà "Sì", dichjarà u vostru permessu sinceru.