Parenti è abilità in u sviluppu di u zitellu

Siccomu a prima "Fàbrica" ​​hè statu affissata nantu à a TV cun chì u cuncorsu "Conviu una stella", ci hè una forma occuata di "star fever" in u paese, chì anu da i zitelli de 5 à 17 anni. I sintomi di a malatizza un pocu, ma sò ovvi - u desertu patologicu per esse famosu è riccu. Hè triste chì a stessa tendenza hè osservata tra i genitori. Intentanu di identitarificà i sapè è e so capacità in u sviluppu di u zitellu, per pudè custruisce rápidu nantu à l'Olympus ...

Quandu i prugrammi si torcianu ogni ghjornu, duvere stà quattru da i picciotti "nobili" ordinali, pochi pirsuni ùn pensanu micca micca aggrigenti è talentu. "Perchè Masha-Sasha-Dasha pò, è aghju, què, peor?" - U zitellu sughjettu à a schernu si pregunta à sè stessu. E ùn pudete micca dì chì ellu hè sbagliatu, ma se ellu hè cusì, cumu si spiegà cusì cun ellu chì tutti ùn pò micca diventà una stella postale?

Fugiterà o ùn incuragisce

Ancu parechji parenti si pruvucanu i so zitelli in una tendenza à dettu e cose e so propiti capacità. Da una piccula età, pusonu nantu à u fesso è "batte" in applause dopu rimesse chjaru intrispettu: "Sò un miraculu, chì una ragagna chjera, un omu crede!" Un tali artista quì à deci anni dicidarà à entra in u teatru, falli à a prima volta, è Diu permettenu, Se ùn avete micca affucannu. I figlioli sò assai sensittivi à l'evaluazione di l'adulti, è quì u principale ùn hè micca dannà. S'è voce u so figliolu chì hà tene tri corone è hè solu un zitellu annantu à u so jocu falu Rachmaninov, hè prubabile chì una talione diventerà prestu longu cun ellu in tutte e tene. Ùn ludemu u talentu evidenti è riccu di u so geniusu pocu - hà da versà.

U megliu modu per aiutà à u sviluppu i talentu è l'abilità esistenti hè di spiegà à u zitellu chì, senza sforzà, curabile è tediosa, ùn pò essa prublema. Mastery ùn hè micca un fenomenu naturali, ma un esercitu di ogni ghjornu. Sè u sport o l'arte. Saria bellu di dà un coppiu di biographies o à l'almenu entrevuezzi detallati di i so ìduli - nimu di e famose cuntene a quantità è megliu l'hà gloria. Prima di tuttu, per u fattu chì questu hè micca cusì.

Attenzione si deve raghjonu

Quandu i vostri vicini si scantate di u vostru miraculu, dìcenu, si apre anderanu, dicenu i pratichi è accumincianu a voce alta musica per tutta a curretta, micca pricatu di l'amplifiers da l'eighth floor. Hè pussibule chì u zitellu solu voli attruisce l'attenzione. Spessu u sòniu di diventà famoso hà risultatu propiu perchè l'inadequate cura in a zitiddina da i genitori guidanu à u desideriu di ricquistà da l'avienti. Ricurdativi, quandu era l'ultima volta chì avete interessatu micca in i marchi, ma in l'ultima logħba di u so squadra di football? Spessu, i zitelli ùn di discutenu i so interessi cù i so genitori, perchè ùn vulianu micca, ma perchè ùn anu micca interessatu da elli.

Se u zitellu ùn hè micca assai sociable, hè improbabile di dilla à l'"Field of Miracles" entusiasta à a so mamma chì u gruppu chì adore adore per un pezzu tempu, finalmente libera u so debut album o guadagnau u primu locu in i listessi prestigiosi. Tali cosi picchi puderanu eventualiser in un murta densa, chì ùn pò micca esciitu cù i rrecchere: "Dà vugliutu per voi, ùn aghju passatu nuttati, ricusatu tuttu in me stessu, ma avà sò secondu ciò chì duranu, cum'è s'ellu ùn hè micca a to mamma, ma di qualcosa d'altru." Perchè, se ùn avete micca u mo figliolu glurificà u so nome, fate tuttu u sforzu di ricivete riguardu à voi, nò u direttore è l'operatore, quandu ricevi un Oscar cun làcenu in l'ochji.

A filusufìa di una carizza senza una carota

Hè cunnisciutu chì ghjè digià difficulu per i adolescenti a sentiri qualcosa, si sò stubborn è arroganti. Ùn si ghjurà abusu, leggente ùn avete micca leghjitoghji in morale - hè inutile, a diferenza chì si pò più cumplementari. Pruvate di manipulà u to figliolu un pocu. Vulete leghje Tolstoi, Chjov, Dostoevsky. Allora ùn dicenu micca chì questu ferà educatu, ma dicenu in modu diversu: "True, a ghjudicari nantu à i vostri libri di riferimentu, ùn capisce micca u" Maestru ", quì avete bisognu di alcune bagagliu littirariu, è ghjornu solu cù Harry Potter ùn pò esse salvatu ". A figliola era diventera una attrìzia, cusì abbandunata a storia? Hè inùtule per spiegà à ella chì a scienza eterna serà ghjustu in u futuru. Hè megliu esse chjappu: "Cumu imagine quantu famoso sarete, vi cunducerete à l'entrevistadore di una entrevista è a question:" Vulete dumandate à una cinta storica, per esempiu, in l'Odissea o l'Iliadi? Rispose: "Mi piace à gustu u talentu è in u rolu Odyssea, è in u rolu di a Iliadi. " U futuru mudellu mudernu, chì hà abbandunatu a matematica, hè megliu di discutiri l'exactitudine di e scienze exacte in u seguente: "Quandu avete riceve milioni di dazzi di a participazione in publicità solu, chì vi farà u dipartimentu di cuntrizzione, se ancu mette in prime u numeri prime in a vostra calculadora? "A cosa principalu ùn esiste micca esse u ùn esce u so sarcasmu.

U gustu hè una materia delicata

I parechji avè bisognu di monitorà tuttu ciò chì i so figlioli vighjàvanu, eseguite è leghje. Perchè solu pruibisce una cosa hè inutile, avete bisognu à esse sustituta "prudutti negativi" per sapè razziunatu è interessanti. Oghje ghjornu spiciale hè u telebiscu. Hè chjaru chì l'studiente, dopu à ritornu da i classi, pò fà cunverte facilmente à qualsiasi canali, cusì ammucciatu u distanza da ellu hè ridiculu. Ma spessu spessu chì a mamma hà avè vistu a serie cù i so figlioli, è anch'elli sò piccolo - dui o trè anni. E questu hè appuntu à l'età quandu ci hè un rapidu sviluppu di u zitellu - u zitellu sumenu tuttu cum'è una spugna. Ùn hè micca surprisa chì dopu avè riciunatu cù i so parenti cun tutti i chjubesi antropològichi quantu i zitelli accugliendu à stu mondu.

Dàviluppatu u vostru zitellu - sviluppate. Andate cun ellu à i tiatori, esibizzioni, cuncerti, avemu a sèntirisi più bona littiratura classica. Scrivite un zitellu in ogni tipu di cercle è i corsi. Quandu i zitelli anu pocu tempu liberu, raramenti passanu in television. Hè diffesibile di sobrevalorà u rolu di criatori è capacità in u sviluppu di un zitellu datu à a natura, ma senza a vostra attenzioni è u sforzu, vanu solu venda in vain. Eppo u to figliolu, perch'ellu hà crisciutu, vi diceraghju a so grievance di i talentu di u cumprinziu è l'opportunità sfruttatu.