Biografia di Matilda Kshessinskaya

U nomu di sta prima e l'ultima prima ballarina di u ballu di a Russia tsariste hè tutalizatu da a varietà di rumuri, cunghjettu è scandali. A so vita persunale è a carriera in u stadiu era intigrata cù a famiglia reale. U ballu russu hè statu creatu cum'è caprice per l'individui di u sangue riali, esiste ancu per a so spesa, ùn hè micca surprisante chì assai ballerini famosi è micca famosi eranu l'amanti di e persone coronati. In particulare in stu campu, mi ricordu di a famosa ballerina Kshesinskaya.




Matilda Kshesinskaya era a reina vera di u Ballet di San Pietroburgo, introdesi u cuncettu di prima ballarina per ella è si stete cun ella finu à a fini di l'èra tsarista di Russia. À questa donna, ci era rumore chì ùn piace micca altre di e ballerini da i primi minuti di u so discorsu pò piglià pussessu di u publicu.

A Kshessinskaya si dici chì quandu vene nantu à a scena, sapi chì trà quelli chì vede u so splendore sò quelli chì anu piace, è quandu veni à a scena ella di quella parte di l'audienza ponu dettu chì ella hè ballata, solu per elli.

Matilda Kshessinskaya in un certu tempu fubbe micca solu a prima ballarina di u ballu di a Russia tsarista, ma ancu cunquistau u cori di u futuru Tsar Nicolau II. A donna hà cunnisciutu cumu incantà u populu di u re cù a so balla, perchè ùn hè stata premiata micca solu ricunniscenza cum'è una grande ballarina, era ancu u mistressa micca solu di u tsar, ma dinò di u Grand-Duke Sergey Mikhailovich, è questu hè micca u cuntestu di i vittori di questu fragile da u primu l'aspettu di una donna.

A futura prima ballarina in Russia Tsarist nascìu à una Famiglia Pole chì ballava in u Teatru Imperial, è a so mamma era un ballatore chì danced in u stessu teatru. Avia avutu bona dati fisici, è com'è un zitellu era intesu interessu à u ballu, perchè u me babbu avia dispostu per una scola di ballet.

Studia studienti diligently, è à u ballu finale di a scola, in quale hà studiatu, a famiglia agustey assicurata. Ella piace u monicu re è dopu u succissore di Nikki. Tra l'eredi è a ballerina russa ingannata, u novu scuppiava, ùn hè stata larga longa, ma era viulente è hè statu assai discutitu in a società.

À u primu, l'erede di u tronu andò à a ballesta per u tè, più tardi u so soldi per allisa una mansionu luxu, induve i so reunioni cuntinuonu. Idda l'ariau cù fiori, rigali, cunfessiotti di l'amore, ma ... Hè u tempu è era allughjatu à Alicia di Hesse, chì hè diventata dopu in Alexandra Feodorovna.

A ballerina era dura duranti u discu, ma ùn hà micca datu un tipu (saparia chì hè in u 1918, u pareveru riali, cumpresu u so rivali, si sparia, ùn saria micca avutu cun i rapprisentanti di a famiglia reale).

In l'onore di a coronazione, Nicola II hè stata datu una grandi rappurtazioni, è, sicuru, ùn era micca invitatu à i partiti principali, ma ella hà fattu attu. U sicretu di u successu di u Kshesinskaya in ballet hè chì hà ballatu cù passione è emozioni, è micca cum'è una canna di schernu di schernu. Ancu l'gastrunanti italiani eminenti smanitatu in cunfrontu. A donna hà attraversu eminenti persone cù a so sexualità, chì hà trasfurmatu in u ballu. Hè abbandunata cù un grandi eloi in a vita cum'è una ballarina maravigliosa è duranti a so vita hè diventata strada mega.

Allora, a Matilda abbandunata ùn averebbe sfrigatu per un pezzu assai longu, postu ch'ella era sustinutu in ogni modu pussibuli, u prìncipi Sergey Mikhailovich prova di sustegnu, hà cumpratu una mansione, più tardi hà cuntribuitu à a compra d'una stagione mini-power, è quandu ùn era, hà continuatu per riceveru l'ammiratori chì l'hà datu . Kshesinskaya era assai ecunòmica, perchè tutti i rigali ch'elli eranu datu a so vota eranu ingressu in un registru speziale, sta regula hà ancu allungatu a so vistita, era assai assai di vestari, è chì era facilissimu fà un kit. Tutti i cose eranu datu u so propiu numaru.

Kseshinskaya puderia ancu in ogni tempu turnà à i so patroni altuni pi qualse mutivu, quarchi modu, per via d'elli, ancu u direttore di i Teatrini Imperial, u prìncipi Volkonsky, dimissiì (ellu presenta una fine per fallitu à cumpagnia di u so ordine, si hè quistata chì hè necessariu è ellu hà sceltu, ma era furzatu à di dimissione).

À un cena festiva dopu à u so benefiziu, una volta cun u Duca Andrei Vladimirovich (u figliolu di u so sposu u grandu duca Vladimir Alexandrovich), stu cunnizientu hà sviluppatu rapidamenti in un romance violentu, a cunseguenza di chì u primu ballettu anu preguutu.



Ella oghjocò cucia cù u so gravidenza è per quasi 6 mesi chì nimu avia saputu. In u 1902 hà datu nascita u figliolu di Vladimir.

Ancu dopu à a nàscita di Vladimir, u Grand Duke Sergei Mikhailovich ùn hè micca uttene cù u sò matrimoniu ambiguu, ancu accunsentì à cunchisce Vladimir com'è u so figliolu, ma Matilda avia avutu una offerta d'Andrei, è era sempre lento.

In u risultatu, hà principiatu un affari cù u so cumpagnu in ballet, Piòstru Vladimirov, chì, cumu cunfèssiu, era assai bellu è a purtò nantu à u palcuscenu comu un vetro di champagne. U risultatu di questu affari era chì u Grand Duke Andrei Vladimirovich si filmava cù l'amante di a so moglia, da cunsiderazione, l'ultima hè sottumette.

Matilda hà un drittu nicolu per ballà solu uni pochi mesi di l'annu, è u restu di u tempu per viaghjà in piacè. U novu direttore di u Teatru Imperiale ùn ci piacia micca a libertà di a ballerina per fiaciamente, era ancu contru à u fattu chì, a pesar di a cunvivitore cù i dui Grandi Duchi, hà hà spegugliatu, ma nimu l'impedisce è tutti sò cuntenti cù questa falsità.

Kshesinskaya era un anzianu locale, dopu chì hà fattu custruisce una palazzu chjamatu Kshesinskaya Palace, hà iniziatu à equipà cù u mobili chì era fattu nantu à i paràmetri di u Kshesinskaia stessu, è quì vicinu à stu palazzu, ci era instalazione tècnica chì hà restaffitatu a funziunalità di tuttu l'edificiu. À u listessu tempu, hè stata pruduttu cura di u patrone.

In u tribunale di u 1914, a Primu Mundi Guerra, Matilde era di più di 40 anni è era in un mondu differenti, induve tuttu hè inestabile è inestabile. Elia organizzò un hospitalu vicinu à a so palazzu è li dete a so ultima attività prima di u sobri.

Duranti a rivoluzione, hà sughjutu durante qualchì tempu, poi traspendu à u Caucasu in a speranza chì a Rivoluzione cissarvarà è u regnu tsarista torna à esse in u paese, ma questu ùn hè micca successu, è in u 1920, a ballarina abbitava à Francia cù u so figliolu. Con ella, ùn avia micca soldi, cum'è u maritu di u maritu, u Grand Duke Andrei Vladimirovich.

In Francia, si sò stallati in a casa chì era compru prima di a rivuluzione, ma era statu obligatu di stabilitu. In u 1921 si maritò cù u babbu di u so figliolu, u Grand Duke Andrei Vladimirovich. Hè stata offerta cuntrattu assai pagata, ma ùn hà micca vulutu pruduce più nantu à a grandi tappa, ma ancu hà fattu cum'è ballerina una volta, stendu in emigrazzioni.

In Francia, a prima ballarina di u ballettu tsarista aperta a so scola di ballet in u 1926, è ùn ci hè micca esse da i studienti.



Kshessinskaya capì chì parechji i so studienti ùn anu micca bisognu à nimu in a vita, ma avia bisognu di soldi. In u so tempu liberu, hà amatu di ghjucà à u casinu. In u 1936 era l'ultima a so vita esicchia in Londra, fù applaudata è assai volte ciamata à prughjettu (hè 64 anni dopu).

Poi scrivia i so memorii in quale hà stata a storia di vita. Ci era ghjunta quasi 100 anni prima ch'ella era solu quattru mesi, finu à u so centenario, è era perciò era cumpresu in a lista di e ballerini più longu.