E cume modi è cumportamentu facenu l'omu?

Cum'è un omu per vincite, cumannà, seduce, cunquistà - in un certu tempu hè a necessità di determinà l'optimu strategia di cumpurtamentu cù un omu in ogni donna.

È tutti questi momenti caldi à una quistione principale: quale sò l'omi aspittendu da u sessu fragile, chì tipu di cumpurtamentu è di modi ùn amireranu più in u cumpagnu? Sicuru, a risposta à ùn pò esse micca ambiguu. Ùn pudete micca crede seriamente chì tutti l'omi sò i stessi. In certi modi sò veramente simili: anu fattu u stessu settore di l'organi, ci sò parechji carattiristichi di e donne di a donna, è a so logica hè veramente special. Ma in una relazione, ogni omu hè un individuu. È capisce ciò chì esattamente u monicu voli vede in a so donna unica è unica serà aiutata solu da un modu: attente à i so wishi espressi in ghjustu o palisatu in un nivellu intuittivu.

Ci hè chì, per suprattuttu, i postulati in generale accettate diceranu un minimu di normi chì una donna d'un omu veru hà da esatta. Cusì, qualsiasi rappresentante di u sessu più forti, per ragione ovale, precisa una cunferma publica di a so propria masculinità. Questu hè per l'omi - una necessità objettiva, chì si ponu satisfà solu una donna. Ma a manera chì hà da dà u so amatu u sensu predilettu - ùn solu dipende nantu à ella. Pò esse un cambiamentu constantu di forme femine: hè appruvatu di richiamari a famosa espressione chì a donna ideale hè un amicu di u ghjornu, una donna di virtù bughju in a notte è una donna in ogni cumpagnia. Eppuru nisuna nustru accentu a masculinità, cum'è feminità. Sicondu statistiche, l'ominu prefessu i femini vistinu veramente fiminili (in vestiti, tacchii ghjuchi, cuncepto eleganti) in 80 casi fora di 100. Eppuru, sicuru, i prudutti raggruppati è baggy jeans combine cù antichi sneakers à una donna pò vede bè assai fimmininu . Quì tuttu hè dipende nantu à u listinu di a so figura. À spessu ella rradia a feminità regardless of the style of the clothes or make-up. Omi ùn abbandunate micca e donne. È ogni donna pò cultivà tali qualità in ella stessu.

Eppuru, chì modi è cumpurtamentu facenu l'omu?

Indubbiamenti, sò cori nantu à a so fiducia di a donna. Hè sappiutu chì solu una stella di a prima magnitudine rischiate di circà à circundà cù i membri di a società dinò qualificatu. In cumunioni, u più digià omu, u più struitu sicuru è auturechendu una donna chì cercarà. Ma quì una donna hà bisognu à pudè sienti a so linea assai prima di a so fiducia è l'eccessivu autoconfianza, chì priva à un omu di a dumanda equale per l'omi. A donna pò esse un amicu cù quale puderia discutiri quasi tuttu ciò chì u preoccupatu. Ma à u stessu tempu devendenu permanente à ellu. No materiali, ma emocionalmente: qualchissia scritta littaralmente quandu una donna cerca di "spedinu" ellu, friddu in una stedda o sottumessu in a piova.

Ogni omu forme per ellu stessu i so modi è u cumpurtamentu, chì annunzia per celebrà in u so amatu. Ma per qualsiasi rapprisintanti di u sessu più forti hè mandatu à l'abilità di una donna à sente. L'omi sò assai egoista di i so scelte. Dunque, si vulete parlà micca assai. E a maiò parte di tutti l'apprezzà in una donna l'abilità à almenu durante 5-7 minuti per sente u monologu senza interruce. In generale, a passioni di a donna per falla un omu in mezu di sentenza cù una questa retorica o una frase, sustituìviamenti susteneurà u tema, di l'omi hè summamente intrigante. U puntu quì ùn hè mancu ancu chì ùn hà micca avutu à tempu di dì qualcosa impurtante per ellu stessu, u so amatu, è e so preoccupations ùn l'impastanu in tuttu. I rapprisentanti di u sessu più forti per u restu di a so vita sustene u so caratteru in a zitella. E questa intruzzioni tiurisce un omu: cum'è un ziteddu chì i genitori ùn vulianu sèntelu, hà sappiutu un amare, senza justificazione, in u so averebbe, offense. Dunque, questu costumu di e donne di un omu hè interrotta da una ragione per un scandalu seriu in almenu 40 case per centu. Induve l'omu supra apprezzà a solicitud honestu di u so oligu di discu in u storicu, perchè ella hè elementu di scaffiatu di u monologu è vole ancu di dilla di l'annullamentu di l'oghje.

Un omu amò quandu una donna prumeghja.

È micca particularmente leali versu i so tentattivi di dumandà u cumplementu. Un omu veru ùn sanu micca cumu fà cumpiimentu spontaneamente: hà bisogna abbandunà stu cattivu affettuosu nantu à a so aspettu, qualità di qualità o cumpetenze in cucina. L'eccezzioni hè l'amatori di religiose intricate promiscu, chì per anni di relazione di una sofferta per ogni ghjornu eranu furmati una lista di raccogli fatti prestu à ogni donna. Un omu fidu, ùn piace à menti à a so donna: ùn ùn dilla micca chì ha perde u pesu, se ùn hè micca cusì, ma certamenti nota chì per ellu è sta tipu d'ella hè u megliu.

In generale, e dispusizioni constanti di a donna nantu à l'apparizione o scumparsa di e mancarii in u so aspettu ùn anu micca appellu à l'omi. Da u male, a donna chì hà sceltu è quale si vulete per ellu, hè per ellu a più bella è a più dignificata. È li piaci à sta qualità inventata da u so sughjettu. È se pagà a cura di e mancate ciàcenu in a so figura, diventerarà gradualmente di avè qualchì funzione chì lubricate a so perfetta. È in quellu ghjornu, quandu ellu sia fatta chì ùn pensa chì a donna hè l'ideale, inusual, unicu, u so desiu desapareceranu. E cù a scumparsa di stu mpurtante momentu importantu in relazioni, una disonanza completa di sentimenti hè pussibule.

Una donna hè un riflessu di un omu.

Un omu li piaci assai quandu i modi è u cumpurtamentu di a so passione sottumessa i so qualità pusitivi in ​​u publicu. Hè bisogna necessàricamente necessariu à u so cumpagnu micca solu in casa, induve sò sola, ma ancu in una sucità induve ellu pò pèrdite a pusizione di quellu è solu in l'ochji di u so amatu. Stu momentu hè impurtante per qualunque membru di u sessu più forti. E siccomu una donna hà da impronta cù a visualizazione di questu ditagliu cercatu, assai dependeranu in i so rilazioni. A cosa hè chì l'omi sò assai più cumplessi chì e donne. È ùn sanu micca cumu cunvince di a so propria unicitate. O puderanu, ma hè datu à elli à u prezzu di un incredibbili sforzi. Ma una donna, littirale cun un visu livellu, ponu in elli in u so amatori u sensu chì ellu sia quellu è questu piace. E questu sensu per l'omi ùn hè micca solu piacevule - sò literalmente pronti à traslassi i muntagni per parechji sicondi d'allughjà in questa euforia.