Sleep of the child

U prublema di u sonnu di zitiddinu hè unu di i più freti trà l'omi annantu à u duminiu. "Non dorme in tuttu" - complaining exhausted mother. In fattu, u so picciottu dorme, cum'è tutti i babys, 16-17, o ancu 20 ore à ghjornu. Ma ellu ùn hè cusì "illogicamente" da u puntu di vista di un adultu, cusì intimi è inquieta chì l'imprezzione hè esposta cumparente - u zitellu ùn dorme! Ovveramente, a quistione primaria hè micca quantu el sonu fessi, ma cumu è quandu quellu chì falla.


In u so ritmu


U zitellu nasci cun un ritmu di ghjurnale regulatu. Ancu in u corpu di a so mamma, era in cuntrastu cù a so mamma: durmiu duru mentre ella era svegliatu, è hà cuminciatu à giandinu attivamente quandu a mamma era vicinu à restà un pocu. Un picciottu dorme a maiò parte di u ghjornu, ma raramenti più di 90 minuti in una fila.
Quasi appressu duellu hè un ciclu di u sonu di dorme. Per quessa, u sùattulu cede l'arrabbià è a mamma.

À l'età di 2-8 simane pare un ciculu di 4 anni, chì hè abbastanza stabilitu finu à 3 mesi. Ma puderete bisognu à stà à un sughjornu di una nutturna cuntinuva per un bellu pezzu: un sulu in deci figlioli di l'età di un mesi pò durà tutta a notte, è altru 10% ùn hà micca infurmatu questu à un annu.

À l'età di 1 à 5 anni, i zitelli sò durate un pocu di 12 ore à ghjornu, sta cifra disminuisce à 10. Ancu sia dettu chì i datu dati sò normi media. Intantu, ogni figghiu è individuu, perchè pò esse chì u to figliolu ùn hà micca bisognu à ripartiri tantu, quantu indicatu in questa mesa. Or, à u cuntrariu, hè un "sonnagullu", è ùn ùn hà micca u tempu mediu "suli".

Un ritimu circadianu stabilitu hè urdinatu à l'età di 2 anni, è per i genitori hè un gran relief. Ma à a listessa ora, hè in questa età chì i zitelli partenu per "appendà" più longa, anu più bisognu di dorme.


Un sognu diversu


U sonnu infatò ùn hè uniformu. Cum'è sapete, ci sò dui tipi di dorme: "fast" dorme cù i sònni è "slow" sleep senza somni. In ogni modu, in i zitelli, u primu tipu di u sonnu pruspere - ùn sò micca furmatu un rolu bioloicu internu. Duranti un santu accussì "velozzu", pò esse tene succorsu, sordi, faccendi, smillendu. Questu ùn hè micca una causa di preoccupari, uttene à cuntattate u pediatricu si u cuntenutu torna permanente.

U persone adultu duranti i vogli sui vede. È u zitellu? Sì, ellu ancu solu una cosa. Inoltre, u numaru di i sòvuli chì visite u zitellu, sò abbastanza per l'ochji di parechji adulti! I scientisti anu pruvatu ch'è da parte di 25-30 settimane di gravidanza, u fetu hè un sònniu, chì in quellu tempu vede casi in modu constantemente. Dopu à u nàscita, a parte di "fast sleep" cù i sogni hè ridutta à u 60%. Chì viaghja bisognu à u zitellu, perchè sò i sònii è quale hè u rolu di i sogni in u sviluppu di u zitellu, ùn hè micca statu stata accertamente stabilita. Qualchi esperimenti credi chì u sognu di u zitellu hè simile à una sessione di cinema, solu "in u screnu" hè indicatu un kind d'informazione genetica in memoria. Perchè Per u sviluppu, u moverne hà bisognu di travaglià, furmà, è quì cundite micca in questu modu. Questu, a so volta, sviluppeghja u sensu di u zitellu è u pensamentu. In adulti, però, a natura di i sogni hè diversu: i sòni sò pensati per u prucessu di memorizie è processatu l'informazioni accumulati per u ghjornu. À l'età, a proporzione di "sviluppu velozzu" in un zitellu disminaria è da quasi 8 mesi hè, cum'è in adulti, solu 20-25% di a durata durata di u sonnu.

Ma l'imperfezzione di u reludu biologicu internu hè solu una di i ragiuni chì i sureddi in a nascita durimenti. Una altra raggiuni hè ughju. I paisani manghjanu picculi porte è svegliate da a fami, invece chì u ghjornu hè in u patrimoniu o a notte. Invece, duranti i primi trè mesi, u zitellu se cumpararà da rinforà u so regnu di u sonu à u regnu di a mamma, è ancu di u sonnu serà più menu: da seguitu dopu à u nàscita, hà da four "hours tranquille" in u ghjornu di u ghjornu, è da trè mesi passa per un suli di ghjornu di ghjornu. In i primi misi di a vita di u zitellu, a missione di a mamma hè di nutriscenu, permettenu di ritruvà l'aria è u metti à lettu.



Prupu o separatamente?


Hè particulari, impurtante di notte. Ancu à trè mesi, un carusu raru dormi tutta a notte longa. Allura, hè assai impurtante di notte per creà certu cundizioni chì ùn devi micca permessu à u zitellu à risparmià. Ùn ghjucanu micca cun ellu, ùn vanu nantu à una luminosu luminoso. Ci hè un altru dettu più impurtante: u zitellu deve esse studiatu a dormiri, per abituà per u fattu chì in a notte a tutti sò dorme. I primi dui misi di a so vita hè ancu permissibile per permettà un zitellu à pusioni durmendu durante l'alimentu o in a malatia di mocirse. In casu, da l'età di 2-3 mesi d'età, hè necessariu di cumincià à creà un rituali di preparazione per u lettu.

Parrannu di u sonnu, ùn hè micca impositu micca toccu à un altru aspettu - un sonu cumuni di i genitori è u zitellu. Ci hè dui punti di vista diametricamenti opposti: qualchidunu crede chì u zitellu ùn deve esse duru cun i so parenti, altri din chì un sonnu tranquillo è cumulu pò esse solu se u zitellu sono vicinu à a mamma. A sustinitura di ei opinioni scanterannusi assai argumenti in difesa di u so puntu di vista. In ogni casu, a decisione chì u zitellu duverà, in ogni casu, solu i genitori ripiglià. Di sicuru, a situazione ideali hè quandu u zitellu sughjettu tranquillamente in a so prese o cradle. Pruvate è avete da insignà à questu. Muffle light in a stanza, accumite una musica luminosa o ghjocu musicale mudificate, canta à ellu una tranquillità di lullaby. Tuttu chistu serà u rituali chì aiutanu à u zitellu dorme.



Infrazzioni di u sonnu di i zitelli


Un pocu di pacienza, è finu à u ghjovanu hà amparatu à calmà è à dorme. Ma si u zitellu pienghje micca, ùn lasciate micca chjesa senza risposta. U zitellu hè troppu chjuca per capisce chì a mamma ignora a so chjamata. Inoltre, l'aiutu di a mo mamma hè spessu appiegata!

In i primi misi di vita, i disordini di u sonnu sò più spessu associati cun una famila veloce, chì significa chì u zitellu deve esse alimentata.

Finu à trè mesi, a causa di un sonnu di a notte brusta pò esse culiculi intestinali assuciati da a maturità di u viaghju gastrointestinali. Di solitu parechji sùbbuli prisenti à l'età di 2 simane è l'ultimu un mezu di 100 ghjorni. À a mità di i zitelli con còlicu, a migliione vinuta à 2 mesi, è in certi colic durà finu à 4-5 mesi. I figlioli chì sò nantu à l'alimentazione artificiale, ùn puderanu esse micca misurà nutizie adattatu. In ogni casu, stabilisce a ravaganti di chiancià è di trattà stu prublema aiutavamu un pediatricista, chì prescriva i medicazione chì allistendu u pienu di u zitellu.

Cù l'intruduzioni di l'alimenta cumplementaria, i disordini di u sonu cronu pò esse pruvucatu per allergie à l'alimentariu à certi alimentari, in particulari i salicylate, chì sò cuntenuti in adittivi alimentari, cucumari, tomcati, citrati. Invece, ancu à una età più vechja, questa tema pò diventà pertinenti si a mamma ùn seguita a dieta. Sè scupartu allergens, u sonnu sarà normalizatu dopu qualchì ghjornu.

Dopu 5-6 mesi d'età, a causa di u dorme di sera impurtante pò esse è eruzioni i denti. U dulore hè abbastanza forte, è un zitellu chì hà durmiu bonu prima pò esce da parechje volte a notte. Aiutu in questu casu sò capaci di analgistani lucali, chì un pediatre u recommandante.

Parechja parechjani saltanu annantu à ogni sullivazione dèvule di u zitellu. In ogni modu, durmia, u zitellu spessu emette diverse sonu, per esempiu, sollozosi in mudanza di una fase di dorme à l'altru. In ogni casu, se a notte diventa norme, da primu di tuttu, avete bisognu di verificà chì ùn ci hè micca prublema medica di disturbu di u sonnu. U mèdicu deve circà cura u zitellu per scunniri malatii cumuni.

È l'awtu di vaghjime pò esse ligati à u fattu chì u zitellu solu averete bisogni. A volte un caprettu devi avè u sensu di a vostra presenza in a stanza, senti a vostra voce. Hè abbastanza per avvicinà u zitellu, pruvenu, pigliate da a manu. In u zitellu di sei mesi, hè necessariu aderenti à u rituali di dorme. Questu ritimu ghjucassi in e mani di più tardi, mesi à 9-10, quandu parechji difetti di un tipu completamente distintu - u zitellu hè difficiule di dorme. À questa età, u zitellu annunzià capisce ciò chì succede, è di dorme per ellu hè quantità per a siparazioni, cusì à rimpiazzà ùn pò esse un prucessu assai longu. Pò u sensu per falla parti di u rituali di sughjurnà u so ghjocu favoritu, chì li darà un sensu di sicurità. À questa età, u zitellu ùn hè più rispundenti à ciò chì succidia intornu à ellu, in particular, a situazione in a famiglia. À questu ora, l'insosma pò esse causatu da i sbagli in crià u zitellu, quandu i genitori stessicà creanu una situazione chì cuntribuiscenu à l'occurrence di disordini di u sonnu.

In un annu à u 5% di i zitelli partenu per rattore in un sognu. In questu casu, avete bisognu di vede un medico è assicuratevi chì ci hè micca crescenu in i tonsiglius è l'adenoidi. L'adenoids forti sò ancu alcunu tutali di e coperchio e pò pruponi à l'apnea. Questi brevi brevi in ​​u so sònniu facenu a reste di ghjornu restu e imputtante, è spessu accumpagnati da l'aumentu di suduri, l'enuresis, i pranzi nocturni è i pesche.

A Nightmares ponu appare à u zitellu è "cum'è quellu", senza ragione apparente. Di solitu si face à l'età di 2 anni è hè assuciatu cù e peculiarità di u sviluppu mentalu à sta stage di a vita. Sti manifistenzji ùn dete micca fà chì i genitori pane in panice, perchè i zitelli chì anu mai avutu pescadita o, almenu, u sonnu ansioso, sò l'eccezzioni a règuli. Terrorii è pesce di nightmares, un'utilizazioni suttumu è u sonnu impurtante sò tutti un riflessu di l'ansietà intellettuale di u zitellu, cusì sempre avete bisognu di truvà a causa di sti cundizzioni. Per capisce questu aiutà i psiculoghi di i zitelli.


Cumu fà u calmu di u sonnu di u so zitellu?


Per stabilisce un bonu sonnu à u zitellu di u primu annu di a vita, deve seguite à e regule seguenti.

• Ùn ùn svegliate u zitellu annantu à a fine, ancu s'ellu hè tempu di nutriscàla - perchè hè per quessa chì viate u cursu di u so rotulu biològicu.
• Prima di putilla u zitellu, verificate chì hè chjucu.
• A nutazione di a ghjurnata deve esse tranquillità è calma, a lumera si deve soffrinu, è a vostra cumunicazione cù u zitellu hè minimu.
• U sighjornu di u ghjornu di i zitelli ùn hè micca solu una scusa per i membri di l'unità per passeghjanu a casa nantu à u pinu di u pezzu è dà a TV o radiu. Accustà per dorme in silenziu completo, u zitellu s'era svezzu da ogni rumore. U primu accustomanu un zitellu à dorme sottu i so sappiani soli di a casa, u più faciule serà di voi in u futuru.
• Se possu, in a zitella di 10-12 mesi, hè cunsigliu di abbandunà a notte nutturna. Per fà questu, avarete bisognu di vultà è persone per l'estremità di ogni notte per una settimana: u zitellu, chì ùn hà micca ricevutu u desideriu, si calmonu à a meza ora, è intrinu in u novu regimpenu senza assai difficultà.
• Durante u ghjornu, l'alimentazione ùn deve mancu, ma eccula: ghjorni è ricerche, canzelli divertiti è risati, ghjornu di vista brillanti sò benvenuti.
• Ùn ciucciu à u zitellu in u primu sullivazione: forsi ellu vi un sonu.
• Pundu à u lettu à u lettu in lu stessu tempu. Questu averebbe definitu un rolu internu per travaglià senza malfugliazione.
• Ùn lasciate micca un criaturu ghjucà à una cunclusa - ùn deve esse associatu solu cù u sonnu. Quandu u zitellu apreva à cullà in u gruppu, hè vale à assicurà a so salvezza: sullivate i lati di u lettu, scumpressate i tagghiate suvi è pendant da queste è verificate a so stabilità.
• Oghje à l'età di u zitellu di un annu, observe u rituali di sughjurnà, fate parti di u ghjocu favoritu di u vostru zitellu, chì sempre serà cun ellu in u lettu è dà un sensu di calmu è di cunfidenza.

Tuttu à questu hè abbastanza per trattà a maiò parte di i prublemi di u sonnu di zitiddina. In ogni casu, se u viulazione sò osservati per più di un mesi, vale degnu di circà l'aiutu prufessionale. U trattamentu puntuale di u prublema serà più faciule è più veloce chì sopra l'astu avvirtutu.