Cumu urganizà a festa di i zitelli à a casa

Una data momentosa hè vinuta - u anniversariu di u to figliolu. Di sicuru, in quellu ghjornu, ogni mamma volerà vedà u ​​so zitellu com'è alegre è felice è hè prontu à fà tuttu per questu. Per aiutà à fate stu vacanze inolavibule, decisu di discrìvule un esempiu di cumu modu di organizzà una festa di i zitelli à a casa.

L'urganizazione di l'anniversariu di u figliolu in casa hè cunsiderata da parechji parenti è l'opzione più optimista è prufittà per celebrà. Prima, u to figliolu hè sempre, direttamente, sottu a tutela di i so genitori, in segundu, pudete, attraversu a vostra fantasia per fà qualcosa particulari è micca eccebbe chì ùn deverà micca primu è primitivu à tutti, è vi portanu veramente un cuntenutu à u zitellu. U terzu, pò reduce significativamente u vostru costu finanzitariu per l'urganizazione è cusì, i soldi salvati, chì pudete spenni nantu à un rigalu caru per l'anniversariu. Dunque, camperammu in modu di urganizà a festa di i zitelli à a casa. Per fà stu ghjornu a più inolvore è culurita per voi è u zitellu.

Prima di tuttu, cuminciamu ad elli una stanza (stanza). Eccu valisate a pena chì in a festa hè sicuru d'invitar l'amichi di i vostri figlioli è i zitelli, cum'è sapete, bisognu di assai spazi libari per i ghjoculi. Dunque, quì, vale a sacrificà a più grande per una zona (salottu). Se ci hè sempre pocu spaziu in questu, pruvate à liberà, per riunificendu ancu ciò chì u mobili. Ogni uggetti di u mobili chì permettenu pò esse traslatu in un altru arradamentu o di riinfigurazione per aghjunghje più spaziu. Ùn vi scurdate di sguassate, finu à u pussibule, tutti l'oggetti di battaglia di vetru o ceramica.

In quantu a decorazione è a decorazione di a stanza, quì vale u valore à quantu possibili i culori è culori. Recolor, per suprattuttu, i mura in u culore di l'arcu è micca valutu. Serà abbastanza chì pudete cumprà assai panii culurite, infundate è aghjunghje induve u possu. Ùn scurdate micca di cartelli culurite chì pudete fà cù i vostri mani. Eppuru si pudete sculastite. In casu hè chì u donu hà sappiutu u partitu, ricite à u metudu simplice di "scissors è cola". Accatastate da e riviste di criatura speciale vivu è culurite di fiori, animali è cusì. Adding this all, ricivutu di listessa manera, caratteri caricaturizati è appruntate tutte e scatuli enormi di Whatman. Eccu avete un cartellu prestitu. Piacà à i mura, è aghjunghje, tutti i stessi, palloncini. Avà, direttamente, avvicina à u disignu di a tavula festiva. Accuminciamu cu u mantellu. Eccu vale di ricurdà chì hè bisognu à esse luminoso è pusitivu. Cumprate, in anticipu, per un ghjovanu cum'è un affettu cun un tela spiciale cun patronu alegru. E, cumu si dicenu, a quistione cù u mantellu hè decisu. In quantu à aduprà è a decorazione di a tavula, vale a pena per fà un pocu quarchi in una forma distinta da l'usu. Iò, i ghjente principale sò i zitelli è vale di ricurdà. Opposite ogni platinu pudete metà un ghjocu petite fretta, questu puderà amuse à ogni figliolu. Di napuli, pudete fà diverse figuri, da u metudu di u so plegu. Ma, i pratici sò deve esse cù i disinazioni. Tutti i zitelli li piaci à una cosa sana, ma piacevule. Ricurdativi di questu questu quand'ellu erate in questa età.

Per preparà a muntagna sana di diversi platti ùn valenu a pena. I zitelli ùn mancianu mancu in ogni modu, u principale hè di pruvista, quantu possibili cun una varietà di zuccheri è di bevi. Hè mprovvisu enfasi di l'urganizazione di a meza dolce di u vacanze, perchè i figlioli sò assai piace. Tuttu chì si coccia è serve nantu à a tavula, ùn ti scurdate di decorate cù verdura culurita è altre modu culinariu. Eppuru, chì ghjè u nome di ghjornu senza torta. U pasticcellu per u cumpagnu di l'anniversariu sarà grande è ùn ti micca scurdatu di attachete candele à un cantu quantu à quantu u zitellu hà sviluppatu. Fate chì si stendanu cù a luci, lampendu tutti i candele, fate u zitellu sfuci, fece un desideriu.

A vacanze sughjettu sarà stabilitu nantu à a lunch time, un massimu di 12 - 11 ore. A principal hè chì i zitelli ùn stà micca longu è sò un bonu tempu. Duranti a festa, pigliate l'iniziali tutta a so vulintaria cum'è una mamma, ma ancu com'è un "piacè di u figliolu". Pensate à tuttu di riceve i visitanti à vedeli. L'scena più bellu e divertitu per questu serà, vultendu a sera à una fabulosa pianta. Per questu, avete bisognu di un costume adattatu (fate, una bona reina, etc.). Un tali vistimentu pò ancu coscia per voi stessu, o, mostrà una fantasia, facenu, impannillata nantu à a robba cun un tela. Fate à questu è u papa, anche si almenu a corona di u re fessi.

Se imaginate un caratteru di fata, ùn eseguite micca di i miraculi. Turn the whole holiday into this fairy tale, è a modula principalu per fà, ùn esisti cuntesta è rigali. In l'intervalu trà u tavulu principe è dolce, o quandu i zitelli sò chjappi, per mantene un ambiente divertido, invita à ghjucà à u jocu "guessu è sculacciate" per questu avete bisognu di assai, cume, marcatori è a cunniscenza di l'addinenzi di i zitelli. Dà l'alleati di carta per ogni clientu è offre una risposta à l'enigma non sulu di dì, ma di scrive. Solu solu per questu scopu, site di i vostri posti chì sò micca pussutu guardà micca di l'altri. Quandu hà risultu questu o quellu inviziu, dà di tempu per fà u so dibuzzu, risposta è seguità suggerenu chì tutti a so turnà mustrà amparatu ciò chì era successu à ellu. À u vincitore, direttamente à u premiu - un petit souvenir o chjave di u bagu magicu chì vi serà cun voi. Se e risposte in l'imaghjine u coincide, in seguitu, nantu à una basa competitiva, dumandate à i zitelli elite u megliu scrive è, bonus à tuttu, in forma di un prumuzioni di sustegnu per u talentu, dà un dolci d'altru saccu. Cum'è averete capitu, i vostri sacchetti seranu chjeni di cuntenuti diffirenti, unu - briuneti, altri - dolci. Eccu avete un concorsu allegru, chì serà assai piacevule è memorable per i zitelli.

Cumu urganizà a festa di i zitelli à a casa? Ùn hè micca diffesu, solu ricurdendu à un tempu chì avete statu u stessu è solu dopu, veramente capisce ciò chì u zitellu vole u anniversariu.