I primi ghjorni di a casa dopu à dà nascita

Riturnà da a casa di maternità - un eventu spéciale: non pathos, ma di moltu, chinu d'affizionatu - sussurru è toccu smiley. U primu ghjornu
Mummia nova, essendu in i mura indi, si sentenu gioia è alivio. Avà hà da piglià a cura di u zitellu in l'ambienti familiari. E aiutaraghju micca in questu ùn solu u so maritu, ma ancu parenti, chì u felicità è i tistimoni calenziu u core. In ogni casu, un pocu ùn piaceru micca u so rughju eccessivu è vulemu subitu subitu in una atmosfera tranquilla di famiglia quandu sò solu trè di voi. E qualchissia hè teme chì ùn deve micca affruntà cù novi funziuli. Ma ogni ghjovanu matri vulete sentu calore è cunsulazione in u ghjornu chì ritene da u ospitalu. Questu si succorsu si tuttu hè creatu in anticipu.

Vogliu vogliu ...
U primu ghjornu in casa u babbu avè u dirittu di manteneà per voi chì tù sia bona bona. Minimizza a situazione, chì pò causà irritazione è maladie. Sì ùn vogliu micca aduprà da un altru in casu à u vostru maritu annantu à u ghjornu di a vostra alta, permette à sapè da questu. Ccàrimu di sapè chì caghjà chì tutti vanu à visita dopu. U solidu solu à l'abani sò permessi di vede migghiori prima. Hè spessu a so prisenza chì aiuta i ghjovani parenti per adattate più veloce. Preguite à u vostru maritu è ​​i genitori per lavà l'appartamentu, lavate i vostri vistimenti, ventile l'uttine. Un mese avete fattu una lista di tuttu ciò chì i parenti necessani avè l'appartine à a vostra zitella cù una volta di casa. Li facemu sicuru chì u pezzu necessariu hè compru. Ùn vi ghjunghje micca s'ellu ùn sò micca prudutti in a fria. Hè assai probabbli, i parenti rescendenu u prublema, è a mo mamma o amatici preparanu manciari per tutti, perchè capiscenu cusì chì hè ghjustu da u ghjornu dopu à u nàscita per affaccià a stufa. Ricurdàte ch'è avete bisognu di banane, manzili, gallettini.

Assoda, avemu arrivatu!
Dad pruviste pruduttivamenti un preziosu bonu nantu à l'appartamentu, è a mo mamma, un pocu stanchi, cù un surrisu, si andava per fà i fiori in i vasu. Da questu momentu, i genitori ghjenani cumincianu una vita completamente diferenta. Intantu, u picciottu pò esse mette in cante. Una miglia alimenta prima di abbandunà, perched serena. Di sicuru, ognunu, è sopratuttu u so maritu, vulete cuncepimentu currettu u zitellu. Chì i parenti vedenu u zitellu. Puderete esse un oliu di cumplimenti: "Oh, quantu un bonu! ..."

Nota l'avvenimentu
Sì avete a forza è u desideriu, organizate una piccula parte di famiglia in onore di u natuvulu. Partita Noisy - ùn hè micca a megliu scelta. Per una festa di famigghia, l'ore sò bastatu. A famiglia hè abbastanza per riunite ancu à a tavola di cucina per aghjunà à a mo mamma per un bulu maravigghiusu è sinceramente deside tutti i novi genitori u megliu. Ùn fate micca superficialu cun parolle chjuche, ma l'avè assòrbenu è passanu se stessu: sì, u mo figliolu sarà sanu; sì, ellu hà cultivatu felice; Sì, aghju avutu a pacenzia; Sì, avemu definitu in tuttu successu! ... Se oghje u ghjornu di decide di passà un solu cù un mulch, forsi, avete da vulete felicitarà l'uni à l'altri, è anu aghjustatu à u sferimentu di copre ... cù tè fragrante. A cosa principal hè chì ùn avete micca travagliatu, ma hà gudutu l'atmosfera domesticu cálida.

Un petit miraculu
Dopu chì tutti i parenti sìanu ghjittati, ancu à una stanza, u vostru tempu venite. Stà cun u zitellu annantu à una, ricurdativi chì tuttu hà iniziatu. Cumu si decide di avè un criaturu (o hà decide tuttu)? Cum'è un maritu in u primu trimesteru, ùn ùn pruvucari l'exacerbazione di a tosciosa, ùn hà micca fattu a vostra lotione preferita, fate per dorme cun più in pane ... Probabilmente, serà più piacevule per voi parlà à musica tranquilla o, perversi, vulemu esse in silence, chì hè spacchatu solu da i rattura migghiori ... Or quì u zitellu hè digià avertutu per l'appressu vicinu. Cambiassi u diaperu è l'alimenti. O cambià l'ordine. U vostru picciutteddu vi diciarà ciò chì hè più impurtante ora. U maritu u vedà per a prima volta è, sicuru, vi scurdate forte sentimenti: tendernità versu u zitellu, amore è gratitenza versu ellu. Ùn vi maravigliate seppendu à l'alimenta di miglii à l'ochji di un amatu chì vi cuntene l'admirazione - per ellu tuttu ciò chì hè nova. Avete sentu intimuritu da a cura: una quantità di sustegnu è sustegnu, è nantu à e to mani - u vostru avvene cumunu.