Cumunicazione è lingua di i animali

I cani è i misgi ùn ponu micca cumunicà a mani a ghjente. Ma tutti sò capaci di spiegà a so attitudina à u mondu, u so ànimu è i desirsi, usando lingua di signuale. Dopu avè maestru di sti basi di cumunicazione è di lingua di l'animali, pudete sempre facilmente "svilà" a vostra mascota. Se no - ùn pò micca esse micca risicentamenti è malincipente.

Paws.

Cù l'aiutu di i pani, i dui gatti è i cani pò "parlà". Ma, ùn avete micca cridutu, i stessi movimenti ch'elli ponu esse da esse interpretati in modu assicuratevi. Raising slightly the forehead paw, u cane ammenta i sentimenti amiche. Sìbbicule cù a so testa, ella entende a so lingua at once: "Ùn sò micca sapè se vogliu esse amici cù voi, ma ùn sò micca periculosa". Un capu di a prigiunera è pruspettatu à u rapportu di u nivellu di l'uccidinale chì u cane hè cunfidenza propria, cunfide in a persone, ma ùn presenta micca a sommissioni è à listessu tempu aspetta un trattatu. In un gattu, a vaddi prima hà prevenuta chì l'animali hè assai in còllera è hè prontu à moviri versu l'azzioni più decisive. Stendu a panzunia à a casa è toccu à leggerie, u gattu dumandani a so petted. Videndu à voi, u gatti susciteghja, si mette nantu à a chjera è torna torna u so pane di fronte? Avete gustu è site cun fervidu. A strada: se dopu stu ritu l'animali viaghjate à u to dorsu è hà risuscitatu u so culo inchùsidu - vi merite u so rispettu.

Lips.

I musculi Mimic in i misgi è i cani ùn sò micca sviluppati cum'è in l'umani, ma questu ùn impedisce à e nostre animali di spressa i so sentimenti. U gattu licenziò un liparinu ghjuchendu à u labellu superior, facìtelu à qualcosa attraente. È se u cane l'hà righjuntu u lipu superiore da chì i denti di davanti è di u fangi sò visibili, ci saranu una lotta. E u più seriu l'animali hè, u più esposu i so denti di fronte. Questa hè l'ultima avvena prima di a lotta, quandu u nimicu si dà una chance di retrocede. In ogni casu, i cani poni degà i denti, è ùn mancari a muzzicari: spessu un sanu 2-smile di Hollywood says chì avete gustatu, hè prestu per cumunicà cun voi. Hè curioso chì un salottu di u cane hè "riservatu" solu per i persone, cum'è una regula, ùn sò micca disposti à dà riri à i so parenti.

Ears.

Tanti in i misgi è i cani, u sceccu sò un strumentu universale per espresioni emozioni diffeenti. Muntagne dapoi attualmente - un indicatore unicu di interessu in i cani è i misgi. U cane pulenda i so ochji à a so testa da u giovali piacè chì u ghjocu prupone. In altri materii, ella fa a stissa, rendu à un stranieri è si esprimenu a so preoccupa. Sì un giu finisci e so ore, è a so cuda cumanda i circles, tutte u cuginu un qualità estremu di irritazione. L'arechje di u ghjattu sò pressatu à a testa, a cuda si stende è cungiò - in unequivocale: "Vi vùagliu!" Quandu l'arechje sò chjosi è rinunziati à i lati - u ghjattu ùn hè micca averse à ghjucà. Ma si elli, anch'ella, volta in daretu, significa chì i so pruprietà ritenghi chjaru ch'ella hè di sorte è megliu di fà sbattà. Sensibilizà u periculu, u cat manteni i so ochji è un pocu avanzatu.

U ventre.

Andate per un passaghju cun un cane, è avà, per favvi: u to putu, u ghjacaru babbu, chì ghjucanu sempre, è da tandu di scuntrà à a so back. Ci grumberu e so pane è scapite intesu tuttu a via "perfume" in a lana. Ùn prestu à rende! U cane pigghia a pusizione di "belly up" per ùn esse à esse à i to vugliidi. Parra di e cose chì sò assai impurtante per ellu. Se ci hè un altru gugliu vicinu, chì hè moltu più grande è più forte chì ellu, u stomacu apertu significatu chì a vostra petite ricunnosce a supremenza è ùn vole micca causa l'ansietà. Attaccà qualchissia chì hè tantu aperta hè improbabile. U to ghjornu ùn hè micca brastatu, ma un diplomaticu. Stu tentativu di prublemu di u cane hè apprezzatu à una tebbia età è hè sempre pronta per utilizà. Se un ghjugliu accumincia a cavaddu nantu à u so spinu, chì nimu ha amminandimentu, significa chì un'estinu di caccia ha espertu in l'anima. Ella voli disfatta u so propiu afflittu, chì pudete dà allora quandu avvicinà l'ughjettu di caccia.

U cat u mentali annantu à u so spinu, mostrendu u so stomacu quandu hè felice è calmu. Ma se u ghjattu permessu di cavallu in una postu nantu à u pianu, i pussibuli ùn ponu dubbitu: hà principiatu l'estrus. U cat si fa questu quandu vole crià l'attenzione di i patroni. Hè avvistatu chì i misgi l'amori di ricordu à stu tipu di "gimnastica", quandu in a casa strania venenu da u stessu sexu cun elle. O l'anziani in i so ochji mostra un attachetu creatu à altru animali.

A cuda.

A cumunicazione è a lingua di l'animali sò misure. Per una certa raggiuni, hè generale cumu chì u ghjacaru sferisce a cuda, vulendu affissà a so amica. Questu hè stata inventata bè da quarcunu chì era troppu perezoso per imprudente à i sfoguassi, cumu capisce l'animali. Ogni cane vi si sorprenderà sè ancu intruditu à questa opinione. In fattu, u muvimentu intensu di a cuda si parlava solu di l'excitazioni di l'animali, ma ùn vole micca sempre indicà u so moddu. U cane, pronta per attache, pò trasfurmà a so cuda veloci, mentri la cuda hè in una pusizioni ghjustu è i so movimenti sò tremendi. È hè i movimenti tremblanti di a cuda chì fa un cane senza u so vantagiu à un avversu. In questu casu, u più confidente l 'animale sia, u più altu hè a cuda.

Avete avete chì u to ghjacaru cuminciò a daveru a so cuda brusgiata, a tenimentu entre i so peri trascorsi? Prestu urgente per aiutà: u cane hè assai scantu, vicinu à u panicu. E quarchi ghjovani animali per quessa manera pudete manifestà solu un desideriu di ghjucà. In ogni casu, in stu casu, l'invitu à u ghjocu hè solu un tentativu di reduce l'aggressione di l'uvellu.

I muvimenti di a catta di u catanu sò più inequivocal. U gattu u so catu, preparanu per caccià. U vostru cat si trova in silenziu e apparentemente ùn paga micca. Ma a punta di a cuda si move - quellu chì hà assai interessatu, ma ella ùn vole micca di mostraria curiosità. A cuda hè abbattuta è cungiata - un signu di frustrazziu è rigezione di ciò chì succede. A cuda tutta di i ghjambi di un sentu cat significa "Speru" o "Mi vegu". Sicondu a situazione.

Frà tutti i nostri animali ci sò ancu quelli chì anu pocu familiarizazioni cù i so parenti lingua di signe di lingua, è cose per invicchiate a so propria, qualchì volta assai spressiva. Eccu alcuni exempli. A patrona di u ghjattu era pusatu à l'informatica alla ghjornu, immersa in u travagliu. U gattu era annunzatu è ghjunghjenu truvatu un modu efficafè per cridite l'attenzione. Quandu l'anziani hà vultatu nantu à l'urdinatore, u ghjattu jumpu à u ventu è hà presunutu chì ci era esercitu, di tamburinu cù u pane nantu à u vitru. E un cat inglesi fugliale in l'alimenta, quandu l'alimentu hè stata postu nantu à u so platu, chì ùn hà micca gustatu, hà cuminciatu à scaccià e so patale nantu à u pianu annantu à u pianu. Cumu si davanti à ellu era una bacia cù un impiccente per u bagnu, è hà vulutu intruterà tuttu questu quì prontu.