Infezioni intestinali aguti in i zitelli, trattamentu

Dopu à a gripe è infeziunari virali respiratorii aguti, i zitelli spessu prudutti infezione intrarea. Inoltre, questu succorsu ùn solu in l'estiu è in early autumn, ma ancu in l'invernu. Cumu prutezzione di u zitellu da u periculu è cumu aiutà, se ellu hè sempre malatu? Allora, infezioni intracinute aguda in i zitelli, u trattamentu hè un topic di discussione per oggi.

L'estiu è u principiu di u tardori sò un tempu di restu incù i zitelli. Cume piacevule à nàscita in u lavu o u mari, custruisce un casteddu di sile, cù un gustu per manghjà una sucosa pera nantu à a spiaggia. Ma si a frevi di u zitellu sperente in u invernu, a diarrea faci ssa ghjucatu cù vomiting, da u so genitori pane: chì successe? Ci hè chì esce chì e verità simplici sò stati abbandunati solu è infezione ingutite intestinali (OCI). Chì hè OCI? In brevi, sò e malatie causate da bacteria, viruses è protozoi chì pò esse ricumputu in nudda parte. Chì sò l'infizzioni più periculosi per u zitellu?

DIZENTERIA

Questa infeczione intestinali intesa in i zitelli hè chjamata una malatìa di manu brutta, ma hè pussibule per infettate cù i prudutti induve l'E. coli hà cadutu. E veni spessu saranu purtatori di l'infezzione. Comu regula, a malatia accumenza. A temperatura righjunta à u 38-40 0 , u fugliale cambia: in prima hè frecu, abundante, liquidu, da tandu cù u molu è u sangue. Un signu caratteristicu di disenteria hè u tenesmus: u zitellu vole "vai à grandu tulu", ma nunda li succedi. Cù una forma moderada è severa di a malatia, un zitellu ùn pò micca sgrossà da u pignore durante parechji ora, ci sò corsi gravi cramping, particularmente durante a defecation. A disenteria più siveru si prisenta in i zitelli, spessu acquistendu un caratteristiche di onda: dopu una sviluppazioni marcatu, i rdevuti accade cù trastati metabolii severi, infezione sekundante, per esempiu, pneumonia, otitis, etc. Criteri di tratta un zitellu cù disenteria micca in casa, ma in un spitalu .

SALMONELLOSE

Questa hè una di e infizzioni intestinali più intarettu: a salmonella hè tenacious - sò resistenti à u calori, longu in acqua, terra, polvera di a casa, multiplica rapidamente in l'alimenti (carne, calf, ova). A stampa di a malatia hè assai diffirenti, assai depende di l'età, a salute generale di u zitellu, etc. Demu ancu parechji sintomi generali: frebba forte, frette frequenza è acqua, a lingua di u pacicte hè cupartu cun un repertoriu grossu, u liver è spleen sò spessu amplamente. U più ghjovanu u zitellu, u più duru ùn sia cù a malatia. Se ùn cuminciate micca u trattamentu in tempu, cumplicazioni severi pò esse sviluppati ancu à i meninges. Fortunatamente, drogu antibacterial di una nova generazione permettenu "mantene" a salmonella in una forma moderada.

Staphylococcus carpes

È in i caluri ghjorni di l'estiu è in l'invernu si multiplicamenu in cremes, confetteria, prodotti lichi. I ami pò infittivi puru à u latti di mamma. Infezzjoni hè trasmessa è da a manera di a famiglia - in cuntattu cù i pazienti chì sò infectati cù una farinzia, u respiratorju o di a pelle (una furmazione falata nantu à u bracciu pò esse un focu di staphylococci - hè abbastanza à toccu à ghjucà i stessi ghjoculi). A infruenza tossica cumminata à l'alimentu hè stata prublema 3-5 ore dopu u zitellu hà manghjatu l'alimentazione cimi. I primi signali sò duluri à u stomacu, vògliu indomitable, forte frebba. A cundizione hè prestu in sèculu, finu à l'apparenza di attaccoli è di debbità. U fugliale di liquid hè stata accuminzata immediatamente o dopu qualchì ora. Ma doppu un ghjornu o dui, u statu di salute si face un cuntzientu, è à a fine di a settimana, a catedra hè normalizzata. Ma in i zitelli ghjovani, a malatia hè tutta entralizzate, è causanu l'enterite staphylococca o enterocolite.

È u prucessu pò andà in isolazione, solu in u intesestu, è pò esse cumminati cù prucessi infjammatorii in altri organi. In u primu casu, u zitellu ponnu tollerà a maladie lampendu bè: a temperatura ghjustu sgualte, i movimenti di l'intestione sò unaffiliated (3-4 volte à ghjornu), ancu s'ellu ci hè u vucu o regurgitation. Ma u pardunamentu hè chì un prucessu infieru infieru pò pruteghja annantu è parechji settimuli è mesi, in particulare, se u diagnosticu hè incorrectu è senza trattamentu adattatu hè prescribed in tempu. Cù una forma gravi d'enteritis stafiloccuca, a malatia hè difficiuli: a temperatura pò esse risultati rapidamente à 40 °, hè una diarrea aguta, u fugliale - un ghjornu à un ghjornu, fiat è fugliale. In parallelu, altri focu di infezzione sò ancu inchjudi, per esempiu, otitis media, pulmonía, etc. Quandu u zitellu hè vitale necessariu pè u trattamentu in l'uspidale.

KOLI-INFECCIATION

Parechje ghjente ùn si senti micca à sente. In fattu, questu hè un gruppu di malatii infizziosi chì pruvucanu una E. coli patogeni chì pruducighin a tosini periculosi. Toxini è pruvucà u pritatu infjammatori. A maiò parte di spessu, l'infizzione hè stata aduprata da l'uce di preparati di latte di leite è di latte di qualità. U figliolu maiò pò aghjunghje una infizzione cù l'acqua in acqua aperta (persiste in acqua finu à 3-4 mesi). U principiu di a maladie si sviluppa gradualmente o quasi nucliu. A tampiratura pò esse risurditi, ma à qualcuni figlioli salta immediatamente à 38 0 . Un sintomu caracteristicu di l'infezzione di u còlicu hè frequente, vucili persistenti, dolore, paroxismu di u malu abdominal. A caduta hè diventata più freti, hè u liquid, aguardiente, culore giallu-lattori, cù sumeri indigestioni di l'alimentu chì s'assumiglia à un ovu piccu. In i formule severi di a malatia sò i signi di intoxicazione: frebba, menu spessu - infjammazione di l'urina è i vetru biliar è l'altri organi. In i formi fini, a maladie pò durà finu à 2 mesi.

CUNZU DI AJUDI?

Avete un duttore chjamatu per un ziteddu? Ma sempre avè esse stenniridu finu à ellu. I paisucci anu da sapè chì in infezziunni agenti intesti in i zitelli, u trattamentu debe cumincià immediatamenti. A causa principale di u sviluppu di una cundizione seria hè a deshidratazione di u corpu, assuciatu cù frette e valdi frequenti. Dunque, quandu hè pussibule, hè necessariu di cumpagnia di sta carenza cun u liquidu. Per questu, u zitellu hè datu solu suluzioni di glucose (per esempiu, regidron), chì restaurate l'equilibriu salate d'acqua disturbatu è nurmalizà u metabolismu. U voluminu di u liquidu per ora hè datu à u zitellu ogni 5-10 minuti da una cullizzioni. Ùn circate di cresce a dosa - una gran quantità di fluidu pò causari un novu attaccu di vomitu. A suluzione deve esse cumminata cù tè o acqua fogghiata. I preparazione per u trattamentu di infezione intareste intarpettu sò selezziunate solu da un medico. Cù una forma moderada di a malatia, pò prescrive a accusazione di bacteriofaghi, pruibìtichi o enterosorbenti specifichi, ma se nisuna migrazzione notevili in u dui ghjorni, u trattamentu d'antibiotici hè necessariu. Categoricamente hè impussibile di "prescrive" antibiotici! L'usu cuntrollu di a droga pò esprastà a cundizione di u paci, causanu u sviluppu di dysbiosis, è guarì u zitellu sera allora più difficili. In parallelu cù e droghe selezziunate da u duttore per u trattamentu di l'OCD, pò prescrive un supplementu, per esempiu, un cursu di vitaminoterapia per rinfurzà e difesi di u corpu è a fermentatrovia per correggià e funzioni digestiva è di l'assimulazione di u viaghju gastrointestinali. Dopu à a fine di u trattamentu, hè necessariu di cunducerà un studiu bactériologicu repetitu di l'excremento. U zitellu devenu seguità a renda di un dutturatu di mèdicu per un mesi.

A mangiari hè ancu guaritu

A Dieta hè un puntu impurtante in u trattamentu di infezioni intestinali aguti in i zitelli. Quandu allertà un ziteddu cuncepitu, a mamma devia alimentà spessu, ma in parechji periculi. U primu ghjornu di trattamentu, un veru lupu di latta hè ridutta di circa a mità, è u numaru di alimentani hè cresciutu à 8 volte à u ghjornu. Dopu u secondu ghjornu, u voluminu pò esse crescita cù 20-30 ml è sviluppa gradualamenti l'intervalu trà alimentazione. Da a menzione di i zitelli chì sò nantu à l'alimenta artificiale, escludenu i mischju di latte dulce è i zucchetti, è i novi alimenti si introdanu solu dopu à 10-14 i ghjorni da a recuperazione. U figliolu maiò durante a malatia ùn deveru micca dati cunghjunghjini chì sustenemu u motiu intestinali (pani negru, biscotti, cunti bundotti), ioguru, latte di lignu, legumi, frutti citrati, pereddi. Restrictions in a dieta sò generalmente superposed à una normalizazione fugliale stabile, poi a dieta pò esse sviluppata gradualmente. Ma cura cù cura - u corpu hè sempre debbule, ùn hè micca valore sopra à e carcere. Hè megliu in questu casu, un pocu di sustegnu di soprapiù.