Cundizione per a crescita di a pelle

À u tempu, avete a nutà chì a pelle perde a so elasticità è l'elasticità, un santu di ghjovanu sanu. Ci hè prestu sluggish è flabby. A cura di a pelle di rinfrisa hè ciò chì voi bisognu. Uni pochi grandi manere di fà riparà u face à u tonu è u ritornu ind'è un santu santu.

Ciò chì hè a pelle di rinforzu è a manera di evità, o, almenu, rallentisce a lentamente u prucessu? A pelle di cunzidenza hè l'aghjustamentu di i risorsi di u corpu, a perdita di vitamini è l'umidità naturali chì ghjè in noi è a nostra pelle. Mentre chì cura di a pelle esse rinfrescante, ricordate chì tuttu questu hè dirigutu à trè risultati finali, à dì: frenà u prucessu di l'anzianu, rejiminante è, sicuru, pendre u tonu, in simuli paroli, l'antica elasticità di a vostra pelle.

Ma tuttu questu ùn succorsu micca in un mumentu, si passa cum'è una reazzione di a catena: prima a perdita di vitamini, da a sequenza di a pelle, ecc. Quandu i prucessi metabolichi in u corpu sò disturbiati, a pelle di prima perde a capacità di ricuperà rapidamente, da quì l'invechera contene.

I primi signali di a crescita di a pelle sò l'aparicio di letargia, i coghju finu è, per suprattuttu, un aumentu significativu è l'acrubia di imiteghja arruganti. Ma, in nisun locu ùn hà micca ghjallinamente in fronte à a tenda è rache nantu à i stale di tuttu a crema chì falanu nantu à u vrazzu. A cura di a pelle face hè un momentu assai delicatu è questu quistione si deve avè avvicinatu cun cura particulari, perchè se fate qualcosa di malu, allura serà ghjustu difficultu di currete. A più impurtante: ùn scappanu nantu à i creati, avete da cumprà u megliu di u megliu.

Ci sò cinque stadiu principali di i cura di a pelle, hè purificazione, tonanti, hidratanti, nutrizziu a pelle è, sicuru, a prutezzione di ghjornu è di notte. Tutte l'azzione sò intrattenuti à migliurà u tonu di a pelle, è quandu a peddi hè tonificatu - poi a regenerazione aumenta, è per quessa a pelle hè più ghjovira.

Avemu da mette in tuttu. Cumincia a cura di a pelle da un prufunnu, ma à a listessa pratica di a purificazione di i pori. Aduprà u migliori di u latti, chì sguassà l'irritazione o l'scuma per lavà, chì ùn anu micca cumpunenti alkaline o alcohol. "Fusilli di qualità" di u "lavu di a caccia" causeranu irritazione, un sentimentu d'attrazziali è disturbanu l'equilibriu acqua di a vostra pelle. A faccia di a faccia hè azione megliu in a sera. Per tuttu u ghjornu, a pelle scumpare da u travagliu di l'ambiente, chì hà un effettu negativu in a respirazione di i pori è a secrezio di sebum.

Senza senza fallimentu, dopu à lavammi, avete bisognu à tone è dapulte u so facial skin. Effucatu tonificazione di a vostra pelle attaccati à i sustanzi chì sò: olii essenzali, fitoextracte, acidus organi, vitamali e assai più. Tutti i so ingredienti sò in creme chì sò saturati cù una proteina, cumpensà attivamente per a perdita di umidità è dà a to elasticità di a pelle è l'elasticità. Appliemu i credi per a furmazione di a pelle à a mane prima di l'appiccicate u maquillaje è à a sera dopu à lavare.

Per mantene u tonu di a pelle, pudete ancu usà rimedii tradiziunali, per esempiu, u cuntrastu di friddu è calore. Fate una decocção di a camomila di a chimica di solitu è ​​di cungià in un moldu di ghiaccio. Ogni matinata è sera pò pudete utilizà questu proculu per cambià per cambiassi in i posti, u friddu - cali è caldo - friddu, chì ghjè in a matina pudete lavà l'acqua calda, è poi aduprà a to face cun un cubu di ghiacciu, è in a sera fà a manu upposta. Sì, è in più, a chamomile hè un bonu antisepticu per a peddi è stince i pori.

U stadiu passatu di u cura di a pelle hè maschile. Ma u massaggio vole esse solu prufessiunale, perchè ùn fate micca in casa, è dui o tri voti l'annu duverete visita un cosmetologu. Perchè avemu cunsigliatu per ùn avè mancu fà? Sì, perchè u massageu incorrecte pò esse aggravate a pusizioni è stende una tela. Dunque, avemu cunsigliatu, ancu durante u lavaghju è l'utilizanu un muvregliu currettamente cù u so dite.

Cremessi nutritivi in ​​tuttu stu ciclu pè a cura di a crescita di a peddi ghjucanu ancu un rolu significativu, perchè cuntene vitamini, cusì necessa per a rejuvenate a pellica. Avete bisognu à nutriscia a vostra peddu duie volte à u ghjornu, in a mattina è in a sera. A sera, a crema avissi da esse applicata dui ore prima di valla, è in a mattina 30 minuti prima di abbandunà a casa. Aduprate a crema solu per esse digià nantu à a pelle nodfa, perchè l'umidità li permette di penetrarà a pelle rapidamente. A crema hè appiicata in mutazioni circulari di u lume per trè simuli, dopu à quale, a crema resta di sguassà cun un napule, per ùn cuntrastallu li respirazione di i pori.

In più di i massaggi chì deve esse fattu di 2-3 volte annu, ùn sarà micca preghjudiziu à esse cunsiglii di un cosmetologu, pò esse utile per voi per piglià un rinu tri-tempore di suero anti-aging, vi farà un effetti immediata, aiuta à e arrugasi è rinforzà l'elasticità di a pelle.

Prima di vultà; avete aduprà a crema protettiva chì prutege a vostra pelle da l'effetti dannuzii di u ventu, u lustrue ultramevi è umitu. Spessu a cumpusizioni di sti credi inclusi componi com'è l'aloe, l'acidu para-aminobenzoic, l'oxidu di zincu è l'esteri d'hydroquinone. Tutti questi elementi aghjunghjenu u rolu di un filtru entre a vostra pelle è l'ambientu cù u so sole luminoso è ghjovratu di u tempu, a contaminazione di u gasu di e carru e assai altri. A sfarenza di a cugliera hè soprutu di questi fatturi negativi di l'esposizione, ùn lasciemu micca "diventatu" in u nostru munnu amicu.

In più di tutti i credi, lassativi è tonichi, pudete ancu usà rimedii tradiziunali per i cura di a pelle. I pruduzzioni nutizie sò imbullati cù veìculi, frutti, prudutti fermentati. Applica queste mascaras duie volte à settimana è a tarifa deve esse circa 20 volte, dopu a quale puderete reducirà u fervore, per ùn esse excedente.

Fighjemu per u vostru prublema a ricetta fundamentale di mascare necessarisi per l'assistenza cumminenti di a pelle marchja di a faccia.

Ricerca in mascara: pigliate 2 cullen di tazze di furmagliu è trasfurmà da una culloca di zuccheri o zucchero pò esse sustituitu da tè forte. Aghjunghjite una mità di una cucurrucina di l'oliu d'oliu è 2 cullen di teppa d'oliu di lignu è scorcia di limone. A più mascara si deve esse sbulitatu in u 15 minuti cù un caldo friddu di prezintantinu è lubricate a pelle cun una crema nutritiva.

Una mascara di cole hè necessariu, se tenete a pelle di seculatrici è ponu pigmenti. Questa cutidiana deve esse squate di corru o oliu d'aliva. Fate un pappatumu soda di salda, una cullizzioni di soda furmante per un litru di acqua calenta. Dopu a cumpressione, applica di 10 minuti una mascara di col gruel, u megliu biancu.

A macchina laranja: piglià una mità di aranciu è aghjustanu u zucchero, mischjà u zuccu cù una uvaghja d'ova è aghjunghje una cullucette di l'oliu vegetale è una cucarachi di mità. A mascara ùn deve esse guaritu per più di 15 minuti, da quale hè chjucu nantu à l'acqua calda.

Maschera di patate - ùn importa ciò chì hè strana, ma a patata possa pruprietà miraculosa per a pelle, à dì, s'intitalizeghja, prunezza è, più importantemente, suavanu a pelle. Pigliate un tubergiu di patate è coguanu in una casca, cumu dicenu "in un uniforme". Dopu hè coccu, scorcia è mesturi cù u lignu è u guccini d'ova. A mascara chì deve esse appiicata à a faccia in una forma cale è mantene da circa 10-15 minuti. Appena l'applicazione di sta mascara, a to pellica sarà licenza è suppli.

Mask based zucchini. U ghjuvatu duru, in a ghjuvana, aghjunghje una cucaraina di zuccheri è appricà a mascara in faccia durante 20 minuti. Cumpigliulemu a mascara cun un swab di cotto dipped in prima acqua, è in un friddu. Maschi basati nantu à i zucchini sò ricurdati per a pelle seca, dopu a so applicazione, avete chì a to pelle principia a piacè.

Mascara cù stemma di San Giovanni. Curnèghjami i foglie di stemma di San Giovannino, purci è purcina. Avemu ancu u zuccaru di cipudioni è di u meli. Mettite tuttu in un numaru ugguali, per esempiu, solu una cullizzioni. A mascara hè applicata durante 20 minuti, dopu a quale hè prima cacciata cù un untuatu di cotti e sicondu. Fate sta prucedura ùn deve micca più di una volta per a simana durante 2 mesi.

Mascara hidratazione di melone è di sandia - facemu 2 cullenade di cornetti è melon è aghjunghje 1 spoonfu di crema agria è una cullizzioni di meli. Tuttu attentu ci avemu travagliatu è mette nantu à a faccia. Dopu à 20 minuti si deve esse lavatu cù acqua calde. Fate cù 3 mesi 2 volte à settimana.

Mascara di uva è meli - piglià una castagna di u meli è u rabidu, mischjà è applica à a faccia. Cima con una masque moistened con gasa. A mascara si deve esse sbulicata dopu à 15 minuti cù l'aiutu di acqua calda. Fate una volta per a simana per un è u mezu à dui mesi.