Cumpilation faciale è di u corpu in a primavera

In ogni momentu, ancu u più anticu, tutte e donne anu pruvatu à esse bella. Stu sforzu era sanu inde independente di l'estatus è l'statu di e donne in a società. Sò volte à piacè i omi, per svultà l'admirazione. Cumu salvà una donna a so ricchezza naturale, cumu si deve cura per a fàccia è u corpu in a primavera è u restu di l'annu?

Prima, abbastanza per manghjà per a notte è vai per dorme dopu à mezzanotti. Da questu u vostru corpu ùn vene micca benefizièghjanu, solu perisce. Se vulete diventà più ghjovardi, più attrattivi, più belli è più energettii, cumincianu oghje a cura di u vostru amatu. Sì, sì, oghje, ùn solu dumane è micca u ghjornu dopu dumane! Se ùn cuminciate micca a cura di sè st'omu, ghjorni, mesi è anni passanu, è nunda ùn cambiarà. Serà difficiule per voi per sopr'à a vostra buntà è a inertzia. Per quessa, hè necessariu di attru e ora. Posperte tutti i vostri filamenti di a casa "per più tardi" è leghje e règule di a cura di a face è di u corpu in a primavera.

Una grandi influenza nant'à a bellezza di una donna rende a pelle di a so fàccia. Un pienghjulu lìsu, limu, piacevule facianu a pelle di u so patronu vivu, attraente, bella. Ùn sò micca e donne chjamate u travagliu, perchè ùn anu pussutu piglià l'influenza di e diverse stagioni nantu à a cura.

Parechji donne cù l'iniziu di a mamma di primavera ùn sìanu micca ghjocu especialu da l'iniziu di u clima chjaru assolutu. Inghju chì ci si ralleghe, se a pelle nantu à a face si sbuchja, i capelli è u ciliu si lampendu ... Questa hè in a primavera chì assai scaly è riddened "isletti" si vedenu nantu à a pelle. Sò chjamati i canti morti chì sò sbulicati da a superficia di u corpu in una sessione. Per rinvià a pelle à un'apparenza normale, avete bisognu di sottumessu à una quantità di procedimenti: purificazione, hidratazione, applicazione di parechji mascara è cumpressi.

Prima di prucederà a descrizzione di i procedimi necessarii per a pelle dopu à l'"invierti", avemu nutatu chì per mantene u corpu in un statu normale, ùn sò solu avianu bisognu, ma ancu nutazioni razzjonali, racioni, u sanu salutatu (almenu 8 ori di ghjornu). Cusì scurdate di ogni tipu di patate, crackers, sodas, dolci, ecc.

Pruvate avè tante parechji frutti è vegetale freschi com'è possibili in a primavera. Inoltre, ancu i prudutti ùn anu micca bisognu à cumplettà u vostru corpu cù e vitamini è minerali necessarii. Alas, verdura è frutti annantu à u tempu privalentimenti pèrdite u sustegnu di sustanzi sustenimi. Cusì, cumprà in ogni farmacevule un complexu multivitamini chì vi aiutà à mantene u vostru corpu in forma excelente.

U più altu in u periodu d'inguernu hè u corpu femminili deve bisognu di vitamini C, B1, B6, B12. Sti sustanzie sò rispunsevuli di u funziunamentu standard di u sistema immune. Se ùn avete micca vulete sotjuntà u vostru corpu à a vitamina deficiency, pò piglià complexi multivitamini in tuttu l'annu.

Avvicinà u spechju è vedi ciò chì cundite u to pelle è di a pelle sò intrudutti, perchè sò indicatori peculiari di u corpu. Sì a vostra dieta ùn manca i nutrienti necessarii, a to pelle hè flaccide, cù vermiculità è armi. Questi difetti di a pelle ùn pò micca eliminà ancu cù i cosmetti più carichi è cunnisciuti. Cù à u prublema di a pelle di a fàccia è u corpu in questu casu necessite mette più profonda.

Ricercà cun rettiche menu di ghjornu: ùn hè micca troppu spessu chì sò fritti, piccanti è salati in tuttu? Dopu tuttu, stu tipu di alimentu hè assai cattivu per a cundizione generale di u corpu è, in particulari, pè a pelle: l'irritazioni è rascalli appressu nantu à questu.

Parechje persone in u invierno aghjunghje parechje libbra di l'excedente di pesu. U fattore ancu averebbe effetti negativu à a cundizzioni di a pelle: a pelle à l'invernu è cusì "no dolce", hè stante in flabby, è quì i caghiglioli di grassi ombreghjenu i pori debbiti.

Sì rititevi nantu à l'inguernu per parechje liri, ùn cumbite micca à i dieti sfruttati per a perdita di pisu, altri a vostra pelletera pò caccià. Prima megliu cumincià ogni ghjornu in faccia di uttina di a matina, pigliate più passi in l'aire frescu. Moltu utili a stanchi nantu à i prucessi di l'acqua di a pelle d'acqua: ogni ghjornu pigliate un cuntrastu dicevule. Ùnicu ùn solu sèrvanu dispunibule di i celends cheratizzati, però dinò rinfurzà i musculi di a fàccia.

E avà, cunsiderate i reguli basi di cura di a pelle à a primavera.

Riturnà da a casa da a strada, assicuratevi di lavurà a to face cun un swab di cuttuni, in una risposta di decocção di camomile è infuzzo di cal. L'infuzione di Linden hè prestu cumu seguite: piglià un melatu pocu è 1 cundimi. l. I corpi di linden seccu, fate i fiori cù l'acqua furiosa durante 10 minuti, fassi l'acqua, fate, aghjunghjenu a melata. Limpate a to face cun un spiaggia di wet, ùn la limpiate nera, fate chjappà l'umidità. Lime ci duna fugliale, è nutre ancu a pelle.

Se ùn avete micca truvatu i fiori calce, pudete fà un lotionamentu o tònicu, chì cumprese i extracti d'arbi. Sti sustanzagi anu ancu esse truvatu in credi hidratanti usati com'è una basa di make-up.

Ogni vintidiana prima di valla, lubricate a to fàccia cun una crema nutritiva o crema cosmética cù l'extracte di camomila, massendu in paese. Cream mejor cù a placenta.

A primavera, à u cuntenutu di u periodu di l'invernu, hè megliu esse rifiutà (o usanu almenu) da l'usu di fundazione è di pollu. A vostra pelle respira in a primavera, a crema è u prigu impediscenu stu prucessu.

U soli di primavera hè assai utili à a nostra pelle, perchè li dà u corpu un bronzu ancu, è cun ellu, vitamina D.

Ùn vi scurdate dinò in più di masks: nutrittivi, purificanti è dessiculate per a fàccia è di u corpu. Dà preferenza à i mascarelli di u fruttu, anu sustituverà u tonu di a vostra pelle, cumu suministanu cù sustanzi sustinti.

Chì ghjè di piacè quì ci hè in i ghjorni in caliu, ciumi fuglianti nantu à l'arburi chì anu stimatu è u sole di sante di primavera? A lotta lotta per attraversioni è u bon d'ànimatoghju inghjustifica, chì cuddana à l'escisione banale d'acne, rash è parechji altri "rigali" di i mesi di primavera. Ùn hè ghjallacciatu per esse a salone di moda è i duttori, chì spessu ùn sò micca sottumessi à i vostri sentimenti cusmetichi. Ci sò prufitti è mettefichi effittivu è semplice è metudi per supportu a pelle durante u periodu difficili. Avete bisognu di sapè cumu cura di a face è corpu in a primavera in a casa è in a casa.

U primu, è più impurtante, a cundizione d'una bella, liscia è a piluta sana hè purità. A so verità simplici è primaria. "Lavoru, splash!" - Chjama per un poema di i zitelli, riggendo micca e reguli di i zitelli. Pigliate un bagnu, sia cuntentu di stand sottu à a bufa, visita e saunas è bagni quessi tutti è contu di sempri. Per lavà tutte l'innevatate sottu una regula hè necessariu ogni ghjornu. Ùn pigliate assai u tempu, hè assai utile à a pelle, sopratuttu se avete imputinatu à l'abitudine di "menti" in a so anima cuntrastanti.

A Bath hè pigliatu da dui o tri voti à settimana, mentri hè faciule fà cunfinà l'amichevuli cù l'utile: u bagnu pò ancu esse u cuntrastu. Ma ùn pensate micca chì un bagnu friddu chì hè accettatu di tutti. L'acqua deve esse giuvani cattiva, è per un tempu pudete furnisce di ghjornu in un liquidu caldu, ma piglià in contu e funziunalità di a vostra propia salute.

Hè contraindicazione per i persone hypertensivi è e persone cù malati cardiichi. A cosa principal hè chì l'immersione in u bagnu duveria esse aiutatu à ridivà i pinsamenti oppressivu è u rilassamentu.

Baghdi tudisici deve esse chjamati cù quelli induve i decocrati di e piante, foams, salti, i fluidi particulare sò aghjuntu à l'acqua. Tali prucessi sò designati per allevassi a fatigue è aiutanu à mantene a pelle in un bonu statu ben cuinzatu. Ci hè un effettu curative, cum'è chì i bagni cù diversi decucuzioni di eterna utili aiutanu à ridivà i malati di a pelle, manifestazioni in rashes è irritazioni, facenu a cuticata di a pelle.

Per trattà sta carenza, i bagni di fècula sò assai utili. A più hè chì sò preparati cuncessu è senza custonditu finanziari.

Bath cù l'aghjunzione di fècheru:


Hè necessariu piglià i cumpunenti seguenti:

- 0,5 chila pocu di patata;

2 litri acqua voluvule;

Mesturà l'acqua cù u fèciu aghjunghje finu à chì u culore hè uniformu in qualsiasi cuntazzatori è pour a suluzione resultante in u bagnu. Lie in quì per quinze minuti, preferibile una ou duie volte à simana, cum'è u fucsia dà a liscia di a pelle è l'elasticità.


Bath with bran.

U pezzu di u cummerciu di questa parte di u giustu sessu ammucciasti i bagnati cù un salvettu, u cumpunente chì hè un vetro di salvatu. In un napkin di tissuti o un saccu pienu di linu, avete bisognu di vintu u salvame è pusendu in un bagnu di acqua calenta. Duranti l'acqua, ligeramenti, cù dolci è dulce, ricchettinu u corpu cù una sacchettu.

L'effettu di a pelle di furza pò aiutà à reduci bathu di una misura d'aromi benefiziusi.

Bath d'herbes.

Avete bisognu di piglià un vetru di e eterna: aranelli, oregano, mamma-and-stepmother, calce. Questa immagine hè speduta in una vittura d'acqua furiu è infucatu per una ora. Dopu à questu, a solu suluzzioni chì deve esse filtrata è speduta in un bagni dispostu.

Bath di camomile.

Ajusta per eliminà a pelle è a pelle seca, sguassa a inflamazioni.

Perchè u bagnu chì deve esse pigliatu un vetru di camomile è l'acqua di ferita è lasciate e fugliale nantu à a meza ora. Purtate cun cura è valdi in un bagni finitu. A pelle hè assicurata per è lettu è finta.

A primavera avitaminosi cù i rashes è irritazioni aiutà à efficace a superari u bagnu cù a cumpusizioni seguenti.

Bagnu da rashes di a pelle.

Composizione:

-corni di un roccia 1 \ 2 vetru;

celandina sulla 2 cullizzioni;

- erba 3 tablespoons;

Ogni cera di sti belezi deve esse spustati in un pezzu d'acqua fogera per 0,5 litri. Tutte l'infuzzioni sò disposti per una ora, da u filtru, mischju è spedinu in un bagni.

Elimine l'apparizione disfiguranti di punti pigmentati chì aiutanu à u bagnu cù effettu prute.


Whitening bath.

In u bagnu dispostu cù l'acqua calenta hè necessariu spremu u zuccaru di una o dui limoni. Per piglià, vi vede chì ùn solu ùn hà a prutezza di a pelle, ma i pore si sò più strette, cumu si dice, di a so purificazione fatta.

L'elasticità di a pelle prucede un bagnu cù l'usu di l'arancie.

Bagno aranciu.

I so cumpunenti sò 5-6 oranges è 3 cullizzioni di l'oliu d'aliva.

U zuccaru d'aranciu estruciatu deve esse misuratu cù 0,5 litri di acqua calza, aghjunghje oliu è fremenu u mistu resultanti in un bagni. L'effettu di una robba gentile è supple pò esse uttene per piglià un bagnu, almenu una volta per a simana.

A pelusa Pale è lifeless, in particulari ùn adornate e nostri pierri in foglii curtite, ùn pò micca spontate l'umore, se mette à a prova di u bagnu di tè. Eppuru, immediatamente, e pate ùn pò micca diventà chocolate o bronze, ma u pugnu hè allatu.

Un bainu tè.

Avete bisogna 5 cullizzioni di tè in un vetru di acqua fussina. Quandu u zuccaru hè prudutti, uttene un prugnu di deci minuti, hè cusì un tagliu è vintu à u bagnu.

Sì bella è sana!