Cunsiglii Folkuoli per u capeddu seccu

Pocu sapienti chì a secunna esercitiva di u capiddu è di u capeddu pò esse pruvucatu da una purzioni permanente di a tela cun sapunatu o usu di l'usu di perhydrol. U capeddu seccu hè assai prughjettu per i patroni. Dopu tuttu, u so aspettu ùn hè micca à tuttu attrattu, sò frutti è split. E vogliu di fà brillarru, eranu seddi è belli, cum'è e fiorite da a porta di a rivista. Per un capelli chì hà bisognu à piglià cun cura cù cura. È in questu coperto, i megliaghjoli chì anu da esse cunsiglii famigliali per capelli fiori. Dopu tuttu, hè in e ricette chì ùn sò micca ingredienti preghjudizii, da elli vi vene un benefitu.

1. Se tenete capiddi secchi, avete lavatu a testa in un caldo in cattivu grassu. Per fà quessa, agghigà u capelli in pree caliu à a temperatura di u corpu umanu cù u latte curdled, i cose cun carta di pergamino è una spugna di terri. Dopu à trenta minuti, rinfriscata a testa in u latticulu curdled è arriccà cun tagliu in u scalp. Pùa lavàvarru parechje volte in acqua bè cumu, senza usu di saponu.

2. Inoltre dinò un cunsigliu folklore assai efficace per u pilatu seccu: i dui ghjuveghjani deve esse mischiati cù 50 ml d'acqua, 100 ml di vodka è aghjunghjenu ammonia, circa 7 ml. A questa mutazione deve esse frenu intensamente in a testa, dopu à quale tuttu hè chjucatu da l'acqua calda.

3. Mola un pezzu di nettie, pene in 0.5 cups d'oliu vegetale è insiste per una settimana in un vetru chjusu di vetru. Prima di l'usu, sta tintura deve esse filtrata. Allora hè cale è appiicatu à capiddi secca quasi un ora prima di lavare.

4. Se i vostri capiddi è sicondu per a mancanza freti, ci vole à fricà in u scalpì davanti à ogni lavatu è distribute l'oliu di lignu nantu à tutta a longu di i vostri capelli. Per pudè esse assurbatu da u megliu possibbili, pudete mantene a testa da a so tua addulurata nantu à u vaporu pocu intensiu.

Ancu in questu casu, a mistura serà bonu: una culloca di bursavalu, l'oliu Castor tanticchia è duie cuccoli di u zùccheru di limonu. Sta mischju deve esse strufati in u scalp di ghjornu.

Questu pilu trascettu lavatu hè cunsigliatu per esse lavatu in tali acondicionador: 2 articuli di l. Mint brew in una vittura d'acqua furiu è insistemu à 30 minuti.

5. Per u capeddu seccu, sta cumpressa serà ancu assai utensili: l'oliu vegetale hè chjucatu cù l'acqua è u zadellu di limonu à 40 gradi, in questa sta misura hè struciata in u scalp è lubricate i capelli in tutta a lunghizza. Appena, copre a testa cun un saccu di plastica è copre cun una xuxina, questa compresse hè applicata durante 1-2 ore.

6. U Cunsiglii di u Populu Corsu recommandé lubricating dry hair with peach oil. Questa prucedura si deve esse realizatu una volta per a simana.

7. Hè assai beneficiali per u pani secaricu è l'influenzi di camomile. Per fà una tintura di camomile per u capeddu seccu, ci debite pour 50 grammi di inflorescenza di camomile ½ tazza di oli vegetale. Insisteru a simana in u bancu chjusu. Prima di l'usu, a tintura deve esse filtrata, càlata è appricata à i capelli una ora prima di lavare.

8. Pudete ancu fà una crema di camomile. Per fà questu, piglià a lanolina - 125 g, aghjunghje l'infusione d'acqua di camomile - 15 ml, tutti calientanu, ma ùn portanu micca a foglia. Questa crema ùn devenu esse guardatu in un vetrate secche. In direttamente prima di l'usu, hè caldu qualificatu.

9. U mischju hè un cunsigliu veramente famosu per i capelli fiori. Hè necessariu di misurà 1 culloca. zucchero, 2 tbsp. vodka è 1 tbsp. castor oil. Questa mischia di cipolla fugliarà à u scalp, circa una ora prima di lavare a testa.

10. Per fà u tintura di bocca di lu chiaru, avemu bisognu di 2 cullizzioni. u papagallo rosatu per un vetru di vegetale oliu. In seguitu, aghjunghjeva sta mezra in un locu fridimu durante sette ghjorni. Prima di usu, per favvi. Sta tintura hè ricumandata per fracce in u scalpiu ogni ghjornu o altru.

11. Tintura di foglie d'u bedu hè ancu ricunnisciute pè u capeddu secu. 1 tbsp. Scappiate u beddu foglie cù u vetru di acqua fogara. Insistemu da dui uri, dopu chì a tintura deve esse filtrata. A so tintazione deve esse stralunata in u scalp dopu ogni volta in quandu a testa era lavata.

12. Hè crescenu di applicà a tintura spirituosa di una grass of a Saint John's wort. 10 grammi di pasture secca, pour 90 ml di vodka è insistendu à una settimana. Allora ci deve esse filtrati è almacenati in una canna segata. Hè da esse strufati in u scalp solu una volta o dui volte in una settimana.

13 In i Consigli di u Populu Corsu per u capeddu seccu, una ricetta era impannillata, chì dice chì quellu pilu pò esse lubricatu cù diamanti. Per fà, avete bisognu di un pezzu o di l'altri olii vegetali - 30 grammi, oliu di castor - 20 grammi, cologne - 15 ml, zucca di limonu - 1 tsp. Tuttu chistu è mischju è frettu un pocu ammontu in u scalp.

14. U cunsigliu di u populu hè ricumandatu per utilizà un filogridu per u capeddu seccu. Per fà quessa, fretu durante 15 minuti in 0,5 tazzi di acqua 3 cucchi. i razzi rotulati piccati è tende. In questu caldu ci vole à aghjunghje ghee - 5 tablespoons. Un pocu calore è apague u fornu, aghjunse stu mischju durante 2-3 ore. Quand'ellu si ritrova, beate cù una cullette è drene acqua di l'acqua. Eccu avemu una figurina fatta in casa. Hè da esse strufati in u scalpiu davanti di lavà. Comu acondicionador pudete aduprà una decucultura di camomile.

15. Ci hè un cundizzione eccellenti per secca, frutti, split à i tondi di u capeddu. Dopu chì avete lavatu a testa, hà bisognu à lavore i vostri capelli in l'acqua, in quale avete bisognu di aghjunghje un furesta di fragenze. 2 cucchiati una razza machata pour un litru d'acqua fogera è insistiu per duie ore nant'à un vasu chjusu.

16. U cunciliu di u pupulariu riservatu una ricetta per voi un capellu di melore maravigliu per supplichevule capelli. Per a so preparazione piglià a margarita di a chimica - 30 grammi, fate l'acqua furiosa - 100 ml è insistemu à una ora. Puderete filtrà è aghjunghje una cullizzioni incomplete di u meli.

Dopu lavà aduprà è siccà u pianu cun una spugna, agghighemu in questa suluzione è ùn pudemu micca rinfriscati durante 30-40 minuti. Allora i capelli si sò lavati cù acqua cale senza avè sapone. Per capelli assai sicchi, sta prucedura ùn deve esse micca più di una volta in 10 giorni.

Se tenete capiddi secchi, bisognu à sente cunsiglii di u populu per u pilatu seccu. E avete bisognu à manghjà i manciari riccu à vitamini, sopratuttu particularmente a vitamina A. Anu utili à manghjà là, ova, castagne, zucca, repolo è assai altri legumi è frutti. Pruvate micca di sdegà i capelli cù un secadoru, stessi è curling iron. Cò di cura di i vostri capelli, è anu saranu saneti è bellissima per voi di gioia.