Cura di u corpu in casa

À u corpu hà sempre sempri ghjovani è belli, hè bisognu di qualità assistenza. U sistema di corpu tutale hè rispunsevule per l'apparenza di u corpu, perchè hè sempre elegante è ghjovanu, cuminciate a cura di u corpu da l'internu.

Correct u sonnu

Sviluppà l'abitudine di piacè anticipu finu à andà in lettu. U sonnu hè un piacè. U sonnu hè salutu. Ma ùn pruvate à durà a pientu immediatamenti, questu solu perciò l'effettu in oppostu. Hè megliu per esse di pacificu è da travaglià prima cù respirazione completa, è poi passanu à un respiru rhythmic deep. E esercizii di respirazione seranu bè trattà, perchè i pensati innevativi è vi sarà tranquillamente. A volta chì a pusizione di u corpu in relazione à u campu magneticu di a Terra hè a causa di l'insomnia, per quessa, hè cunsigliu per dorme u capu à u nordu è i piedi à u sudu.

Hè assai utile per vìviri un biccheri d'acqua calenta prima di andà in lu lettu.

Eincircuti dopu à despertanti

  1. Prima di svià di u lettu, stendu nantu à a spalle, faci sfigurate movimenti cù u vostru pedunculu aghjustatu (paese in fronte), da puderebbe rilassate. Fate u stessu muvimentu cù u to pianu u dirittu, è, finarmenti, cù i dui together. Strain and relax your legs need minimum 5 times. Stu exercitu face nurmalizà a circulazioni di sangue, alivia u dulore in u core.

  2. Muvimentu faciule assai faciule: u ponte hè fattu questu modu: ghjornu à lettu nantu à a spalle, fate i vostri ghjinochjati è pigliate i vostri stile à i buttigli. Pigliate un respiru intensu, cercache u to ochji è, ripigliate i vostri pisci è ponti nantu à u lettu, sullivanu i vostri buttigli è torna, mantinanu a vostra respirazione duvocate longu u più pussibuli, fate torna u so rinfrescante. Cù l'exhalazione, bassa i vostri drittu. Repetite 3-4 volte. Sì avete un spessu dèbitu, assicuratevi di fà stu sforzu, ancu fermamente favurizeghja a rimuzione di gassi.

  3. Suggeri à u lettu è pusendu nantu à a matta nantu à u pianu. Aghjunghjite i vostri ghjinochji è eghje cù i vostri mani. Imitate i muvimenti di u scimaticu, svantaghji back and forth 5-10 virsioni senza firmà.

    Questu esercitivu hè bonu no solu per cumincià u ghjornu, hè ancu utile before bedtime. Havi una larga varietà di effetti terapèuti, aiuta cù e malatie di u cernimentu, prumove un bon tranquillu per dorme.

  4. Posa à u pianu nantu à i vostri taliani o cresce i so peri, cercate i vostri ochji, mantene a to back straight. Tromba a testa senza vita, per avanziallu, à diritta è à a manca. Turnu a testa versu a dritta è a left. Piglia a testa in u dizziulu è in a direzione opposta. Esercitu hè realizatu 4 o 6 volte. Finite l'esercitu punendu u to collu è cù u cù cù e mani. L'esercitu hè assai piacevule per u sistema nervu.

  5. Stannu subbitu, aghjunghjite a perna pidata, brusgiata è cacciau rapidamenti u pezzu in u buttock left. U stessu hè cun u pede. Riparia duie alternativamente cù i pede di 10 à 25 volte. Rispondinu di fronte ùn ti manca. L'esercitivu sviluppeghja i musculi di i peri.

  6. A pusizione iniziale hè a listessa. Arrìzzati nantu à i dintorni, cusì altru pussibuli è si pìate per quessa chì i pezzi tocca u pienu un pozzu. Ripu 10-25 volte. Mossi di i gicchi si sò sviluppati. Sviluppeghja a stabilità di u corpu in tuttu, prumove u crescita.

  7. Stand upright, pene anch'ella anch'elli apartanu. Simultanjamentu cù un suspiru, susciteghja i mani da i lati à ghjunghje cù i vostri palmi avanti. Mittite a to respira è lentamente tilting u vostru corpu in corruzzione è falà. Pruvate mette e mani in pienu. Ùn si tratta micca spuntate. In questu locu, fate un esame exhalazione lenta in u nasu è rinfriscà a vostra respirazione mentre puderete. Allora, à tempu cù una ispirazioni, sullivanu e mani, testa è troncu. Ùn tiragmalà u panicu nantu à u pavone durante i pagadini. Assicuratevi chì a testa hè trà e mani in l'exercitu. Esercitu 3-5 volte. Probabilmente non avà micca in seguitu, ùn dispira micca. L'esercitu hè assai utili à quelli chì soffrenu da parechji malatii di l'attrezzione di u bassu, aiuta à riduce dipositu di grassu.

Cura da a bocca

A matina, avete bisognu di purtà i denti. Pinzate i vostri denti in 2-3 minuti almenu. Pigliate à coghju u pezzu di sapellu. U raghjone di a lingua hè spessu coperta cù una massa di epitelu decadente, perchè in a mattina rinfrisa a bocca cun un forte corpu di l'acqua da a splutazioni.

I musculi di a lingua, cum'è u restu, deve rinfurzà. Per questu scopu, un esercitu speciali "bloccu di lingua" hè realizatu. Sitivi in ​​tranquillità è di respirazioni, curvatu a lingua cù un arcu back, pressu a punta di a lingua nantu à u paladinu. Allora tilting the head and stick out the tongue as much as possible, pruvate di tuccallu in u so pettu. Allora pigliate a lingua in retroviu per pressà a so punta, arcu arcu à u celu. Repetite 10-12 volta. "Ubligatoriu di lingua" dà un maravigliu maravigliu à i musculi di a lingua, u collu è a gola, l'audizione improves, a secrezione di saliva hè crescitata, a gola s'accupa, a tonsillitis hè guarita.

Eye Care

Focus on the tip of the nose, observe 1-2 minuti, è cercate u to ochji. Repetite parechji volte. A testa ùn hè micca abbassatu.

Focus l'ochju nantu à u spaziu trà e cigliu, ogette per 1-2 minuti, è cercate u to ochji per u sughjettu. Durante l'esercitu, ùn avevamu u capu.

Mantene a testa diretta è guardate a pusizioni di a destra estrema, dopu à manca, guardate durante 1-2 minuti.

Dopu sse attività, cercache u to ochji per un bellu paese. Quessi esercii cuntenenu circa 3 volte. Eliminaru la debule di i musculari ochji, migliurà a visione.

Hè valtu per l'ochji per vede u sole è a luna. In u sole, pudete vedere à alba o postu. Dopu à esercitassi musculari, pudete 3-4 volta, piglià un pocu acqua fridda in u vostru palme, lampendu in i so ochji aperti.

A massageria di eye is performed as follows. Pòvià cunfidendu à a tavula, pusendu i vostri duveri in qualcosa di molti. Cercate i vostri ochji è i cose cù e mani, postu i vostri ditte nantu à a frunti. Fate presessa di lumicità, strufinendu, vibrazioni solu cù i vostri mani, è i vostri ditti sò sempre in u tostu.

Massage hà realizatu durante 1-2 minuti, hà un effettu calmanti è abbandunante in fatigue à l'ochji è i nervi.

Massaggio cù crisi hemorrheide

O toccu a punta di a palma di u sole, o furzà u paci à spiegà nantu à bundeddi o pilastri.

Esercitu cù radiculite, osteocondrosi di a rigione lumbar.

Hè fattu in 2 stages:

1 stage. Standing on all four, arched e bend your back 50 - 100 times.

2 stage. Standing on all four, pusau a pelvis in a fase di e exhalazione prima un modu, dopu l'altru. Ci hè cliccelli tipichi in i articuli.

Esercitu cù radiculite, osteocondrose in a regione toràcica di a spina

Cù u dulore in l'area di l'uceanu di a spina, pèndite nantu à a traversa, rilassate, po ssi exhalà cù una punta di punta à a strada. Forsi si senti un clicu è sentite a scumparsa di u dulore. Per u dulore in l'urbe midorale è di l'arba più tondacicum, pigliat una manu di pesu sopra 5 kg. Crucchate a spingizione cù a spalle di a sedia. U postu di Sognu avà da ripusà u ghjornu di a càttra, mani cù manu in pusizione. Utilizendu un pesu, facenu un vastu movimentu di estensione in a regione torura di a spina.

Esercitu per osteocondrosi cervical

  1. U più effettue hè l'esercitu, imitannu u muvimentu di a testa "Chinese bolvanchika". À l'exhalazione, inclineghja u capu in una direzzione, dopu tenue a sopranza, riaghate a testa in l'ispirazioni, nantu à l'exhalazione, basculate a testa in l'altra direzzione. Mantene a to breath, etc. Esercitu 5-10 volte in ogni direzzione.

  2. Puscede e mani in u spinu di a testa, i vostri ditte ingreie. Fate l'exhalazione è dàchene a testa, avanti qualchì liggeru per e vostre mani. Senza a so respirazione finu à u pussibule. Rice a testa, piglià un respiro. Run 5-10 voti.