Cuverta per a pelle grasosa in l'estate


In l 'estiu, semi purtammu pocu vistitu, ma ancu noi chjappu micca cosmetti. Allora, qualsiasi imperfezziunati di a pelle com'è in l'aspettu. E se in a stagione ùn pudete "oculte" propiu à inflamazioni o a pelle cù pori dilate sottu un bon toninu, in seguita hè in l'estiu chì vi portate e to fàccia a prima cundizione possibbili.

Ci hè e platele è travagliu, cammina in u sole di caldu è e date, chì volenu chì l'assistente per a pelle grasosa in l'estiu ùn deve micca minimizatu. À u cuntrariu, hè in u periodu di l'annu quandu stu tipu di pelliccia "dà" i propietari u massimu di prublemi è viaghja assai prufegatu.

A cura di pelliccia oleosa in l'estate hè stata cun una purura di ghjornu di bonificazione è tonificazione. E se à l'altri tempi di l'annu pudete avè cun u modu ordinarju, in u calore hè megliu cambià l'assistenza in accordu di l'staggione.

Lavori!

Truvate un gel di purificazione da un bonu fabbrikant - postu ogni cosa, tutti i tipi di crema, u latti, altri prudutti chì sò aplicati à un padu di cuttuni - questa hè a prerogativa di a pelle seca è normale. È per a pelle grasosa, sopra à u calore, ùn ci hè nunda di megliu per lavà!

Ùn pudite micca lavare l'acqua calda è fridda. A temperatura di l'ambienti hè una opcionu ideale. È u pruduttu propriu avissi da esse fermu secredu.

Adupratu cura di a pelle dinosauria in l'estiu aghjunghjia una stampa assai impurtante - tonificazione. Tonic, chì o venenu cumpuniti cun un cleanser facial, o sò inclusi in questu (2 in 1), hè provau eserita. L'ultima opra serà suit even the most lazy and busy girls. Dopu tuttu, tali cura piglià pocu tempu!

Toning!

Tonificazione di a pelle hè necessaria - perchè ùn mancanu a prublema di a funzione di limpezza, "dà" sorpresi cum'è chimie è acne. E in veranu, in cundizioni di calda (è, dunque, l'aumentu di a multiplicazione bactriana, è di u polu, di sà nantu à a so caccia) questu hè particularmente impurtante.

Cumu fà a pelle "ùn brilla"?

Ùn sò micca sapete per voi, ma mi scappai in u trasportu è in i buttreghi da e donne chì stiscanu i so facci cù i bianchizzi. Di solitu, anu avutu l'ochji tristi è a so testa facciata. Ch'ella hè pussibule di disperse da brillo, o per i patroni di una pezza grassa, questu problema - per sempre?

Da a mo stessu esperta, pudete dì chì a pelle ùn apennanu brillanu à u calore. È i pezzi super-ùn sò micca necessità quì. L'unicu ciò chì deveru bisognu di a pelle hè authentante.

"Cumu?" - vi diciaraghju. "Hè bisognu à sicondu a vostra pelle, perchè ùn ùn brillava!". E ancu nantu à a superficia di a pelle hè una prima capa di acqua. Hè funzioni protettiva è hè assai impurtante per a peddi. E l'apparizione di un brillo greche hè primuratu da a mancanza d'umidità. A pelle chì pò cumpensà per a mancanza d'umidità, è prima di tutti - per via di grassu. Cusì, cura di a pelle dinò in l'estiu, devendenu a crema hidratante più potente, chì hè solu dispunibili.

Moisturize è prutegge da photoaging sottu u prugramma sanu!

Ùn àbbia paura di mullà a to pelle - in tempu caldu hè casi impossible! E à u fattu chì a pelle hè "cusì fatty", i cosmetologi distinguish entre nutrimenti di a pelle (veramente sò solu bisognu di dui tipi - secci è normali), è di dà moisturizazione, chì ogni furmazione di precisa di ogni ghjornu.

Un altru puntu importanti hè u SPF-factor di a crema. A prutezzione di i dui tipi di ultravviolet (UVA è UVB) hè una guarantzia di a pelle sante è giovane. Perchè, in l'estiu, anche si vulete pruvà di una faccia tannicata, bisognu di utilizà una crema cù SPF no menu di 8. Per furtunità, a maiò parte di i cera pò protegendu adequatu a tela. E ancu quelli chì ùn sò micca marcati cù SPF, sò generalmente un valore di circa 4 unità.

Applica a crema duranti media ora prima di abbandunà a casa. Cusì, a prublema di u primu - crema è dopu à u cafe da a matina :) E se in u inviu u duminiu hè dovutu à u fattu chì i cimi chì anu manufatu di l'acqua pò causari burns, da quandu à l'estiu - nantu à a pelle, a crema devia esse u tempu di creà a strata "protettiva".

Allora sintemu. Cu cura di a pelle dinò in l'estiu hè: