I cleune di a pelle

Tuttu ognunu sapi chì avvezzi chì a cose melò. Questu hè unu di e edifizii naturali chì sò cunnisciuti da l'umanità. A meli hè un sustitutu di zuccaru, bonu per a salute, hà assai valorizatu nutrittivo. A Meli hè numerosa in a cucina, a medicina è a cosmetologia. Pudete fà a cleanneria di u meli di a fàccia, cù u meli.

Uni pochi cunsiglii à l'usu di u meli di a vostra bellezza:

I cleune di a pelle .
- Ancu à avè da a duttrina, avemu aduprà un meli nantu à a pelle è u patu per fà affissà a pelle, da a pelle un radanzu naturali, a migliurà a circulazione di sangue;

- Per lavorare u capelli, aghjunghje u lime di zucchero è u meli, tuttu questu quì aghjunghjenu i capelli un brillo;

- In l'acqua di l'acqua, aghjunghje una cucharadita di u meli, a pelle acquistà un brillo naturali;

- Melià u melatu cù l'amanduli rossi è i flakes d'avena, sarà una bona nutizie fresca;

- Melece u zitellu cù u meli è applica per 15 minuti in faccia, serà una mascara d'hidratazione;

- Per preparà una maschera, fendu 1 cuperta di lettuce è u melatu. Perchè durante 10 minuti, è mette in a vostra face.

- U mielu pò esse usatu cum'è lotione per a pelle seca. Mettite una cullizzioni di u meli, una cullizzioni di l'oliu d'oliva, un quartu di cuccetta di u zucchero di limonu di u limu, è parte di 10 minuti.

- Per purgà a pelle cù meli. Ci dissiolanu a pelle cù infuzione di camomile, fate questu per 10 minuti, appicienti u meli di liquidità nantu à a pelle è i nostri ditti. Da a pelle principià per lascià a terra è a scogliera, prima puderete vede un "dirt" biancu chì vene da a pelle di a fàccia, è puderà vede cumu chì i pori di a pelle anu spulatu, femu una massa di lumi in li lineei di massaggi. Lavoru «dirt» cu acqua calza è limite a face cun una decocultura di camomile. È in a matina avete una faccia bedda, u pani puliti è a peddi brillanti.

Senzili a pelle di a faccia .
Una fattura unica di u meli hè a so versatilità, hè adattatu à ogni pelle di a faccia, è se cumminata cù cumpunenti diffirenti, pudete creà un cosmicu chì hè adattatu à ogni pelle. A Mielia inserisci profundamente in i pori di a fàccia, nutre à perfetta, oculistica, elimina peeling, suduce a pelle seca è rinfrisca brillo grezzu da a robba oleosa. Poni cusì ottene u pilu, è questu hè un modu grandile per evità l'averevulezza di a pelle prematura. Honey aghjusta a pelle, e ricchezza ùn sò micca notti. Meli hà pussutu bè riabilitevule, curazione di ferita, antiinflamatori, utilizza à u trattamentu di eczema, dermatite è acne.

In a primavera, pudete fà una maschera reale, pigliate in pare parechji meli, zucca di limonu è fragole. Limpone a pelle di a faccia, i pori diventanu nuvole, a pelle olde di fragrance è brilla. Dopu chì a mascara ricevi una pedicure chic, è di bon umore di l'aromatichi.

Boni di meli .
Trimenu l'attizzii in i pedi, somi e purificà a pelle, lascià u sistema nervoso. A pelle di a fàccia è u corpu si sarva limpa, suppli è virdite. I bagni di meli sò assai utili. In picculi dosi nantu à un grande bagnu pozzu postu una cullizzioni sera da u melatu, incinta in a prufonda per a so pelle, elimina l'insomnia, rilassate, alleva a tensione nervosa, fatigue è limpia a faccia.

Avà sapemu à fà u zitellu di a melore per a pelle di a fàccia. Buena furtuna per ottene l'armunia è a bellezza.