Da sei mesi à settimane: e règule di u menù festivu di i zitelli

L'intruduzione di u Pre-Annu è a festa assai ùn deve micca esse fretu in u regnu di i zitelli: cena per u zitellu hè cupartu in u tempu d'abitudine. I prodotti affumudate, insalati multicomponenti è i pani "complexi" si deve esse mandati à una mesa adulti; migliori sò pocu prufittu di quelli platti. Chì duverebbe sia u menzu ghjucatu pè u zitellu?

Dopu sei mesi à un annu à un annu. À questa età, i ziteddi ùn anu micca bisognu gastrunume gastronomicu - hè bisognu di aderiscenu à a "dieta" simplice tradiziunale. Un cumunitariu pò esse sirvutu - patee cù mudelli di baga o legumi in legnu in forma di pâturaghju pò assicurà l'attinzioni di a karapuza.

Da un è un mezu à trè anni. A dieta di u Novu annu pè i zitelli hè più diversa, ma ùn hè micca indispensabile per involucrande in novi prudutti. I zitelli sò sempre pruduttivi è ponu abbandunà in modu bellu di l'inusual per l'aspettu o gustu di l'ingredienti. L'urdinazione à decisione - carne d'avanguitu o da u furmagliu, casgiu, marmellata d'aria, gallettini casati, pudini è cassini cun pezzi di frutta.

Tliet à sette anni. A pagare hè megliu faciatu nantu à i platti brillanti è bellissimi - picculi sardi cù leghje, greens, pappaghuzzu u pescacciu, assortiti nantu à schewers, sandwiches è à dolci - un pastu cù iogurt o crema agria.