Nutrimentu cum'è un cumpunente di un stiltu di vita sana

Sì una persona li piacia dolci dolci è ùn pò micca tollerà vegetali, serà difficiule per pèrdite pisu. Chì pudete fà per esse ancu più uguale à i dui? Forsi, per cumprenderà e radici di sta rilazioni. Ogni noi hà sapienti gustativi è preferiti. Aghjunghjite cun questu? Di sicuru. E guessu à quale età avianu cuminciatu à prisintà. Pensate chì un annu? Quandu facenu tutti i zitelli partenu di guadagnarisi? Nimu, ancu prima. Certi sapori chì hà amparatu è si ricurdò quandu ùn era micca nascitu, quandu a to mamma era sempre portava. E questu hè evidenza scientifica. Ma prima un pocu cun u genu, perchè ... A capacità di ricanuscià è d'accetta un gustu dolci d'apucalimentu, apparentemente, hè ghjuratu geneticu. Nutrition comu un cumpunente di un stiltu di vita sana hè u tema di l'articulu.

Labels da natura

I gustu dolci è amari sò peculiare "etiuli" da quale a natura furnia i prudutti desiderate è micca ind'è da l'omu. Dolci signalatu à i primi reculatorii di u glucose - a fonte d'energia necessaria per u travagliu di u moveru è i musculi, l'amare hà avvirtutu chì a pianta, forsi, hè veluosa. I ricchezza di gustatori chì reaghjanu à u dolce accumincianu a travaglià in u zitellu annantu à u primu pruvuccu u latte (chì hè un dulce dulce). In ogni casu, ancu prima di a prima alimentazione, prima di nascita, in l'istatu prenatale, u fetuu hè digià à pudè "ricanuscia" diversi gustos. Duranti l'studiu di a dinamica di i travaglii fetali, si truvò chì, in risposta à l'intruduzioni di sustanzi dolci è saliti in u fluidu amnòticu, u futuru cuncepimentu preferitu. Dighjà in i primi cagianni di ori di vita, i nascuti da rendu qual'ellu hè chjaru ch'elli ponu diferencià trà i sapori. Dolci pruvucalli à relaxà i musculi faciale è succulenti, sour - una grimace di disgruntimentu. In risposta à l'amara, in più di grimace, u zitellu sguardi ancu a lingua, cum'è si prumove a cosa da a so bocca. Ma a capacità genetica di ricunniscia tutte ùn hè micca solu l'unicu mechanismu chì si forma i nostri preferiti è cuntrullati. Ci sò altre chì spiecanu, in particulare, perchè unu di i dui babysi crisciassi in un dolce dulce, è l'altru ùn hè micca. Fighjemu cù questu ... U gustu di preferenza di u futuru furmale formanu a dieta di a so mamma.

Cena in mare

U fluidu amnòticu induve u zitellu hà natatu cuntene un tipu "rapportu" di tuttu ciò chì una donna hà manghjatu. È cù questu "raghjone" u fruttu sempre hà cunnisciutu cunnosce à l'altri. Inoltre, ricorda u so cuntenutu. Cusì, in u travagliu di un gruppu internaziunale di scientists capi di V. Schaal, i culori s'eranu intervista, chì i mariti anis oghje durante u gravidenza. I so babies pusitivamenti riagisce à un centu oliu peculiar, a rigioni di i zitelli chì i so parenti ùn anu micca usatu l'apis durante a gravidanza, sti arilli ùn ci piaceru micca l'olfattu à tutti. Per un altru studiu pubblicatu in i Stati Uniti in a journal Pediatrics in 2001, i scientisti spartìanu e donne in l'ultimu trimesteru di gravidanza in trè gruppi. I matri da u primu gruppu bevironu u zitellu di a zucca, è dopu à a nascita di u zitellu. Quandu i caprettu criscinu à 5-6 mesi, i scientifichi cuntrolliu cumu si puderanu percibiri muredda di carotta. U più bruttu di tutti eranu i babori di e mariani da u terzu gruppu, questu quì chì ùn eranu micca u zuccaru di zuccherinu à tuttu. È u minimu avessi per avè perciatu u gustu di i zappanu di ghjuvani di ei mariti chì in a gravidenza devino ed a zucca di zucca, è in i primi dui mesi di l'alimenta - acqua. A postu intermediu era occupatu da i zitelli di u secunnu gruppu, chì i mariti à l'ultimu trimesteru poveru l'acqua, è in i primi dui mesi di l'alimenta - ziddi di zucca. Hè per piglià un platu utili - un fogghiu cù zappunti - era più faciule per aduprà à i zitelli chì anu cunnisciutu da u gustu di sta radica in u piriu prenatal è in i primi misi di l'alimenta.

Duvintà tentativu

U zitellu hè o nantu à i zitelli o nantu à l'alimentazione artificiale. Mammali - rifletti u gustativu di a dieta di a mamma è dà u zitellu una idea di a variità attuale di gustali. Artificial - "monotunariu" in termini di u gustu è inserisci solu u gustu di a formula. Questa hè a basa per a supposizione chì i zitelli chì anu grown up on breastfeeding faraghju u gustu di i novi platti. E artighjini, cù a so experientia di nutrimentu "monotunariu", spessu si cunfundanu à l'innuvazione negativamente. Questu hè cunfermatu da a ricerca. In una di elli, Sullivan è Birch, a riazione di i zitelli à l'introduzione di una verdura in a dieta hè stata studiata, è a rapportu di i dui gruppi, i zitelli chì anu stati alliteratu è l'artifice, hè stata cumparata, è cusì i zitelli da u primu gruppu anu più prubabili di accettà e verdura in a prima frase, ma sottu una sola cundizione: se a mamma d'ailazione si mangiau regularmente, u piriudu di l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari, quandu secondu u latte o un mischju chì u zitellu face a purità di patate - verdura, frutta, carne - hè cunsideratu assai impurtante per a furmazione di futuri gustosi di gustatori. a diri "un dissinnatu per i vegetali pò esse assai difficiuli - una grimace instantale di disintente, è tira fora di a so bocca un gustu pocu amatu, ma avutu assai utile à questu ora è impurtante per a so figura di figura futura. Hè qualchissia qualità di trucelli chì aiutanu à fà i zitelli à l'alimentazione Anu duverebbene esse offriti ripetutu - finu à 10-12 volta, ogni tentativu aumenta a possibbiltà d'avè accettatu i vegetali, questu pruvucatu in una ricerca scientifica seriu. Inoltre, sicondu a maiò parte di i scientisti, a priurità hè impurtante: u primu à nutriscia sò purite di purcura di vegetale o cinerea senza azucarera è solu puré di frutta. Perchè u fruttu hè più dolce è, avendu raspruvavali, u zitellu hè più prubabile di ricusà di ligumi è cinerea. Ma oghji, dopu a criscinu, cuminciò a manghjà da una mesa cumuna è l'u tempu di u vechju fattore vene. I tradizziuni è l'abitudini alimentari di a famiglia cumpunanu ancu i nostri gustosi.

Soluzioni per adulti

Pudete cuntà quantu ti piace chì i verdura è i cogni sò utili, ma se l'adulti ùn mancianu micca, u mo pudeti, i so figlioli ùn manghjaranu micca. E una attitudine pusitiva versu sti pezzi ùn ponu esse formate. Sì i dolci ùn sò micca tradotti in casa, se u zitellu ricevi o dolci o un cucciolo, quandu hà maestru a capacità di mantene in la so manu è purtatu à a bocca, pò assicurà cun forza chì hà da crecerà cum'è un dolce dolce. Ancu ciò chì esce? Ci hè chì a persona adulta conscientemente ùn influeneva micca a furmazione di i so preferiti di gustatori. I ghjente sò influinzati. Influinzianu a dieta è e cundizioni in quale a mamma hà cresce. Influenza a scelta di u tipu di alimentazione - torca o artificiale, chì da a persone chì parlemu, ùn era micca dipende. Influenza di lure, u timing è a seqüència di a so introduzione, a tradizione di nutrimentu in a famiglia. E chì pudete fà quì, quandu tuttu per ellu è senza ellu decide? Pudete cancianu conscientu di i so usi gustativi è di i preferenzi. Crazy love for sweetie ùn hè micca una addiction di droga, hè solu un preferenzu pruduttivu cunclusione per questu pruduttu di prudutti. Dislike for vegetables ùn hè micca una pena di vita, un appellu ùn hè micca un sughjettu, ma hè un problema chì pò esse risoltu. Se ci hè un mutivattivu per a pèrdita di pesu, se a so necessità si cunsidereghja, tuttu sera ghjuntu, è i sbagliale d'infanzia - stereotipi di u cumpurtamentu alimentariu incorrect - pò esse rimpenditu.