Comu coccia una orella senza fossi

Immediatamenti fate una riservazione chì si pò mancu appicillà l'orella senza fossi solu da sturiuni. Questu hè pussibule bisognu à i peculiarità di u pesciu di sturiu. In tutti l'altri casi, anu ribattuta di l'ossi basi, ùn anu micca escluditu tutte l'ossi picchi di a sopa completamente.

Prima, dicenu chì pisci l'orella serà preparatu da - una razza o parechji. A cosa principal hè a ricchezza di a sopa è u culore giallu. Oru di grisa, anchi sapienti, ma ùn pare micca unappetizing. A megliu tradizione hè di cugliera una orella dritta: da u pesciu grande è pezzu. Ma pudete riesce nantu à un triplu. Una regula impurtante: un ovu veru hè pruduttu da un pesu predanti è in micca modu da un herbivore. L'esezzione pò esse cunsideratu burbot, ma si deve esse usata solu com'è un cumpunente, ma micca com'è basa.

Allora, per apprezzà l'ore di l'ossa di Beka, piglià una pica o pike perch circa 1,5 kg di pisu. Idealmentu, sè stessu u pesciu frescu. Sì ùn sì micca, u ghjelu hè ancu ghjuntu. Ricurdativi chì u pezzu per a sopa di cucina si usa tutti (!) Sè per l'ochji (è categurichi) è i brani.

Finu a prima dulcezza, scorri un pesce. Per fà questu, pùa in un foggì cumpletu d'acqua fredda per 15 minuti. L'acqua di pisci ùn hè micca minatu finu à ch'ella hè pulita di mucus. Pìglia un cultellu di circa 25 cm in una punta forte.

Tagliate a testa, fendu questu in ogni uppicitariu in un angolo di 45 gradi, slipping the knife under the head fin. U cuteddu debite alcuni a basa di l'ossu cranale di u pesciu (scusa per a cirurgia in appruvazioni), mentre attentava à taglià a spine.

Allora ci hè bisognu di caccià e brani è l'occhi di a testa. Cù pruveni, avè curaje, postu chì l'attitudine hà l'ossigenu. Assicuratevi, pudete piglià una servitù bianca. A testa hè pronta à coccia.

Aghjunghjite a to belly, ùn tira micca tutti l'insidi. Uttenite per a sopa u fegatu è u latte o caviar. Cchiu curabbili cu l'imbottiture livante - hè a decorazione principalu in l'arechja.

Senza cù a punta di i spini dorsali, anal è pelvic. Puderà guveru nantu à u pesu! Allora se separate i filettini da a spine è i costiglioli. Cimbra di cuda è costelli (questu hè tutte un solu pezzu), all'à e testa puscia in una pane. Poi postu a pelle cù chì tù avete cugliatu cù i filetti. Un puntu impurtante - scale da a pelle à pulisce ùn hè micca necessariu nisun casu! Scales aghjunghjenu l'orella una ricchezza speciale! Questu hè chì u pezu hè stata prubilmente lavuratu da u muccu sottu un coru di acqua fredda.

Pudete principià a sopa di culinaria.

Tuttu u ghjornu in una puchina, rinite bien in acqua fridda, chì u sangue restesu hà stimulà in u ribellu. Fate u cuntenutu cù 3 litri di acqua fridda è mette nantu à u focu. Dopu avutu fogghiu, l'scuma ùn avissi micca esaminatu! Ciacciau u focu è fate un coccu di quattru 40-50 minuti.

À questu tempu, tagliate u filetti restante in fette nantu à 2 cm d'amande, cum'è una aringa. Tuttu u sta palla cun pappatura negra fresca, u salinu, pour u zuccu di 2 semi di limonu è sprinkle cun pappagallo. Melite in fine pè e pezzi è, pressu pressu cun una tapa, impriùtu in u locu.

Scaricate 2-3 cangrosi maiori è 3 lumachi grossi. In presenza di puliti è sfruttate 2-3 razzi di tagliola, anu o parsnip. Carrot è 2 ciddi cut in cubi chjucchi. L'ùltima bombe rende o finisci in fine. Tutte e verdura, solu l'ùltima bulbo, passa cù e razzi, stinzendu, nantu à u caldu di u calore di 10 minuti, da aghjunghje 3 foglie di foglie, 10 pichi di pimenti nè è 4 fragranti. Dopu a vintesa di a meza ora da u principiu di u feriu di u calchiu, sguassate da i muri di u panu i restu di scuma è aghjunghjenu a lampadella rafughjata.

Ara scurzau è tagliate 5 patate in tazza. Ancu 40-50 minuti, a pelle è l'osse preparati. Strain the broth in another pan through a colander, coperta cù gasa. A massa manca in a giarella. In questa massa ci hè un pianu, ma u più cusì diliziosu è prezzu in u pezzu tutale hè a machina. Per a vostra infurmazione, à a corti di Catherine II, l'arechje hè a più grande delicata da i pomi d'ariani! Tuttu u restu avia datu à u patiu.

Sì u caldu ci vò torna, ùn hè micca tutti perde! Pigliate i biancu, vèndite à l'minuti 3, aghjustendu 50 ml d'acqua di ghiaccio o, megliu, migghi di ghiaccio. Poi pour a massa rimolta in u caldo friddu, mischjà è fate torna. Dopu avè rinfriscatu, pourlulu in u primu panellu, affinchendu un residu in a forma di flocculati di proteinsi è altri impurite.

Cusì, avemu un bonu caldu limpiu, riccu è senza salame. Ci hè solu di salitu 5 minuti prima di a fine di a cucina, per quessa chì l'arechja ùn hè micca turbulente. Pudemu u calchju annantu à u focu è vìdinu a patata appena si furia. Eseguite ogni manipulazione cù una piccula foglia. Cogni l'ore ùn hè stata più di 15-17 minuti. 5 minuti dopu di tacchino, aghjunghjenu i vegetarii. Eliminate i filetti, mischjà bien è aghjunghje u caldu 7 minuti prima di coccu. Dopu à quessa, aghjunghje à u focu per un minutu, è da turnà torna.

È fricatzu in u mortero (o pienza cù parechni murali) caviar o latte cù un fegatu è aghjunghjendu ch.lozhku (senza top) di u salinu è un munzunu di cipolle verde finamente finite. Se ùn ci hè micca verduesiu, sustitùtinu cù un bulle di cipolla. Mata rápidamente a pistola o culluna à una massa homogeneia, pour à l'arechja.

Finalmente, pour finamente chopped tagliatelle, 4-5 tagliati di limone senza pezzu è pezzu.

Hè cumu si preparonu l'arechja senza fossi! Bon appetit!