Damiani - ghjuvelli è ghjuvelli pè e donne

Un imperu hè necessariu: una dinastia di l'eredi, una storia viva è passione, ca captivanu tutti - pò esse diventà un Imperu. Damiani hà tuttu chiddu: una storia cumuna, una passione cumuna, trè ghjinirazioni di gioielli. Ci hè ancu di più - ricunniscenza mundiale di meriti in a ghjurnata. Rècimentu assolutu. Damiani - ghjuvelli è ghjuvelli per i femini moderni, raffinati è raffinati.

Damiani è altre discograficu sò assai. Per esempiu, l'amori di creà l'oreju è l'ispirazioni hè passatu cù i genesi - a casa di ghjuvelli Damiani hà sviluppatu da 85 anni. Avà l'impresa hè assicutatu da a terza generazioni di a dinastia fundata in u 1924 da Enrico Grassi Damiani: u presidente Honoriu Gabriella Damiani, presidente è CEO Guido Damiani, vicepresidentu è VIP PR Director Sylvia Damiani, Chief Designer è Vice President Giorgio Damiani.


A filusufìa di a Damiani brand - ghjuvintù è ghjuvintù pè e donne, hè definita in una sola parola - persunale. Questu hè u stilu di l'anziani creati - sò sempre una continuazione di e passioni personali di i diamanti Jeweliani Damiani. Questu hè u modu generale di e colture di ghjuvelli di a cumpagnia: sò vicinu à alcuna donna - è ghjorni in giardini worthy di i mumenti più impurtanti di a vita, è a ghjuvancia di gioia casuale chì dà un toccu di ricchezza à a nostra vita di l'annu. Dopu tuttu, i ghjamati di Damiani sò assai sensibiliti à i nostri deseces.


Jeweliani Damiani - ghjuvelli è gioielli per a donna - cum'è una antologia di passioni di a donna. Avemu bisognu di sti ornamenti laconii di a cullezzione di u Cumünu Metropolitan, perchè sò sònnii di New York à diversi tempi di u ghjornu: l'oru rosatu à u mattina, u amarulu di u ghjornu, bruna à a sera, nìvuru in a notte, è vicinu à a brillantezza cristaline di diamanti. Or, forsi, i sogni di e donne?

Avemu bisognu di l'emozioni di l'Italia, incodata in l'anniversariu di ricerca Gomitolo 85 anniversariu. A purità nè-ne bianchissima di Milano, è l'alegria brillanti di Veneza (amatistei, topazi, citrines, granate à u pianu di u doru rose), è a maestà di a storia di Roma.

A nostra bisognu urgente hè di avè una ricunniscenza simbolica di l'intravati familiale persunale: postu tuttu, sò tali l'aneddu di Damiani da a cullizzioni di l'orbitali. In elli, duie urbiti - femminili è maschile - unificati in un e rottu in l'altri, chì sò inseparabile.

Perchè sempre chì avete cuntemplate a suttili bellezza di Damiani - ghjuvelli è ornamenti per i femini, cose un disubbitu liberatu - per avè pussessu? Probabilmente, ùn pò esse solu una risposta. Damiani, cum'è qualsiasi monarchia, fascinate cù a grandezza è, cum'è quellu di l'imperu, generosamente dotate à i so sughjetti cù un amore senza limitallu. Oghje - fracete in un arcu rispetuosu.


I fratelli è accessori simili per a donna sò un veru droga. Nuddu anu rispunnutu tali ornamenti. Inoltre, e donne ùn anu micca. Ogni donna cerca di essiri sempre u megliu, u più beddu è amatu. Ma per ottene u "megliu" vi valenu un pocu travagliu. Un accesoriu in un vestitori di a donna hè una cosa tantu necessaria è speciale, per quandu una donna sceglie un saccu pezzu per un vestitu novu, sapete, ùn hè micca cusì faciulu.

Tutte e donne ùn sò impregnabili, ma vale degne un anellu d'ottene parechji mila e sò diventanu "i mischjate cats", mentri chisti erani ricenti "leiani di lariella". A maiò parte di e femine sò pò capiscenu, per quessa, insinuanu chì vulianu acquistà un anellu o un colgante da l'oru in rigalu, per dà un anellu è ancu un novu costu straneru ùn custa nunda. Questi omi sò pretty much in u nostru tempu, è quarchi anu chjamatu "puttimi d'elite". Tali individueldi sò temuti.