Ammaistintu cù a grippa

Finu a ora, ci hè una parolla chì l'ameglie cù a gripe hè necessariamente cumanda da u fattu chì u zitellu sera infettatu cù qualse infestazione virali. Hè cresce chì in sti circustanzi, u zitellu devenu esse chjucatu. Ci hè ancu u vede chì sta infizzione ùn si pò esse tollerà in casu di mette un bellu nantu à a to mamma, è dà u latte à u zitellu annantu à fracete. S'è avemu tandu cuncepimentu cuncepimentu mudernu di l'amegione, u cumpurtamentu hè solu ridículu.

U beneficiu di a cresce a pugnali cù a gripe

Sì a mamma hà malatu cù a gripe, quant'è prima di l'iniziu di a manifestazione di qualchi signalazioni clini di a malatia, u zitellu hè digià alimentatu da u latti da l'agenti causativu di a malatia, certi anticorpi à stu patogenu. Quandu a mamma o i duttori trattenenu di truvà a prisenza di a malatia, u zitellu hè digià o sia, o "vaccinatu" da sta malatia. A scumunicazione da u pettu in questu casu hè uguali per privà u zitellu di una medicina unica solu destinata solu per ellu, chì riceve da u lettu di mamma. U latimaghimu furmà u distruttu l'agentu causativu di a malatia è tutti i fatturi protettivi di u latti. Un fendu di gasche, chì ghjè vistutu di l'apparizione di a gripe, ùn si prutegge micca di i patogeni in u latti. Ùn hè necessariu di scumunicate nè u zitellu malatu, nè quellu chì hè sempre salutare. Hè u latti di a mamma - a capacità di u babbu per ùn esse infettatu da a gripe, anche u fattu chì ellu riceve l'agentu causativu di u ghjornu. A scumunicazione di un zitellu sanu à u mumentu di a malatia di a so mamma li metterà in riscu d'avè influenza. In studi cliniche nantu à l'esempiu di a gripe, hè statu pruvucatu chì un zitellu chì era senza prutezione immunità hè più prubabile di malà, ma ricuperate più lentamente da un criaturu chì ùn era micca scantatu. Serà più faciule per fà chì u zitellu riceve a medicina direttamente nantu à u lettu di mamma.

Chì si a mo mamma era malatu cù a gripe?

Per u trattamentu di a gripe, in più di i medicamenti fegrifugati è sintomati, parechji agenti antivirali, basati nantu à preparalli d'interferonu, sò generalmente utilizati. Hè megliu chì questi fondi sò prescritti da un medico, anche certeci di elli, per esempiu, "nflufferru" pò esse adupratu solu. A maiò parte di elli sò ancu cumpatibili cù a taccioni.
L'ascensione di a temperatura hè un signu di u corpu in prusquatu cù a malatia. A temperatura à 38 gradi pò esse abitata per meziunità non mèdica, per esempiu, piaccendu più. Pudete aduprà cranberry juice, tè dolce cù meli è limonu, rose m. Sti beie chì cuntenenu a vitamina C, questu hè assai impurtante in casu di malatia. È incù a temperatura creciente, sudatu, respira à a bocca, u fluidu hè dramaticamente persu.

Per riduce a temperatura sopra à 38 gradi, pudete utilizà l'acezinamolu, i candili viburkol, sèrvendinu cù una suluzione di l'acitu (a rapportu di l'acitu è ​​l'acqua 1: 2). Hè megliu scurdate di u principiu: se una medicina pò esse dati à un zitellu, pudete piglià à a to mamma, senza preghjudiziu u to babbu.
Com'è agenti symptomatique, i medichi cunsiglianu medicini farinati è omeopatichi. Per esempiu, in u trattamentu di u friddu cumuni, Aquamaris (cumpostu d'acqua è u sali di u mari) hè utilizatu, è per a gula hè cunsigliatu d'utilizà parechji suluzzioni per lavorare, per esempiu, Tonzinal o sprays, hè pussibile avè Geoxoral.