Disegnatore Anna Sui

Hè chjamatu l'anziani di u imperu pupulari o u pupatore-designer. A moda designer Anna Sui, chì a marca hè tremenda è successu nantu à u territoriu di l'Amérizia, l'Europa, l'Asia è u Mediu Oriente, pò cun facilità è magia per turnà i so mostra in un divertidu show. E tutte e so robba è l'accessori sò stampati cù culori brillanti è imprevisi. E ancu in e so bouteele ci sò manichi strammi è inoriali chì dà u nome di a magia speciale di u disignu.


Per mezu di i spine à l'astri

Un futuru disignu di moda era natu in Detroit, Michigan. Avete u 4 di Agostu 1964. A moda principia à interessà a zitella da a so zitella. A zitella, quandu i so magazini di a moda cadenò in e so mani, cun una grandiluzione enorme, si tagghiau da e so pagine mudelli di vestiti ch'ella duvitava tastà, dopu chì l'hà stracciatu in i so caratteristi. Sò quelli esce di u risultatu è diventenu u primu fattore chì ispirau Anna per creà a so propria reta di robba. In più di i reta di retampa, hà amparatu u so talentu per a prima volta in a so zitiddina, tocca i so pupi è i suldati di a so amica in vestiti culurite, chì hà fattu indispondu di ragli di parechji tessili.

Quandu Sui hà turnatu 17 anni, hà dettu a decisione di studià l'arti di u disignu di moda. A zitella à domiciliu sta prufessione diventera un studiente di a prestigiosa istituzione educazione - Parson School of Design. Ci era quì chì l'acquisto di Anna cù a futura stella di a fotografia di u munnu Stephen Meisel, chì invitò a zitella à diventà stilista in a so fotografia, hè successu. Ma nè questu, nè a sperimentazione sussegwenti di u travagliu à u futuru disinatori di moda hà purtatu qualchi risultatu specialu.

Dopu dopu à graduate di u college, Anna si prova di travaglià in parechje cumpagnie di roba di zitelli. Attenti à pruduce mudeli. Solu in u 1981 Anna Sui hà fundatu a so propiu marca. Aspustya deci anni, in u 1991, cù u sustegnu di i so amici Linda Evangelisti è Naomi Campbell, Sui organizza u so primu show di una nova coleczione di pret-a-porter. In u risultatu di a popularità di sti dui supermodeli, a coletta di i ghjovani di u designer era nigatu da i ghjurnalisti di a moda è hà principiatu a gudarisi grandi populidità cumprendi. Anna faciule solu u nostru ghjocu di un talentu designer per u so nome. À u so show, u dilettante presentava à l'audienzia una cullizzioni china di romanticismu è ùn era micca ingumentu. U show era coronatu cù successu è u travagliu di Sui cuntinuau cù a cooperazione incù novi clienti. A maiò parte di i prufessiunali di a moda ani rispondenu cù grande appruvazioni è u rispettu per u novu designer. Cusì, per esempiu, un ghjurnale influente chjamatu u New York Times pubbricau nantu à e so pagine un articulu entieru dedicatu à AnneSui, in quale hà chjamatu u designer u designer di l'annu. È prestu prestu, Sui riceve un premiu veru di l'industria muderna in a nomina "Un novu talentu in u mondu di a moda".

U so imperu "pupu"

Anna Sui, inspirata da i so averebbi, digià in 1991 abre a so primu boutique in una di i distritti di u Soho's New York. Sta boutique hè stata creata in u disignu di u gustu uriginale di u più modista di moda: parete d'lavanda, pavimenti rossi, venditore di l'interni, mobili nìvaru è stupidi manichi chì anu capulavanu capucini. A strada, l'altri bouti chì a moda designer prontu hà scupertu in i Stati Uniti, u Giappone, l'Alimagna, l'Italia è a Francia anu dicurutu da Anna in un stilu pocu cumu. A marca di Anna Sui hà crisciatu assai à u livellu internaziunale. E in quantu per i so culte di mostra di moda, sempre si ricurdaru (ciò chì succede à questu ghjornu) un fabuloso conte di fata cumplicatu di magia, margheri è maraviglii. Forsi, hè precisamente esa excentricità chì attrae l'attinzioni di a maiò parte di i culleghi in a buttone è i clienti chì sò subitu in a lista di u permanente. Courteney Love, Patricia Arquette, Cher, Paris Hilton, Misha Barton, Blake, Lindsay Lohan, Christina Ricci, Naomi Campbell, James Icha è Sofia Coppola sò distanti da a lista tutta di celebriti chì sò un clientu regularmente di a casa d'Anna Sui.

Altre filieri

I ventilatori persistenti sempre dumandate di l'idee novi di u designer di moda. U stessu passa per Sui, chì hà incusculatu cù u so idee in a creazione di una linea di scarfosa, è dinò in a filiera di cosmetti, perfume è accessori. U designer di calzature per a prima volta in 1994 amparò una manifestazione di moda di naosennem. Aduprata in Italia, ste calzature sò perfetti, no solu per ghjornu di ghjornu, ma ancu per ghjornu di notte. Sò fatti di tali materiali cum'è a sita, u velvete, i lagartini di colore lacati è serpenti, là di ovini è mamsham.

In u 1999, u mondu hà vistu u so primu perfume, chì Anna Suinarekl hè solu in l'unicu modu "D'amuri". Dopu, dopu à l'altru, sapori cusì "Sweet Love" (2002), "Swami Doll Love" (2003), "Oh, Love" (2004), "Desire Secret" (2005) aromi. Tutti i prufumi sò creati per i romanticas romanticas chì crèdenu in i miraculli è a sorcery. In una sola parola, u munnu di i fragrances di Anna Sui hè una magia vera. Dopu tuttu, qualchissia chì Anna ùn anu sempre cusì cun precisione di manera precisa e implementà in i maraviglii fragrances tutti i prublemi di i fashionisti muderni. U risultatu hè justificatu: perfumes luxurius anu ricivutu un successu enormi trà l'ammiratori di Sui.

Questa tuttu u disignu di a moda ùn manca micca, è in 2009 hè diventatu un sociu di a cumpagnia "Target" per creà una nova linea di vestitu chì combina u stile di u Upper East Side. Inspirata da u designer di moda per sta stampa di TV famosa "Gossip Girl". Sta cullizzioni era limitata di circulazione è si dispunibule in settembre di u stessu annu, in un pocu di simane. In u principiu di u 2009, a so linea di a ropa di zitelli chjamata "Anna SuiMini" debuted. Dopu chì Anna Sui hà firmatu un cuntrattu cù Samsung Electronics.

I travaglii di Anna Swika

Tutte e publicazioni cunnisciuti chjamati Anna Sui un modista chì ùn hà micca sparte un pezzu longu allughjendu tutti i prosa è cunde, ma per quelli chì piaci à creà.

Plus, Anna hà sappiutu daveru accede à u listinu onorevuli di i megliu icone di u stile di moda di a dicada, chì era compilatu da a rivista Time.

In u 2009, u designer riceve u premiu di u prestigiu Americanu Award, chì hè presentatu da u Cunsigliu di Modelteri. Questu premiatu hè stata premiata à e populi emergenti, chì a contribuzione à a moda americana hè cunsiderata cum'è una di l'altitudina più altu.

Anna Sui hà ancu successu à ricostruerà i ranchi di such disinfaturi famosos com Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Diane von Furstenberg, Bill Blass è Ralph Lauren. Tutti sti disinfettori sò stati premiati cun una cuntribuzione à u mondu di a moda.

A strada, in u 2006 a rivista "Fortune" hà datu una stima à a marca di AnnaSui, apprizziu in 400 milioni di dòvi.

Anna Sui hà digià in 2010 adupratu u mondu di a moda cù a so nova cullizzioni in u show final showAmeric Next Top Model.