Dedicazione à i primi formatori - Un scrittore novu interessanti cù i caratteri di fàteli - Festa di i zitelli di lettori è viorite

I mudelli russi più moderni sò "Dedicazione à i primi formatori". A festa hè prestu dopu qualchi simane di furmazione. À questu tempu, i figlioli sò digià valentine in u novu gruppu, anu amici è amici. Un mese da u primu ghjornu di scola, i primi-graders ùn sianu chji di vergogni, parlendu cù u maestru, u capu maestri, u direttore è i cumpagni. Accettate à u ritmu di vita di l'istituti, lezioni longa è cambiamenti curretta, memorizà in u versu è participanu in l'attività extracurricular cù piacè. Un scorsu di vacanze per a classe 1 sò generalmente cumpostu da i prufessori è di i genitali più attivu. L 'anziani di u studiente assistenu à mantene l'avvenimentu in a biblioteca o ancu in u duminiu di scola, dedicannu i studienti à i lettori è i viande. Spessu nantu à una visita à i primi diploma sò l'héliuri di fàteli - i zitelli più chjucchi sò assai più interessanti di cumunicà cù i caratteri di i travaglii literarii famosi è cuntenenu a so funzioni. A volte una festa per i zitelli hè sustinutu direttamentu in a scola, cù un presentazione video nantu à a storia di a scola.

Dedicazione à i primi formatori - Una scena di vacanze interesante

A inizione in primi università hè u ghjornu più longu è interessante per i zitelli, i primi vacanze in a so vita di a scola. U situazione di l'avvenimentu prumove l'accortagenza cerimonale di i primi università cù medaglia simboliche è dà rigali. I studienti in u culleghju avianu da visità i tempi pre-umanu. Partenu per quelli stori chì anu successu à elli durante i so studii, dite à i divertenti cumbattini, fighjenu ritratti da a so attività extracurricular.

Esempi di principianti interessanti di iniziale di a festa per i primi università

U travagliu nantu à l'installazione di a festa "Inizzione in i primi università", i maestri pudemu chjamà l'aiutu di i genitori di i primi studenti, i studenti di i scoli, l'altri maestri. Per i zitelli d'età 6-7 anni, hè megliu cunsiste un avvenimentu in una forma di jocu. I primi studienti seranu interessate in creà incudicate, inventendu i raccolari curtite, cumpete cun cumpagni di classe per a rapidità. I ghjucazione mobili hè bisognu à esse organizatu in u salottu, in u tribunale di a scola o in a gimma.

Oath of the first-grader: Juramentu di prima per pruvà à esse sani, Camiè à a vostra scola preferita! Aghju fattu ghjurà per leghje è scrivite, sò decentu è in u moffru per valdi "bè" è "excelente". Aghju fattu pruvà à pruvà assai duru Per cuntinuà a lotta cù i mio amici senza più! Sò ghjurà sò un zitellu per esse risparmiatu, Ùn correghjenu in u scola, ma camianu un passu. E si mi rompe u mio votu, Allora aghju da u mo pudrezzu, Dopu u prumettimu di lavà i piatti per sempre, È ùn avete micca ghjucà à l'urdinatore! U zitellu hè sempre l'ideale chì avere è ùn esse scurdate micca u mio votu! Hè difficili risalarii i vostri figlioli, Ci vole chì sapete per questu. Vogliu desiderà i me parenti: Per aiutà i zitelli sempre in tuttu, Per riunite in a scola da a matina di u zitellu, Per dà cunsigliu bellu cunsigliu à u tempu, Per avè u tempu di leghje un libru intelligente, È in u ghjornu off, Ùn fate micca d'andà, Per evitari i malatii, A Scola quantu à pudè aiutà. E più impurtanti - senza dubbitu - Vulete assai pacienza!

L'scenfenu mudernu di a inizione di i primi università

I figlioli muderni nantu à 6-7 anni sò digià capaci di solu per leghje è scrivite bien, ma ancu per travaglià cù un urdinatore, telefone, tableta. Per compusizzioni di u guidatore di a festa iniziali in i primi studienti, u maestru ponu dumandà à l'studienti più attivi è intrattenenti per aiutanu à elli selezziunate un video per l'avvenimentu, cullate canzoni adattati popular entre i amichi ghjovani amici. I studienti in i scoli d'altitudine possani pruvà un quiz for children. Hè risposta bè cù tutte e questions, u zitellu hè attribuitu u titulu onorale "pupil de 1a classa". Sicura chì i zitelli ùn deve micca dumandà parechje questione - dà e risposte, i primi prifirisèbanu si raligraranu sinceramente à u successu.

Inizzione in primi studienti in scola - Scrittore di una festa moderna

I figlioli di scrittura mudificate amate musica, ballanu bè, piace à cantà e canti populari è intervene in skits umuri. Inedite urganizatu in primi università, u maestru deve cuntribuisce à l'interessi di a maiò parte di i zitelli. A festa ùn pò esse postu cum'è avvenimentu ufficiale cù felicità è struzzioni pè i maestri è i so genitori. Prima di a festa hè megliu per addulurà l'aula cù i palloncini, i fotografichi di i primi diploma, i divertiti nantu à a vita sculasticu. In particulare per questu avvenimentu nantu à una grande strapata di Whatman hà bisognu di scrive un votu di un primu grader - pudete leghje inseme. Dopu u votu, i picciotti è e zitelli sò attribuiti u titulu onorale "pupil de 1a classa".

U votu di u Vocabulario Per amparà e lettere, per amparà à leghje ... ghjuramentu! Apprenu per l'estiu per scrive è cuntà ... ghjuramentu à a lezziò per pruvà, è ùn conta micca e mosche ... Avemu un ghjornu! Tutorial per a prutezzione, ùn ti manghjarè micca e ùn ... micca ghjucà! Fate tutte tutti i travaglii ... Avvignammi à Venite à a scola senza avè captu ... ghjuranu per fà scentore è più maturu per un annu ... ghjornu! Sùbitu l'orgogliu di i genitori è i duttori ... ghjucassi! Juremu! Juremu!

Inizzione in primi università - Scenario di una festa cù eroi di fàtela

À l'iniziu in i primi gradatori, l'heroe di fàtela andà à visità i studienti - Neznayka, Carlson, Pinocchio, Alice from Wonderland. Fighjenu l'addisunati per i zitelli nantu à a scola, anu cantatu canti cun l'amici cù elli, ghjucanu à i ghjoculi di sviluppu.

Video di u festività di inizione in i primi università - Scenes cun caratteri di fanti

Erode di e sceni nantu à u ghjornu di inizià in i primi università sò spessu héros di i fichi. Amuse u zitellu annantu à i risichi ridotti nantu à a vita di a scola, ghjucanu cun elli in "catch-up", è più tardi - guattendu i premiaturi di mini-quiz cù premji rigalu.

Poesi per u 1st grade per inizione in primi università

À a dedicazione à i primi formi, i genitori è i missiavu èranu invitati à a scola. I pupulazioni u più vicinu di i primi studienti cuntenenu cù piacè, postu chì recite poema nantu à a scola da l'urganisazione è mostra di schezii divertenti, ridiculendu i studenti negligenti è "maestri". L'avvene sempre hè sempre urdinatu per esse preparatu dui o trè simani prima di a festa: i zitelli ùn deve micca solu l'amparà tutte e rimi da u core, ma ancu pruducerà quaterinni cun una espressione.

Esempii di poechi per inizià in i primi università in 1u grade

Eculta versi per iniziazione in i primi università, u maestru pò stallà nantu à quarruciosa peculiarità di Grigoriu Oster. A creatività di u scrittore cuntempurale pupulari, cunnisciutu cum'è l'autore di "Cunsiglii Sparte" per i zitelli è adulti, necessariamente causaranu assai emozioni pusitivi in ​​i zitelli 6-7 anni. Di sicuru, tali "rimi riunificati" sò chjucati solu per fà a festa cum'è divertente. In u situazione di l'avvenimentu, pudete puru includiri ligami in u liceu è i duttori.

A prumessa di studià per "cinque"! A prumessi di ricurdà è sapè tuttu! Aghju prupettenu a scienza per sapè è diventà un accademicu in u futuru!

È davanti à noi, tutti i viaghji sò aperti, Tutti i strade davanti à noi. Dui turnemu in famusu, ma per ora ùn sò solu a prima scola. È mentre noi solu avè bisognu à avè apertu i sicreti di u mondu, Sempre attentate à u stranicu, per chì puderia diventà cunnisciutu. Questu hè tuttu ciò per a vita, per a scienza, per e persone è per u paese nativu. Tutti ùn amparate micca per l'avutru - Avemu a glurificà a nostra Patria.

Inizzione di i primuri in lettori - Celebrazione in a biblioteca

U scopu di dedicà à i primi lettori à i lecturi hè un acquisto cusì impurtante di i figlioli in furmagliu di uergu cù a biblioteca di a scola. Organizà l'avvenimentu, u maestru di scola primaria, in cungiunzione cù a biblijaria, preparanu i zitelli per leghje carti o "certificati ghjovani di lettore". À u festivale, i zitelli sò dettu l'aiutu per apre e cume à prestu è senza aiutu truvà un libru in i stantoni. I più giovani studienti amparanu e reguli pricisi per a manipulazione di libri.

A festa di dedicazione di i primi studienti à i lecturi - Un avvenimentu in a biblioteca di a scola

Preparà a dedicazione di i primi studienti à i lettori, u maestru è u bibliutariu puderè cullà per l'espressioni holidayed è proverbii riguardanti libri, scrittori è letteratura. Per i zitelli, hè megliu urganizà una petite scursioni per a biblioteca di a scola è spiega in detail u principiu di a lucazione di i libri in i stantoni. À a fine di l'avvenimentu, i primi-graders sò megliu sirvuti cù i libri cù i cunti di fàuli, stori brevi o poesi di i zitelli.

Sugnu siti, senza avè no fattu u ghjornu, Amichi di a vostra famiglia sapienta, chì a vita hè sempre perdurata. I crescenu cun voi nantu à una basa equitazione, è insegni impurtentamente, annu dopu annu, Avanzate, cuntradite l'avversità, È vede l'eternità in un ghjornu fugitore. Erode di i libri. Sò tutti questi cun noi: Dubrovsky, Chatsky, un pocu - Pechorin. U nostru caratteru hè natu da i grani, chì anu pruvatu. In a via - invierno. E luce nuvole. È cumbattiti di i Windows pinsivi in ​​u distanti di u mondu estrema di e biblioteche. (I. Tyukavin, "A Song di a Bibbiuteca")

In a sala di leghje, u silenziu hè specialmenti necessariu. Leave, talk, In the lobby, in corridori! Ùn impediscenu di leghje, fantasizing, dreaming. In u silenziu di a bibliothèca Sù liste volte, Speeches of birds, umanu. In ogni libru - miraculi! E, sicuru, u silenziu hè specialmenti necessariu ccà.

Imaghjate per un mumentu chì avemu devenu per bisaccia è maghjine è i libri, A ghjente ùn sanu micca ciò chì u poeta significa: Ùn ci hè micca Cheburashka, Hottabych ùn hè micca. Chì nimu hà mai avutu à sente di Moidodyr in stu mondu. Chì ùn ci hè Neznayki - li mentri hè inghjustu, Chì ùn ci hè micca Aibolit è ùn ci hè uncle Stepa. Probabilmente, ùn si puderete micca imagine? Allora, ciao, una parola intelligente! Chì i libri viaghjanu à amici in casa! Lighjete a vostra vita sana - guveru u mo! (Yu. Entin, "U Verbu Sobre a Parolla")

Inizzione di primi gradaturi in pedestrian - Presentation with video

Piuttostu annantu à a festa di inizione di i primuri in pedunculus, u maestru inviteghja a polizia di tràfficu è i cunnuttori cunnisciuti. Danu à i scoli i reguli di salvezza cumpurtamentu nantu à a strada, si demlughjenu à elli un video chì mostra comu cresce in u passageru chiu, per esse guidata da u sinjalu di un semafuru. Perchè l'avvenimentu u maestru è i genitori preparanu una presentazione riguardanti i signali principali di u trafficu, è à a fine di u vacanze u maestru guarda un esame pezzu per i zitelli. U picciriddu chì l'hà datu, e risponde à e dumande nantu à e regule di trafficu, hè dedicatu à un passageru.

A presentazione di a dedicazione di primi gradatori in pedestriani - Video da a festa

A inizione di i primi studienti in pedestrian hè un avvenimentu interessante, spessu organizzata in i scoli moderni. Prima, uni pochi ghjorni nanzu à a celebrazione, i figlioli di a prima scola sò introdutte à e regule di a strada. Per fà questu, u maestru t'hà amparatu un presentazione di video chì spiega u significatu di a maiò parte di e sinjali stradali. U ghjornu di a dedicazione, l'Inspector of the State Traffic Safety Inspectorate vende à i primi studienti è porta l'"eccettu" da i ghjovani studenti: i picciotti è e zitelli rispundenu à e dumande ligame à a strada, u trafficu, signali, di trasportu. A inizione in primi università hè una festa interessante, informativa, organizata in i più magichi moderni. U so scrittu hè spessu locatu in Internet o letteratura metulogica speciale sviluppata per i prufessori di scole primaria. L'avvenimentu per i zitelli hè guidatu da i prufessori, i genitori è i studenti di u livellu. Dopu avè cambiatu in l'eroi di fàtela, detti schizzi di pricable à i primi studienti, fate dumande nantu à a scola, leghje rimi di l'amici. À u principiu di u sicondu trimestre di i zitelli sò cunsacratu à i lettori è i viandosi.