Poemas per u sittu di u 1 ghjornu di cunnuscenza per i primi prireti, in priulegeri (kindergarten) è i pupulei di e diverse classi. Poemas simuli, cortos è chistosos è felicità

A paradossu di u tempu di l'annu, chjamatu l'estiu, hè a so fugace. Pare chì u numaru di i ghjorni di uttellu hè uguali à u so numeru in ogni stagione, ma perchè si finiscinu cusì rapidamente? U pocu tempu i vacanze di scoli sò vultendu à a fini; è di settimana ùn ci ponu detti micca solu per passejar di e foglie cadute, ma dinò per vultà à i so scriviri. Qualchissia aspetta per questu, contendu l'ultimi minuti prima di u "porinu di a cunniscenza", quarchi disprezza in furia nantu à i primi formi di furmazione. I precardi di u primu settembre 1 avanzanu più! Per elli, u principiu di sta autunnale hè u vacanze furtunatu! Tuttu, futuri i primi studenti, i maestri è i genitori ti sò priparati per sta celebrazione. In a linea di u 1 di sittemmiru, versi è felicità cù a Primu Bellu sarà intesa in tutti i scole, è quellu ghjornu hè necessariu di preparà in anticipu. I Paisucciu cù u primu mètudu prima pò prisentà un petit concerti - una dedizioni à i primi formi, leghjendote belli per i junchi di curretta, lassanu riescudente di studiu.

Cuntenuti

Boni boni brevi nantu à u sittembre 1 U ghjornu di cunuscenza per i zitelli Poze prossimu per i primi università nantu à a linea solenni L'1 di settembre in u sapete di u ghjornu Biblijuale versi è felicità in u 1 di settembre per a classe 1 Studii curtite per l'1 di settembre per pre-maistri (kindergarten) Poesi umoristichi l'1 di sittu è a Prima Chjamate per studienti di e diverse classi

Boni boni brevi nantu à u 1 di settembre Di u sapienti per i zitelli

U primu ghjornu di a cunuscenza pò esse accuminciate cù versi curtichi maravigliose nantu à u 1 di sittembre. Leau no pò micca solu adulti, ma ancu elli "recruits" - i zitelli chì anu ghjustu esse studenti. I poesi di i zitelli per a festa pò esse compostu da sè stessu, ma vulemu invitarle à sceglie qualcosa di a nostra scelta.

I poechi corti per i primi università nantu à a linea solenni l'1 di settembre in u ghjornu di u sapè

1 di sittemmiru - poesia
A Linna suluzione 1 di settimane si spende cun primu cantu nantu à i anni di scola è poema per i primi università. In i paroli semprici, si parlanu d'un studiu longu è difficiule, accumincianu ora. Certu, i zitelli anu sempre in un locu ecstaticu: circundatu di i genitori, i novi cumpagni, i duttori è u mare di i fiori, si sentenu propriu u centru di tuttu stu muvimentu. Uni d'elli si dece anu in i so studii, ma a maiò parte di i zitelli prumminti richiamari la so prima scola ghjornu.

Versi senzeli è felicità l'1 di settembre per 1 class

A maiò parte di i carusi di a 1st class sò solu 6 anni. Sì pare ch'è d'ayer anu apprezzatu per caminari è di parlà, è oghji i so figlioli ponulentani unghie per u primu maestru in i so mani. À quellu ghjornu impurtante, i ghjattati ùn anu micca bisognu di soprapparante e leghje e parolle "à l'ora bona". I versi semprici cù parla di felicità i piacè i zitelli più più.

Curati versi per l'1 di settembre per i preestrieri (kindergarten)

1 di sittemmiru - poemasi brevi
Se a maiò parte di i zitelli in l'estiu relaxed è ripusatu, i figlioli in furmagliu tutti i sughjetti u so ghjornu o 1 di sittemmiru. Alcuni di elli ancu preparanu pochi pochi per u principiu di l'annu. I so primi studienti puderanu leghje davanti à a so nova classe è prima maestru.

Versi còmici l'1 di sittemmiru è a prima chjamata pè studienti di e diverse classi

1 di sittemmiru - poemas à i duttori
U tempu di u sapè ùn hè micca solu u pesu è i turmenti di l'apprendimentu. Eccu una vita di a scola divertida, è novi amichi, interesse in a so vita, cunnessi cù aventura è viaghji di scola, cuncorsi, sporti, musica, teatri ... ma chì ùn hà micca u tempu di scola pronta per l'antichi ghjuventuli! U versicultori umoristichi nantu à l'avventura educate chì spetta e l'assenteìismu di e lezioni seranu intesu u 1 di sittemmiru. In a linea sunnuminale vènenu i studenti di u culleghju. Certamenti sapemu sanu di i ghjorni di scola è i duttori! Forsi, unu di elli vi cuntene i primi studienti chì sò stori cuntatti cù studii è maestri. Sonau u 1 di sittemmiru, poechi dedicati à a scola, i pre-maistri è i duttori, ùn devenu micca esse ricordati da i carusi. Dopu à quelli anni, i primi studienti, quelli ghjucassi, studienti, parenti, ricurdavanu di chjassi brevi, è ancu umuri. Dopu capu u so figliolu à u filu è à a prima Bell, dichjarà di e so impressioni di u primu ghjornu à a scola, pugnate cù quelli chì anu cumprà i so penseri cù i so fieri è i figlioli.