Deep Felt Toys

Ogni omu hà intesu da stu tipu di cuddie cum'è cusgini, triccherà, pittura di vetro, brodite. Oghje, vogliu parrari di l'artighjanu di such famiglia più famosa, ma hà digià acquistendu popolarità, cum'è l'archiviu. A filtrazione o a tecnica di lana tissu fossette - a tècnica più antica di fabricà tessili in terra. Per stampà a lana cù agrari speciali, articuli decorattivi, com'è ghjoculi, vestiti, accessori sò creati. In fatti, a tecnica hè assai simplice è per creà jucelli di lana hè bisognu di pacienza è pocu di sperienza.

Per un maestru chì hà decisu di creà ghjoculi cù un sentidu fugliale, hè bisognu di compra un pocu:
Parlà falendu più di ogni unu di i materiali.
  1. A lana hè l'elementu principalu di u lana. Cù nimochen hè facilitu per travaglià, u principalu hè di sceglie per voi un modu cunvenutu di sentite. In i muderni tempi una scelta assai grande. Per i primi ghjucadeli, hè megliu per piglià un maestru di qualchì culore, più sapienti, pittura u stessu. Semu devi esse nutatu chì a lana ti distritura da u 30%. Cusì, avete bisognu di cumprà più di u tarifu necessariu per u vostru animale futuru.
  2. L'agulla aghjustata per a prisentazione ancu truvà una tenda di agulla. Hè cchiu cumplicatore cumprà un settore di agrumi pronti di una volta. Ogni cumbattiti cù i so propri linguagi unziunale, chì, cunfundendu è aghjettate à a lana, a cunsularà. Oghje in u settore è ci hè cusì cum'è u so aghjuntu. Hè pussibule cunnette à parechji aghji, chì hè assai còmicu à creazione di grande ghjucate. Numerigly mostra u so grigottu. U più altu u numaru, u diluitu l'agulla è i sciculi chicchi.
  3. Per a fine di l'ecunumia, l'internu di u pruduttu futuru pò esse fatte da un materiale più prezzu di prezzu - sintepon.
  4. Spongatura hè utile per ragioni di sicurezza. L'aghja sò assai forti, è ùn pudete accidentalmente ferite i vostri ditte. In micca casu ùn pudete micca riflettà u pruduttu nantu à u pesu, tenendu a pratica in i vostri mani.
Pigliate a fase di i ghjoculi di fabricà.
  1. Emprumimu u nostru travagliu travagliu cù u corpu. Scumpemu a lana in pezzi petite chjucchi è fegate cù agulla, ghiacciate, girannate in diverse direzzione finu à ottene l'urdinaria dispatchata. Ci hè più grossu l'agulla, u più veloce u pruduttu hè firmatu.
  2. Per separà, facemu ogni parte di u corpu, è dopu cunghjunghjini cun l'aiutu di l'ague in modu di cunfusione.
  3. Quandu avemu ricevi un ghjocu finitu, a decurallu è cumplementà. Si aghjustemu, per esempiu, steezzi nantu à u spinu di un gattu o di carotte à raccolli di cunello.
  4. Sè sicondu averete, pudete fà i vostri ochji cù alleghji, è pezzi per pittà u capellu di u caticultori, pene u ghjocu bonu uttenutu. Allora sarà mangia è bonita.
I filtrati di u filtru: A cosa più notevale in i pruduttori di i ghjucà hè a tecnica di u muvimentu di secca, chì dopu pudete fà un caratteru tutale di u caratteristiche pruduttu: aghjunghje elementi supplementari (un eriziu - una pumu, una lebbra - una zucca, un zuccherinu cù un canna di meli), cambia l'espressione di a bocca di l'animali. Ùn ci hè un quadru, solu a vostra imaginazione ... è una raggia di lana sarà un ghjocu maravigliu per un zitellu o diventà un rigalu exclusivu per un anniversariu!