Chinese modulari origami

L'origgrammi modulari hè diffirenti di u plegu di l'origami in questa veddi di pezzi di carta si usanu in u prucessu plegante. Ogni pezzu di carta hè aghjuntu à u modulu in modu classic, dopu chì i moduli sò incrusciati in l'altri. In cunnessione cù l'altri, i moduli create una forza di friczione chì ùn permetti micca chì a struttura disguise. U numaru di foglie pò esse unlimited, perchè pudete creà mudelli enormi cumplessu.

Funzioni è limitazioni

Sti l'origami modulari hè fatta per dovisce u mudellu da i stessi moduli, chì pò esse di parechji tipi (secondu di quale serà assuluta). Sta funziunalità modulari origami hè diffirenti da u generami generale multi-face. In origami modulari, ùn hè micca necessariu chì i moduli sò precisamente a stessa. Crià da i moduli prughjetti volumètrici prughjetti origami, avete a cola, è ancu altri cunnessione di cunnessione. I cuncettori pudianu esse dumandatu, per esempiu, quandu creanu cumuzioni. Cumentu di produzzione simplici, per esempiu, i prudutti spugliati, un sonube cube, ùn ci vole micca un mezu di cunnessione. Tali prudutti sò fàcili di mantene a causa di a forza di fricciali chì hè creata da i moduli durante a cunnessione. Ma se più pannelli sò creati da centenari, o ancu milliselli di moduli, hè cunsigliu per utilizà cola o altre mezu di cunnessione.

Cumu u travagliu travaglià dipende nantu à u metudu di cunnette i moduli. L'origami modulari modulari sò tridimensionali, è sò stessi. Flat origami modulari hè rappresentutu in a forma di poligrafichi (sò chjamati sempre stands), stelle, anelli, turntables. L'origami modulari tridimensionale hè rapprisintatu da u poliedra regular, è di i so cumposti.

Un pocu di storia

Per a prima volta, l'origami modulari fu citatu in u 1734 in un libru japunesi, chì cuntene un gravure cun un gruppu di prudutti tradiziunali di ughjettu è trà elle era un cubu modulari. In questu libru, u cubu hè stata prisintata in dui persternontesi cù a descrizzione di "tamatebako" ("tesoru borse di un tesoru màgicu").

In u 1965 un altru libru fu pubblicatu, in quale, probabbilmente, u stessu cubanu era ancu illustratu, ma era digià chjamatu "Cúbic box". I sei moduli chì sò obligatori di custruisce stu cottu sò stati fatti da u "mencu" - tradizionalmenti figura giapponese. Ogni mòdulu hè una faccia di u cube resultante. Kusudama hè ancu una forma tradiziunali di origami modulari.

In a tradizione cinese di carta plegante, ci sò ancu parechji prudutti di origami modulari, per esempiu, una pagoda o lotus, chì hè fatta da un "paper of happiness".

L'origami modulari hà una storia larga, ma cumu, i figuri tradiziunali consistanu in una carta di carta. I possibilitati di l'origami modulari fermate, finu à u 1960, sta tecnica ùn hè statu restituata. Dopu chì u tempu l'origami modulari hà iniziatu à sviluppà è avete popularatu. Oghje sta tecnica hè rapprisintata da milliselle di opere.

Kusudama

Kusudama hè u pruduttu cumuni di l'origami modulari. D'ellu stessu hè una forma tridimensionale di una forma esfèrica. A figura hè recullata da parechji culori di carta. Tali voluminosa esferii, plegati da u paper, anu utilizatu in l'anticu Giappone per u trattamentu di i pazienti. L'arbevuli mediurinali sò stati posti à u kusudam, è u pruduttu stessu hè colpu à u lettu di u paci. Kusudama, cum'è regula, hè custituitu di polyedra regularmente (principalmente un cubo, icosaedru, dodekaedru). A men più cumunimenti, un poliedru semitonicu hè presitu com'è a basa di u kusudama (dipenda da a cumplessità è a cumplicità di a creazione).

A Kusudami compone di parechji partie, chì sò stati pegati o stati cun filu, è micca inseriti in l'altri. In questa ora, qualunque elementu d'origami modulari hè chjamatu Kusudama, chì hà a forma di una bola.

Sonobe Module

Sonobe hè un paral • logramma chì hà dui borse per a cunnessione à altri paralegrami.

Stu sistema di origami modulari hè statu sviluppatu da un japunesi. Grazie à un tali sistema, qualsiasi pruduttu tridimenei pò esse construitu. A basa di u pruduttu sarà u modulu Sonobe, beni, o a so varietà.