Dimenzione femminile - educazione ubbidenza à u so maritu


Una donna in u nostru tempu di u prugressu torna più forte è più putente. Omu cunzuttu, ma cumenciu per obeyà. E, cumu si pò fà, contra i patroni è i domini domineering dominau.

A dominazione femminile hè l'educazione di l'ubbidenza à u maritu. Sì si sia una donna forte forte, duvete bisognu di truvà un omu più dèvitu ca voi. Hè da ellu chì pudete suscitarà quellu chì vulete. Pudete fà qualcellu di ellu, almenu un servitore. A principal hè di fà tuttu ciò chì esistassi, l'educazione di questu sughjettu necessaria un petit ajuste è un pocu tempu.

Ingiustamenti, cumu l'omi veneranu una donna, l'ponenu in le so armamenti littiralamenti è figurativamenti. Vuleri à dà à a donna tuttu ciò chì avemu è ancu più. A donna si mette è appena graduate u so amanti "sottu i tacchi." L'omu dèbitu ùn anu particularmente resistente, sò assai piacevuli per obey. A maiò spessu i sti omini hanu una matriga stritta chì sempre hà mostraru a supranità nantu à u sessu maschile.

Perchè u vostru omu sia sottumessu è impussibile di parlà contru à a parolla, avete prima di mette nantu à ella. Allora ellu sappiau subitu u so locu veru. Sì avete a primu cumpiacenti è bonu, è dopu affirmate i vostri claws, allura un omu pò esse scantatu è scappatu di voi.

Un omu dèftilu dumandassi sempre per cunsigli, caminari littiralmenti circariti à a bocca è d'aspittà chì a risposta hè decisiva per ellu. Se u ricivete, pudete solu fà per locu. U rimpiazzà cù a so mamma amata, chì era assai temutu, ma à u listessu tempu hà rispettu è apprezzatu.

Per educà a sottumissa di un omu dèftilu hè assai simplice, hà digià ricivutu sottumessu, listinu per cumprà i vostri capricci. Piglià parechji regoli di crianza è aghjuntu di a crianza.

  1. Avete da fà sapè da u principiu chì site u capu di a famiglia;

  2. A vostra parola hè a prima, è a so - secundaria è ùn sò micca sempre cunsiderata;

  3. Sò l'ultimi essendu u dirittu à tuttu, è hè solu cun u vostru permessu direttu;

  4. U desire di a donna hè una lege chì ùn pò micca esse risistente;

  5. A donna hè l'essenza più altu, ùn pò esse più bassu di Diu, ma micca inferitu à un omu;

  6. Tù decide ciò chì fate è ciò chì fate, fate una decisione, è ellu viaghja cumene queste ordine.

Da sti normi semprici è senza cumpara, a vita di a mistressa è u Servitriu hè custruita. Ma solu s'è voi vulete cumprà "immubiliare", chì ùn hà mancu giudiziu ancu di aperte a bocca per a vostra justificazione. Perchè ùn ùn dice micca di qualchì manera hè tortu è culpabilitu, è ponu esse puniti.

I punizioni sò sfarenti, secondu cumu quellu chì vi pare. Puderà esse un punizioni verbal è un punizioni corpusiliali. Questi casticamenti sò ancu adupratu un vernice sexualu trà voi. Allora à dicenu una prelude davanti à una passione in notte. Di solitu questi omini in u lettu puderanu obeyer una donna. Ancu in sessu, una donna pò ghjucà un rolu primu, è fà u so amanti facenu ciò chì vulete. Dà bagnu e so gemme, i bè ghjetti fisichi.

In ogni casu, perchè i cô cagiuni ùn esce micca in a so famiglia, u principale hè chì ùn deve esse micca obligatu. Ùn ci hè bisognu di a violenza fisica contra a persona di una persona, un cumuni cumuni hè dumandatu in tuttu.

Prima di ripiglià "ghjucà" in a famiglia di mistressa è schiavu, arrange cù a spouse in a "spiaggia" cumu ellu riceve à questu. È, se ellu hè prestu per tutti i vostri cundizioni, cuminciate à insignà a so ubbidenza. E dumane nantu à ellu cum'è u vostru core voli. Vulete prisorgente à un omu, truvate un candidatu più degnu. E più putente è putenti, è u vostru rolu in a famiglia cambiarà, sarete un servitore à u vostru Maestru.