Cumplimenti di e donne quandu trattanu trà l'omi


Ùn ùn guaderà assai, ma quandu site in una visita, cumprate un rigalu caru (ùn avete micca pensatu chì vo avete poviru)? A vostra mamma chì ricurdava ogni ghjornu chì tutti li devi? U vostru maritu, cusì attivu in casa, ùn pò micca dì una parolla à u travagliu? Tutti i complezii difetti. Ci sò assai, ma a più "dannusa" - cumplicati di e donne quandu trattanu cù l'omi. Sò veramenti avvilinatu a nostra vita. Invece, cum'è u famusu psicologu K. Jung hà dichjaratu, "ùn hè micca impurtante chì ùn anu più complexe, ma chì fate cù elli" ...

L'unicu ciò chì spessu impedisce di vive hè noi. I prublemi avutu in u passatu, a zitella ùn apennò teme qualcosa "auknutsya" in l'adultu. Per ùn escemente, avemu principiatu à cultivà i nostri complexe, vìdinu per piacemelli è fà fendu fà ciò chì veramente vulemu. "Allura serà ghjustu" "Quale chì l'altri pensanu?", "Ùn hè giustu à i persone", "Avete à sacrificà per l'aiutu di i zitelli, anche si sentenu beni", "Avà aghju vede un pocu, è da vene à salvà me "... Quante volte l'avemu parlatu sti frasi in a nostra vita? Eppo, hè u tempu di firmà è capisce chì ùn vi no vive a nostra vita.

Ùn pesu à l'altru

Sì constantemente ligate u vostru cumpurtamentu per quale l'altri puderebbenu pensate micca nantu à ellu, sò teme à parlà in publicu, è generalmente pruvene di limità a varieghja di a vostra cumunicazione, chì oculta a vostra vvagnazione per l'arroganti - probabbilmente vene di qualchì compleitu di inferiorità. A maiò spessu, hè tutta a cultura falsa. Dopu a so primurosa zitiddina avemu avutu accustatu à cumerci umilianti. "Eccu ciò chì hè chì Katya studia, micca ciò chì site!", "Oligarchi l'esempiu di Olesya - hè una donna cusì obedienta" ... - quale di noi ùn avianu micca parlanti sti frasi? Dopu tali stallazioni, qualsiasi viaghju propria serà perceivedu cum'è una tragedia! E accussì, crescenu, avemu da pruvà nimu u nostru stessu statu: compru carru carichi è vistiti, circà dumandate solu i "degni" (chì l'amici è a mamma seranu apprezzati), edite o fume solu per sullà maiò è "cool". ..

Cosa da fà? Per cumincià à analisà. Pruvà de realizà tuttu ciò chì fate per l'omi è e so opere positivi nantu à voi. E chì avete succerttu se avete fattu esse funziunamente? In fatti, nunda! Cusì calmu è pruvate d'accettà cum'è site. Dopu tuttu, ùn hè nunda di male è micca bonu per altri. Sò più distinti.

SEN un criaturu vinu

"Ùn puderebbe esse cumpletu à cuntenutu in u mo matrimoniu, perchè sempre pensu chì partiu di a me mamma sola", "Cumu puderebbete andà in vacanze, quandu i mio cumpagni aghju tantu travagliu?", "Avete u dirittu abbandunassi u zitellu cù a so matri e si alluntanate à restà solu cù u so maritu? Vulete offend me! "Frases e situazioni familiale, ùn hè micca? U cumpagnu di rinurzamentu hè inturniatu cù u sensu di responsabilità cusì currettamente inculcatu à noi in a zitella. A volte podemu sentu culpèvule ùn solu per l'azzioni fatti, ma ancu per i pinsamenti o i pinseri. Un tentativu subconsciousu di evitarii quarchi qualchì supreme à neurosi. Cusì, a limpeza obsessiva è a suspicità indican un sensu di culpite. Se cuntene à cuntrolla continuamente chì u gas hè off, sarete lavurate a to manu, perchè probabilmente sò intrattenimentu psicologicu è avete a turnà à un spicializatu.

Cosa da fà? Strammi com'è chì pò esse stati egoisti. Avete bisognu à un scopu terapicuu! Pare micca pensà à i sentimenti di l'altri è fate curazioni per voi stessu. Iè, forsi u vostru maritu hè bored, ma chì ùn significa micca chì site culpite per questu! Fate a questa dumanda: "Cumu faraghju?" Quizàs puderete capisce chì sì responneratu solu per sè stessu è a vostra vita. E quandu avete a essiri cuntentu ...

DONATI ALL!

U complexe di a vittima hè assuciata à l'idea di serviziu. Hè cù u desideriu di diventà virtuosu è per riceve ricunniscenza chì tuttu u so generalmente cumincià, è finisci cù a dependenza totali di l'omi circundante. Dopu tuttu, facennu sacri qualcosa, pense ciò chì i vostri attiri tutti i tempi ("Oh, quantu forza, tempu è salute chì aghju passatu in un amante, maritu, amicu!") E cuntrollu l'opinione di l'altri ("E ùn ellu ùn l'apprezzà - ingrattu! "), Dopu avè incuniscentimenti assumissi u rolu di una vittima. Di sicuru, hè più faciule per justificà i vostri pezzi ("ùn aghju maritu una seconda volta, perchè ùn aghju avutu crià i zitelli", "ùn aghju micca tornatu à u travagliu perchè l'aghju avutu a cura di u mo maritu", "I stopped pensà à a mio apparenza, chì aghju avutu massa guadagnani attornu a casa "). Ma vale a pena? I prubbabbilamenti tutti l'illusions di a "vittime" anu ribbugghiate. E persone cun such complexe tendenu à aspittà per a vita per indemnità per u so cumpurtamentu è ùn anu mai satisfied with it. U viaghju hè più forte diprissioni è dimustrativu più grande: "Sì ùn era micca per mè, ùn avete micca truvatu induve a platina hè!" Pudete divuziunce cun illusione nantu à a vostra indispensabilità, ma ore dopu o dopu avete bisognu di capiscenu chì l'omi simpricimenti evitariate Ti voi, perchè ùn voi micca vede cun u sensu constante di culpabili davanti à voi.

Cosa da fà? Hè assai probabbli, cum'è un ziteddu, avete statu dichjaratu chì nunda ùn hè datu nunda. "Hè da pagà per tuttu", "Hè bisognu", - sò chjappi tipici per a futura "vittima". In u vostru putere di cambià a vostra vita. Detena stu acumulazione di punti è l'expectativa eterna di qualcosa di ricumpensa. Pruvate almenu una settimana per vive solu per voi stessu - mette tali esperimentu. Duranti stu tempu ùn ne passerà mori di fami, a vostra firmetta ùn andarà micca spessu, ma puderete pruvà. E forsi in u tempu si serve u fattu chì tutti ti vulete è senza i vostri vittimi.

"SONNI BETTER ..."

Questu hè altru estremu - u chjamatu cumunità patronu. Ai vede à i persone da u cima dipende è sia sicuru d'esse sempre sempre in tuttu. Ti piace à dà cunsiglii à l'omi in ogni locu è sempre. Quì ci sò prughjetti maiò: ghjè devenu da e persone. In fattu, u cumplessu di u patronu hè perchè ancu per u fattu chì i vostri vicinu s'alluntananu (quale hè piacevule à u tonu constante, condescendente), ma per chì ùn pudete esse senza chiddi chì ti puderà esse esse. Per subjugate a vita di l'altri populi è acquistà u cuntrollu cumpletu hè a cumpitenza principali di u patronu.

Cosa da fà? A probabbilità di voi, avete cundutu in una famiglia autoritaria è simule adopghenu a manera di cumunicazioni cù i vostri parenti. Bé, ghjè l'ora di finiscinu cù moralizing è pruvate di cambià u registratu. Apprendre à esse amici hè a vostra chjesa principali. Pruvate micca di dà, ma per dumandà cunsigli. Appreciate l'omi circundanti è fiducia. Ùn sò micca stupidi di voi. Pruvate d'accettà u fattu chì tutti sò diverse, ùn hè nunda più bella è più maravigghiusu cà vita, è tutti sò u dirittu di fà un error ...

"CUNDIZIONE, hè in LA LUZ ..."

U cumplicità Cinderella hè diretta direttamente cù l'expectativa di u futuru. Percece tuttu ciò chì hè avutu cusì com'è teste, qualcosa un periodu di transizione in prima di scuntallu U so U vostru Prìncipi. Questa assicuranza hè sicuramente cunnisciutu di fallimentu. U prublema hè chì e donne cun un complexu simule ùn valenu micca u donu di a vita stessu. Truverete difficiuli di capiscenu chì ùn ci hè micca prumutori (solu per i vignaghjoli digri ch'è ùn anu avutu), è pudemu creà contatti di fata per noi. Pudete missisce u vostru prisente in anticipazione di u vostru salvezza è una nova vita completamente distintiva. Questi femini, quandu si sò maritatu, sò raramenti cuntentu: l'aspirazioni sò colpi di u so maritu troppu.

Cosa da fà? Per vede u mondu soberly, sguassate i cristiani. Pruvate a dumandà a vostra seguita: "E chì eserita solu à a più? Chì puderia cambià l'omu chì hè apicultatu à a mo vita? Pudete cambià qualcosa? Hè tuttu u so terribili in a mio vita? "Dichte dialogu internu aiutarà à cunvince chì tù stessu pò salvà di a rutina. Perchè postponà dumani chì pò esse done oggi? Perchè aspittà chì qualchissia vene à salvà quandu avete u putere di cambià a vostra vita per u megliu. E dinò: cercati appena. Quanti principianti si vede? E l'omi nurmali (anchi cù i so propri mancassi)? Hè u listessu. Ùn imprizzate micca di a felicità personali, appruvendu u sughjettu di una persona ideale.

INSTEAD OF CONCLUSION

Di sicuru, sò sti micca tutti i cumplicati chì impediscenu di vive. Qualchissia hè teme da l'omi, è per quellu prefettura di cultivà a so imaghja di una donna autoschiana, quellu chì ponu posicionate in l'isula solu com'è "buffooni", qualcunu ... A lista di prublemi pò esse continuatu indefinitu. A cosa principal hè chì nisunu di noi sò liberi da i cumplessi in una forma o l'altru. A volte sò preghjudiziu, à tempu periculosa è in ogni casu inùtu. Chì pò fà per aiutà? Avemu venerà vicinu à noi, i menu ùn puderà ammace risorse à u mondu esternu. U passu più impurtante - l'accettazione di i so cumplicità cum'è una parte longa familiar di u so "I" propiu. È finu à l'urganizazione di transformazione. Dicià a frase magia "Conoce u vostru locu!" Quandu i complexi diventeranu in traccia utili: un cumplicatu di supiriorità - in un autore-rispettu, un cumplicità d'inferiorità - in autocritica, un complexe di culpabiltà - in sensibilita è cumpassione. È solu nantu à u gradu di a vostra risposta per u cambiamentu depende a chjave per u successu.

INSTALLATIONS FOR LIFE SEN COMPLEXES.

✓ I love myself per esse ciò ch'e sò!

✓ Ùn avete bisognu di "guadagnà" u felicità è l'amore. Mi meritava per nunda!

✓ Rispeto l'opinioni è l'azzioni di l'altri populi. Ùn sò megliu o pitrassi ch'è mè. È anu ancu u dirittu di fà i sbagli.

✓ Primu di tutti, sò rispunsevule per me stessu. Ùn sò micca culpè da a disgrazia di l'altri.

✓ Sò apprendu à custruisce i partenariati nantu à a fiducia!

✓ Vivo da u presente è ùn cume micca chì qualchissia vi vene è salvarà. A qualità di a me vita pende solu nantu à mè!