Perchè ùn pudemu micca dumandà u pirdunu?

A parolla "perdona" hè quizia a cosa più difficiule per pronta à u nostru vocabulariu. E a materia, apparentemente, ùn hè micca fonetica, ma cumu si sentenu a nicissità d'admittemu a nostra culpabilia.


Oopsihotterapevtov Ci hè una parolla chì avemu in principi difficultli di dumandà quarchi cosa. Hè degnitu à l'impotenza è incapacità di cuntrollà a reazione di a persone à a nostra dumanda, in particulari a dumanda di u pirdunu. Tettendu una incapacità pròpia di cambià una cosa, hà un impurtante impattu in noi: una persona in l'statu per soprassi di difficultà, ma in tutti i so azzioni aduprate un altru tipu di forza. L'impotenza pò esse feltata, è questu sentimentu sarà acompañatu da tristezza. Quelli chì si permettenu di lavà, sentir è accettà u fattu chì ùn pò micca influene a situazione, apre u accessu à i sentimenti u l'esperimenti più profonda. Cusì, avemu capitu megliu, è avemu un oppurtunità di creà più relazioni cunfidenti cù quelli chì nasokruzhaet. Hè per quessa hè assai impurtante per amparà à cum'è "perdona", ma à u stessu tempu hè assai impurtante per capiscitu per quessa hè cusì difficili per noi di dì questu.

Ogni persone hè capaci di ragiunà indipindente, ma cumu ùn avete torci, a nostra parere è sempre influinzata da a sucetà in a quale avemu criatu. A sucetà cullettiva, innata, hè carattarizata da u pensamentu gruppu è u desideriu di cambià a responsabilità di l'adulescente. Sì, dopu una miscorreghjuli, una persona spergueghja a vergogna, hè questu formatu nantu à a tistimunia di una reazione negativa di a società. In altre parolle, avemu sentenu discomforte, anticipate una amuzenza da fora: avemu da cunnanna, traditu, ridiculature. In un tipu di a società (società individualista), ognunu rializeghja a rrespunsabilità per a persona è fa una offisa inacceptable, experimenti un sensu di culpabiltà. Questa reaczione nasciuta in a persona stessu è ùn ùn depende micca di a reazzioni di l'altri. L'apologia hè parti di a cultura di a cumunicazione, chì in u nostru paese, perghjennu, hè casi nisistu.

Cumitendu un offense, una persona cerca di justificà sè stessu. Tense d'ignorà l'emozioni emergente: "malu" hè insupportable, è "boni" ùn sianu senza vrigogna. Di volte per questi credenzii, e relazioni sò spegati. Puderaghju salva? Sì, pudete. Sì dite chì ciò chì ci hè culpèvule. Riceve a vostra miscorsa prima di l'altru è scusemu. Tuttu chistu è un travagliu bellu, basatu annantu à a capacità di esse in cuntattu cù i vostri sentimenti.

Teme

Ùn pensemu micca nantu à ella, ma in fattu, in a maiò parte di casi, ùn avemu micca dumannatu u pirdunu per u scantu di sparisce. In ogni rilazioni ùn hè un putevule per u putere è a influenza. È per disculgarse significa di perde l'autorità di l'un.Si dicu "Senteraghju", dunque fìru un sbagliu. E i pirsuni sò auturizati è ùn falla mai. Per u timore di perdienti a so impurtanza, u timore hè teme: tuttu, ora si pusarà à u collu! In questu casu, i nostri travaglii chì pensanu cusì sta: facianu una misdemeanor - allura sò una persona mala. Sò urganizzati puru da u scantu di vede vulnerable. Questu hè nunda cunfruntu à u scantu di l'eruzzioni. "Dumannà dumandà u pirdunu, ma vi sia pirdunatu!" - cusì hè cusì chì pensemu, è, com'è conseqüència di questu, avemu avè esse di esse clarificati a rilazioni. In questa situazione, una probabili disputa serà un risultatu perfettamente eccellenti, cumparatu cù chì una persona pò stà sola.

Fighjemu u nudu

Incapacità di dumandà u pirdunu hè furmatu sottu a influenza di u principiu di successione. In altri palori, quandu pudemu esse realizatu una accionu, per esempiu, senza perdonu, ci hè una probabilidade creciente chì questu hè cumu si puderamu capunanzu in u futuru. Avemu una parolla nantu à noi cum'è una persona chì intervenenu cum'è questa. A nostra psyche soporta tali stampa è trova spegne, chì soporta. Cusì hè un circulo vitueruu. I vogliu per a successione, contru à u sensu cumuni, furzemu à leghje u libru abbellante à a fine, di studià micca in quella università, per anni di travaglià micca in questu travagliu, è, finarmenti, per ùn scuscia. A sta pusizione dispunibile è incunsciuta hè subitu dopu rinfurzata da lòggica, emozioni è tempu. Hè una inertzia chì alcuni pò micca esse guadagnatu. Hè particulari diffìcili per fà quandu l'altri sustentanu u sustegnu cumpurtamentu cumportamentu cù u so propiu esempiu. Sò guidati da un altru instinct - imitation. Questu hè, in una cumunità induve ùn ci hè micca accettata di dumandà u pirdunu, pochi pratiche in u so bon sensu principianu u primu di dimustrà un patru di cumpurtamentu diffirenti. Almenu per una ragione simplice - ùn esce da esce. Hè assai difficult to resist this instinct, perchè hè unu di i miccanichi di survival. Sè per riflettarimi, emu imitatu da a so nàscita - prima à a mum, da u mondu circundante.

Ma, in fattu, ùn ci hè micca solu sperendu l'influenza di a sucità nantu à a nostra, ma ancu avemu a pudè influenzà. Cusì ùn aspetta micca una perdulugia di qualcosa, megliu d'insignà.